س 28 فروردین 1403 ساعت 19:01

ورود چشمگیر مهمانان نوروزی به شهرستان هزار ماسوله

ورود چشمگیر مهمانان نوروزی به شهرستان هزار ماسوله

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : این روزها شهرستان زیبای پاوه که هزار ماسوله ایران لقب گرفته، میزبان گردشگران و مهمانان پرشماری از شهرهای دور و نزدیک کشورمان است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : طبیعت زیبا و بکر، وجود سراب هولی، روستاهای دیدنی هجیج، شمشیر، آبشار […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : این روزها شهرستان زیبای پاوه که هزار ماسوله ایران لقب گرفته، میزبان گردشگران و مهمانان پرشماری از شهرهای دور و نزدیک کشورمان است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : طبیعت زیبا و بکر، وجود سراب هولی، روستاهای دیدنی هجیج، شمشیر، آبشار کانی بل و دیدنی های نوسود، نودشه و باینگان اگر با خویپاوه 1 گرم و مهمان نوازانه مردمان دیار هورامان در هم آمیزد، دیگر بهانه ای نیست که شهرستان پاوه این روزها از ورود چشمگیر مهمانان نوروزی بی نصیب بماند.

فرماندار پاوه به خبرنگار ایرنا، گفت: استقبال خوبی از سوی مهمانان نوروزی برای سفر به شهرستان پاوه به عمل آمده است.

ˈحسین خدرویسیˈ اظهار کرد که علاوه بر مسیر کرمانشاه – روانسر و پاوه، شاهد ورود مهمانان زیادی از مسیر دیدنی مریوان – سروآباد – اورامان تخت و پاوه هستیم البته بیشتر مهمانان این مسر به شهرهای نوسود و نودشه می روند.

وی گفت: همه دستگاه های خدمت رسان در این روزها فعالند تا به بهترین نحو از مهمانان پذیرایی به عمل آید و برای رفع مشکل اسکان مهمانان نیز در این شهرستان 10 باب مدرسه را تجهیز کرده ایم تا روزهای خاطره انگیزی برای گردشگران رقم بخورد.

فرماندار پاوه همچنین ورود مهمانان نوروزی را مایه رونق هرچه بیشتر بازارچه مرزی این شهر دانست و در پایان از گردشگران خواست تا در سال های بعد نیز از این شهرستان دیدن کنند.