ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:49

با عوامل زایشگاه بیمارستان برخورد خواهد شد

با عوامل زایشگاه بیمارستان برخورد خواهد شد

به گزارش سلام پاوه : مدیر بیمارستان قدس پاوه گفت: با عوامل زایشگاه که در ارتباط با سقط جنین مادر باردار بی توجهی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد. غلامرضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح موضوع سقط جنین چهار ماهه خانم باردار ساکن پاوه افزود: نامبرده ساعت […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر بیمارستان قدس پاوه گفت: با عوامل زایشگاه که در ارتباط با سقط جنین مادر باردار بی توجهی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.

غلامرضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح موضوع سقط جنین چهار ماهه خانم باردار ساکن پاوه افزود: نامبرده ساعت 8 صبح به مرکز بهداشتی درمانی شماره یک پاوه مراجعه و پس از معاینه توسط مامای این مرکز و تشخیص ماما به مورد تهدید بودن سقط جنین، وی را به بیمارستان معرفی می کند.بیمارستان قدس پاوه

مدیر بیمارستان قدس پاوه گفت: در مرجله اول مراجعه این خانم باردار برای او آزمایش و سونو گرافی تجویز می شود که آزمایش را انجام داده و مسوول پذیرش سونوگرافی به او نوبت روز بعد را می دهد و این خانم باردار هم بعد از تحویل آزمایش توسط عوامل شیفت صبح زایشگاه ترخیص و راهی منزل می شود.

وی اضافه کرد: نامبرده بعد از حضور در منزل دوباره احساس درد شدید دارد و دوباره بعدازظهر به بیمارستان مراجعه می کند که باز هم توسط عوامل شیفت عصر زایشگاه راهی منزل می شود و در منزل سقط جنین می کند.

عزیزی بابیان اینکه نوزاد چهار ماهه این خانم قطعا در تهدید سقط بوده و اگر در بیمارستان هم بستری می شد بازهم سقط می کرد گفت: عوامل و پرسنل زایشگاه چه شیفت صبح و چه شیفت عصر و شب به دلایلی کاملا مقصرند، چرا که ابتدا باید به محض مراجعه این خانم بلافاصله برای او پرونده تشکیل می شد که این کار صورت نگرفته است.

مدیر بیمارستان قدس پاوه در ادامه سخنان خود گفت: شیفت عصر و شب بیمارستان هم باید به محض مراجعه دوباره این خانم او را بستری می کردند که نکردند و مورد بعدی اینکه باید در همان روز و در بدو ورود سونوگرافی او به صورت اورژانسی انجام می شد که این هم انجام نشده است.

عزیزی با بیان اینکه خود و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از خانواده این خانم رسما عذر خواهی کرده اند تصریح کرد با مدیر شبکه نشستی برگزار شده و موضوع به طور کامل تشریح شده است و تا فردا با عوامل زایشگاه بیمارستان برخورد جدی و قانونی خواهد شد و باید پاسخگوی این تقصیر بزرگ خود باشند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار: محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی

22 پاسخ برای “با عوامل زایشگاه بیمارستان برخورد خواهد شد

  • mme در تاریخ دی 18, 1398 گفت:

    با سلام . واقعا برای بخش زایشگاه متاسفم . اصلا نمیتونی ی لحظه باهاشون جرفی بزنی

  • علی در تاریخ مهر 29, 1395 گفت:

    با سلام.دوستان بهتره که یه کم با دیده انصافبامسائل و اتفاقات پیرامونمون برخورد کنیم که خدایی نا کرده خاطر کسایی رو که صدها بار صادقانه ودلسوزانه مسئولیت وکارشون رو به نحو احسن بدون چشم داشت یک تشکر خشک وخالی( با همه کمبود های امکاناتی موجود که قطعا ما افراد بیرون از مجموعه از آن بیخبریم) به انجام رساندن در برابر یک خطا واشتباه غیر عمدی انقد آزرده نسازیم که دیگر انگیزه ای برای خدمت صادقانه و وجدان مدار در جامعه باقی نمونه .به عبارتی دیگه انقد احساسی برخورد نکنیم که از اون ور بام بیفتیم.پرسنل زایشگاه ودر کل بیمارستان پاوه بی شک خدمات مثبت صادقانه فراوانی داشته اند که انصاف نیست با پیش اومدن یک خطا همه آن زحمات صادقانه رو فراموش کنیم وهرچی کاسه کوزه اس سرشون بشکنیم خطای پزشکی حتی در جوامع بسیار پیشرفته از لحاظ علمی وامکاناتی اجتناب ناپذیره(در کشور آمریکا یکی از چند عامل اصلی و اولیه مرگ ومیره) چه برسد به بیمارستانی چون بیمارستان پاوه که بر اساس نیاز جمعیتی ده 50 ساخته شده و الان بعد از نزدیک به نیم قرن دارد با همان ظرفیت مکانی به جمعیتی بسیار بیشتر از حداستاندارد تعریف شده برایش خدمات میدهد .به امید روزی که به این باور برسیم که قدر دانی نیز همچون انتقاد کردن سازنده بوده ولازمه رشد و پویندگی انسانیت در جامعه است.

