چ 29 فروردین 1403 ساعت 02:05

دیدار اعضای انجمن ژیانه وه با فرماندار پاوه

دیدار اعضای انجمن ژیانه وه با فرماندار پاوه

به گزارش سلام پاوه:اعضای انجمن پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)صبح امروز 26 مهرماه 95 با پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سعدی سپنجی دبیر اجرایی ژیانه وه با ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجمن در 6 ماهه اول سال جاری برنامه های انجمن در 6 ماهه دوم […]

به گزارش سلام پاوه:اعضای انجمن پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)صبح امروز 26 مهرماه 95 با پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند.پرویز ایده پور

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سعدی سپنجی دبیر اجرایی ژیانه وه با ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجمن در 6 ماهه اول سال جاری برنامه های انجمن در 6 ماهه دوم سال 95 در حوزه پیشگیری و نیز انتظارات انجمن در خصوص فعالیت مستمر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و نحوه حمایت و پشتیبانی ادارات و نهادهای دولتی از فعالیت های فرهنگی و پیشگیری در این حوزه مطالبی را عنوان نمود.

فرماندار پاوه  در این دیدار ضمن اعلام رضایت از فعالیت های ژیانه وه،عملکرد این انجمن را قابل تحسین دانست و بر حمایت از این تشکل مردمی تاکید نمود.

ایده پور افزود:اقدامات انجمن ها در حوزه های مختلف در راستای تقویت دولت است و دولت نیزباید در جهت تقویت انجمن ها گام های اساسی بردارد.