پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:16

علاء الدین حیدری بخشدار بخش شاهو شد

علاء الدین حیدری بخشدار بخش شاهو شد

به گزارش سلام پاوه : سید علاء الدین حیدری به عنوان بخشدار بخش شاهو از شهرستان روانسر منصوب شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : براساس اخبار واصله و پس از پایان ماموریت رئوف حسینی و عدم تمدید ماموریت وی سرانجام حسینی از سمتش خداحافظی کرد و نوری معاون فرماندار روانسر به عنوان سرپرست موقت جایگزین […]

به گزارش سلام پاوه : سید علاء الدین حیدری به عنوان بخشدار بخش شاهو از شهرستان روانسر منصوب شد.علا الدین حیدری

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : براساس اخبار واصله و پس از پایان ماموریت رئوف حسینی و عدم تمدید ماموریت وی سرانجام حسینی از سمتش خداحافظی کرد و نوری معاون فرماندار روانسر به عنوان سرپرست موقت جایگزین وی شد . در این راستا با خبر شدیم سید علا الدین حیدریطی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه به عنوان بخشدار بخش شاهو منصوب شده است و طی هفته جاری مراسم تودیع و معارفه وی برگزار می شود.

سید علاء الدین حیدری اصالتا اهل روستای خانقاه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه می باشد . نامبرده از چهره های باتجربه و خوش فکر می باشد که سوابقی همچون بخشداری مرکزی ثلاث باباجانی ، رئیس صندوق تعاون فرهنگیان آموزش وپرورش کرمانشاه را در کارنامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : انتصاب آقای حیدری را به عنوان بخشدار شاهو تبریک عرض نموده و برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت را دارد.

 

10 پاسخ برای “علاء الدین حیدری بخشدار بخش شاهو شد

  • لقمان بکری زاده در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    حضرت حق را به میمنت انتصاب سید علاءالدین حیدری به سمت بخشدار شاهو، سپاسگزارم.ضمن تبریک،برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

  • سیدفخرالدین حیدری در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    برادرارجمند وگرانمایه جناب آقای…سیدعلاءالدین حیدری…
    برخود لازم می دانم؛ انتصاب جناب عالی را به سمت بخشدارمرکزی شاهو تبریک عرض نمایم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای میهن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید.

  • محمود رستمی تبار در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    جناب حیدری آرزوی موفقیت دارم. امید است سربلند باشید.
    محل دفع پسماندهای شاهو برای مسافرین و محیط زیست زیبای منطقه مصیبتی بزرگ است. سوخته شدن هرروز آن , بوی تعفن و سوختگی, آتش گرفتن مراتع و جنگل های اطراف, آلودگی آبهای روستاهای اطراف از اثرات ناگوار این نوع دفع غیر مسئولانه است.
    اقدام خوب شما برای رفع این معضل عملی صالح و ماندگار است….

  • ادریس رحمانی باینگان در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    انتصاب شایسته آقای حیدری به عنوان بخشدار شاهو تبریک عرض نموده ، و آرزوی موفقیت را از درگاه خدای متعال خواهانیم .
    ادریس رحمانی باینگان

  • الماسی شورای اسلامی شهر بانه وره در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    باسلام وعرض تبریک انتصاب شایسته جناب آقای حیدری به عنوان بخشدار شاهو تبریک عرض نموده امیدوارم که در خدمت به خلق خلق ازهیچ کوششی دریغ ننمایند انشاالله تشکر وقدردانی اززحمات وتلاشهای ارزنده جناب عالی در استانداری کرمانشاه

  • مصطفی ویسمرادی در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    جناب آقای حیدری

    با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان بخشداربخش شاهوکه بحق از سرمایه های ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه آن بخش خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به مردم شریف اورامانات را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

  • سردار در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    باسلام تا آنجایی که من ایشان را میشناسم انسان سالم .درستکار ودلسوزی هستند .به اهالی شاهو تبریک میگویم که چنین بخشداری دارند

  • حسینی پایگاه بهداشت منصوراقایی در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    تبریک میگم خدمت اقای حیدری انشااله بتوانند مشکلات بخش شاهو خصوصا شهر شاهو بادرایت ایشان حل شود حسینی پایگاه بهداشت منصوراقایی

  • دلشاد عزیزی در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    انتخاب اقای حیدری را به سمت بخشدار شاهو تبریک عرض می کنیم با توجه به سوابق این بزرگوار و جدیتی که در حل مشکلات مردم دارند ان شا الله شاهد موفقیت ایشان نیز در سمت جدید و خدمت رسانی به مردم شهر شاهو می باشیم

  • مهندس رستمی در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    باسلام
    انتخاب شایسته اقای حیدری را بە عنوان بخشدار شهرمان تبریک عرض مینمائیم امیدواریم که در جهت بهتر نقش گرفتن شهر دلسوزانه همکاری نمایند.
    از طرف مهندس رستمی و اهالی شهرشاهو