  • همکاردر مرکز شماره دو پاوه در تاریخ مهر 28, 1395 گفت:

    با عرض سلام خدمت خوانندگان محترم سلام پاوه.ما خودمان هم در وقوع چنین حوادثی مقصریم.بنده بعنوان یک نفر نیرو مرکز شماره دوشهرستان پاوه بارها شاهد بودم که از طرف پرسنل بهداشت خانواده با مادران بار دار و گاها همسر محترمشان تماس میگیرند جهت پیگیری اما متاسفانه بهر دلیلی حاضر نیستند بمرکز مراجعه نمایند.تا چنین اتفاقاتی پیش بیایند.گاها خودم شاهد بودم سرپرست خانوار پرونده را پاره کرده یا با خود برده.پرسنل بیچاره چه تقصیری دارد.

  • شیوا سعدی در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    دکترولدبیگی که ادم باخدایی بودووجدانن اگه ماها که واقعا مریض هستیم اجازه نمیدادیم که ایشان راازمدیریت بیرون کنند امروز بیمارستان وشبکه بهداشت بهتر از این تغییر میکرد چراماندیدیم طی یک سال واندکی دکترولدبیگی چه کارهایی که برای این مردم نکرد وچه دستگاههایی روبرای بیمارستان شفارش نکرد ولی مابه جای تشکر ازایشان بهش پشت کردیم واقعا مدیری دلسوز وباخدایی بودن ولی ماها لیاقت مدیرانی چون دکترولدبیگی رونداریم ایشان چون وجدان کاری داشتن وواقعا دلسوز بودن وپول شبکه رابرای خودش نمیخواست حتی ازجیب خودش مایه میگذاشت ولی متاسفام برای ادمهایی که خیلی مریض ومسموم بودن وچشم پیشرفت رانداشتن حالا بشینید ومدیری چون دکتر ولدبیگی رو پیدا کنید محاله

  • امید محمدی در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    باسلام خدمت دوستان عزیز
    چندماه از قوزک پام دچار ضرب شدم که طبق معمول به اوژانس بیمارستان مراجعه نمودم که پزشک کشیک گفت هیچی نیست نمیخواد کچ یا اتل بگیری برو استراحت کن منم رفتم استراحت ولی بعد از چند روز دردم بیشتر شد تاجایی که تحمل کردنش سخت بود رفتم پیش اورتوپدکه دکتر خیلی تعجب کرد وفوری پام رو گچ گرفتن.
    من هم که از این کار دکتر شیفت عصبی بودم این مورد رو با آقای عزیزی در جرگیان گذاشتم که ایشان پیگیری کردن تاجایی بدونم 2ماه شیفت به دکتر ندادن و……
    اگر خودمون بریم بهشون بگیم که کادر درمان تون چه اخلاقی دارن اطمینان داشته باشید که پیگیری میکنن وگرنه مانریم بهشون نگیم ایشون از کجا بدونن کادر درمان بداخلاقن? ??یا بد کار انجام میدن? ??
    بهتون بی احترامی شده واومدین بیرون انتظارم داریدکه ریس بیمارستان بفهمه.وضع بیمارستان خوب بشه.

  • بهاره حسینی در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    آقای عزیزی وصبور حسینی لطفا خودتان استعفا روبنویسید وبیایید بیرون چراچشم وگوشتان بسته شده مردم فعلا دارن بازبان خوش بهتان اعلام میکنن که مسیولیت کارشماهانیست یعنی سواد مدیریتی روندارید ولی کو چشم بینا وگوش شنوا مردم بدبخت پاوه تاکی باید ازاین بدتر سرشان بیاد

  • عادل رمضانی در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    من شخصا میرم بیمارستان ببینم چه برخوردی میشه.
    ونتیجه این برخورد رو ببینم

  • م .رضایی در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    به نظر می رسه مدیر بیشتر می خوان خودشون رو تبریه کنن والا درصد زیادی از این خطاها بر می گرده به ضعف مدیریت.اقای صالحی لطفا ثبت کنین قبلا مدیر به جای قبول کردن مشکلات فرافکنی می کردند الان هم با این عذر خواهی می خواهند خودشون رو بی تقصیر نشون بدن قبل برخورد با پرسنل بهتره استعفا بدن

  • مراد نظري در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    البته كه بي مديريتي دارد شبكه و بيمارستان و در كل پاوه را به باد فنا مي دهد.

