ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:37

90درصد پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری رسیده است

90درصد پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری رسیده است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اعلام اینکه 90درصد پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری رسیده است، گفت: از مجموع 67 پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان تاکنون 60 پروژه با بیش از 250 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است. پرویز ایده پور روز یکشنبه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه با اعلام اینکه 90درصد پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری رسیده است، گفت: از مجموع 67 پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان تاکنون 60 پروژه با بیش از 250 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

پرویز ایده پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان پاوه در 25مهر سال 1390 تعداد 67 پروژه با حدود 330 میلیارد ریال به منظور عمران و آبادانی این شهرستان تصویب شد.

پرویز ایده پور
او با اعلام اینکه تاکنون تعداد 60 پروژه از 67 پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است گفت: عمده این پروژه ها در زمینه زیرساخت های اصلی و اساسی در شهر و روستاهای این شهرستان است.

وی اظهار کرد: پروژه های به بهره برداری رسیده شامل عمران شهری و روستایی، راه روستایی روستاهای شیخان، شرکان و سفید آب، طرح هادی روستایی، احداث زمین های ورزشی روباز، آبرسانی، گازرسانی، احداث ساختمان های اداری و ساختمان پاسگاه و کلانتری و راه اندازی فرستنده های دیجیتال صدا و سیما بوده است.

فرماندار پاوه در ادامه به پروژه های در حال اجرای مصوب سفر هم اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی روستای نوریاب و بانه وره امسال به بهره برداری می رسد و کتابخانه عمومی شهر بانه وره، شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای دره بیان و چورژی و آب شرب روستای چورژی نیز در حال اجرا است.

ایده پور تنها پروژه مصوب سفر که عملیات اجرایی آن آغاز نشده را مرکز بهداشتی درمانی شهر پاوه در محله تپه کوله اعلام کرد و دلیل اجرا نشدن این مصوبه را نبود زمین ذکر نمود.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 120کیلومتری شمال غربی کرمانشاه است که در مهر ماه سال 1390 میزبان مقام معظم رهبری بود.

خبرنگار: محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی

3 پاسخ برای “90درصد پروژه های مصوب سفر رهبری در پاوه به بهره برداری رسیده است

  • ناشناس در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    جناب صالحی سلام این که جناب فرماندار فرمودن مرکز بهداشتی درمانی در تپه کوله ی مرکز دیگه یا همینی که الان هس قراره اونجا درست بشه لطفا جنابعالی هم مثل اقای یوسفی جواب بدین چندی پیش در مورد جادهبالا دست پاوه هم ازتون پرسیدم ورودی و خروجیش کجاست که جواب ندادین

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

      سلام اطلاع دقیقی نداریم اما پیگیر میشیم و در صورت دست یافتن به اطلاعات جدید خبر رسانی می کنیم با تشکر

  • همشهری در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    فکر کنم چیزهای که به پاوه تعلق گرفته نامرعی باشد ما که شاهد هیچی نشده ایم