  • محمد محمدي خانقا در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    با سلام خدمت دوستان و اميد از اينكه مسئولين شبكه و بيمارستان پيام ها را بخوانند

    دوستان عزيز مراجعه بيمار به بيمارستان يا هر يك از مراكز بهداشتي درماني داخل شهر داراي سيكل خاص خود بوده و بيش از همه پرسنل بخش هاي مربوطه (بهداشت و درمان) به آن واقفند. اما چيزي كه بيش از همه مردم را دچار ناراحتي و استرس مي كند بي مديريتي و بي تدبيري در مجموعه شبكه بهداشت و درمان شهرستان مي باشد. تا چند سال پيش جوانرود و روانسر و مريوان در چند قدمي پاوه به مراتب از پاوه عقب بودند. اما حالا چي.
    دوستان, مردم فهيم پاوه, فرماندار محترم اين بي تجربگي و باند بازي كه در سطح شهرستان وجود دارد تا به كي.
    براي جابجايي يك نيرو بايستي هفت خوان رستم طي بشه اما براي نور چشمي ها ……
    چه اشكالي مگه دارد در تركيب نيروي بيمارستان يه تجديد نظر كلي بشه.
    هر روز از بيمارستان پاوه شاهد خبرهاي ناگواري هستيم.
    مگر نيروي تحصيل كرده و منظبط و با تعهد و تخصص در مجموعه بهداشت و درمان كم سراغ داريم.
    خوب چه اشكالي دارد با شناختي كه از پرسنل داريم افراد با لياقت و تعهد را جايگزين افراد بي مبالات اينچنيني نماييم تا ديگر اخبار بيمارستان قدس در صدر اخبار رسانه هاي داخل و خارج كشور قرار نگيرد.

  • شهرام کنعانیان در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

    جناب صالحی جنایعالی هم از رو سلیقه شخصی نظر مردم رو میزاری خود من در مورد جاده بالا دست پاوه و مشکل اخیر بیمارستان نظر دادم که نظرمو نزاشتی توی سایت توهینی هم به کسی نکردم یک سوال در مورد جاده پرسیدم و ی پیشنهاد هم در مورد بیمارستان دادم ولی ی نگاه به صفحه عمل کرد نمایندگان و استفاده شخصی از ماشینهای دولتی و مسولین بخوانند بنداز ببین چند نفر با نام واقعی نظر دادن عمرا اگه ده درصد با نام واقعی نظر داده باشن اون همه نظر بی نام ونشان رو تایید کردی جنابعالی هم از رو سلیقه انتخاب میکنی هزار رحمت به سایت پاوه پرس

  • اميني در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    جناب عزيزي به جاي برخورد منبعد مديريت صحيح اعمال كنيد وبيمارستان مجهز نماييد

  • A.h در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    با سلام با توجه به نظر مدیریت سایت اعلام میدارم که نام اینجانبه اسرا حسینی میباشد

  • کیومرث نقشبندی در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    البته با کمال تاسف در بخش رایشگاه بیمارستان پاوه با همین کادر پزشکی موجود و همین مدیریت چند ماه پیش دختر اینجانب به همراه پنج خانم دیگر جهت عمل سزارین بستری و تمامی مقدمات عمل انجام گردید و در آستانه اطاق عمل خانم پزشک تمام بیماران را بیرون کرده و اظهار داشتند چون همزمان به هردو پزشک زنان و زایمان توسط مدیریت مرخصی داده شده بایستی همه بیماران بروند وجای دیگری عملشان را انجام دهند و متاسفانه پیگیری و شکابات ما هم فقط اظهار تاسف مسئولین (البته نه مسئولین بیمارستان ) را به دنبال داشت و هیچ اقدام عملی انجام نشد.

  • کیومرث نقشبندی در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    باسلام
    متاسفانه هر خانواده ای در شهرستان پاوه چند خاطره ناخوشایند از بیمارستان دارند هرچند بخشی از پرسنل درمانی بیمارستان با دل و جان کار می کنند اما متاسفانه پرسنلی که کار خود را درست انجام نمیدهند نه تنها توبیخ نمیشوند بلکه موردحمایت مسئولین قرار میگیرندهمانگونه که بیشتر دوستان به خاطر دارند برادر اینجانب مرحوم کامران نقشبندی در همین بیمارستان به دلیل سهل انگاری پزشک فوت نمودند و دکتر مذکور با وجود محکومیت قانونی با حمایت های مذکور حتی یک لحظه هم کارش متوقف نشد .

  • مهندس م در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    باسلام خدمت مدیریت سایت وتمام عزیزان چرا همیشه باید چشم بسته نظر ودیدگاه یمان را بدونه تفکر بیان کنیم شماهای که به زایشگاه نرفته نظر میدید چرا باید کوچکترین اشتباهی از سوی شخصی باعث شود که تا تمامی پرسنل را زیر سوال برد و تمامی خدماتی را که باجان ودل برای این شهر ستان انجام دادن نادیده گرفت وجدانم خوب چیزی است
    شب عید وزیر بهداشت خوب حرفی زد که اگر پرسنلی هر خطای سربزند من و مدیران مسولیم اقای عزیزی بجای اینکه از پرسنل خود دفاع کند انهارا خرد میکند در صورتی که ضعف مدیریتی باعث چنین اشتباهی میشود لزا خواشن دنبال نادیده گرفتن زحمات یک مجموعه که شب و روز با جان زنان این شهر سروکار دارند ساده نگزرید بجای قدر دانی ناسپاس نباشید انسان جایزالخطاست

    • حسام در تاریخ مهر 26, 1395 گفت:

      درود بر شما رییس بیمارستان خود اول نفری است که باید زیر سوال برود با این وضع مدیریت و این وضع برخورد با حادثه، واقعا جای تاسف است

  • کارمند بیمارستان در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    با سلام از اقای صالحی خواهش می کنم حتما این نظر رو ثبت کنید ‌.مخاطبم مدیر بیمارستان است اگر این اتفاق برای خانواده خود شما هم افتاده بود حس می کنید فقط یک عذر خواهی و اینکه بگید با مقصرین برخورد خواهد شد کافی بود اگر واقعا شما مدیر توانایی هستید چرا به قول معروف هردم از این باغ بری می رسد غالب افرادی که همیشه می خواهند به دلایل مختلف از شما حمایت کنند می گویند شما متدین هستید .وقتی عملکرد شما در این مدت با چنین اتفاقاتی بارها و بارها زیر سوال می رود چه اصراری است که شما دو دستی به میز چسبیده اید چرا میدان را خالی نمی کنید؟؟ایا واقعا ته دل باور دارید که توانا هستید؟؟شما در اداره یک بیمارستان با چند بخش درمانده شده اید اگر مدیر و کادر اجرایی یک مجموعه نظارت لازم رو داشته باشند هربار کسی هر طور که دلش بخواهد با مردم برخورد نمی کند این مورد تازه از مواردی است که سر از رسانه در می اورد در خیلی از موارد مردم چیزی نمی گویند. این شهر فقط همین یک بیمارستان را دارد و قرار نیست هربار خانواده ای عزادار شود تا به همه اثبات شود که شما و کادر اجراییتون توانایی لازم را ندارین.در سیستمی که هر کسی هرکاری که دلش می خواهد انجام می دهد ایا واقعا مدیر ان مجموعه بی تقصیر است یک مدت مسول زایشگاه سخنگوی بیمارستان شده بود الان جالبه که سکوت کردند.به جای اینکه فقط با پرسنل برخورد کنین قبل همه بهتره در مورد خودتون هم کمی فکر کنین قبل همه شاید لازم باشه با خود شما برخورد بشه .یکی از دوستان نوشته اند در توانایی شما شکی نیست این چه توانایی است که هر بار خاتواده ای عزیزی را به خاطر سهل انگاری در مجموعه ازدست می دهنداگر ایشان مدیر قاطعی بودند پرسنل این چنین برخوردهایی نمیکردند.به خاطر عذر خواهی شما از شما تشکر می کنیم امیدوارم که برای حفظ میر نبوده باشد .اقای صالحی این نظر رو حتماتایید کنید. بنده از کارمندان بیمارستان هستم اقای حسینی اگر می خواهید که بلایی که سر دکتر ولدبیگی امد سر شما هم‌نیاید خواهش می کنیم قاطعانه در مورد نیروهایبیمارستان و مسولان تجدید نظر کنین این مجموعه مدیر توانا قاطع و مقتدری می خواهد نه کسی که به خاطر اینکه کسی نرنجد اجازه می دهد این اتفاقات هر بار تکرار شود .خیلی وقته مردم از بیمارستان ناراضی هستند و این بیشتر به اداره اونجا مربوطه .اقای حسینی درست است که با امدن شما ارامش نسبی به مجموعه برگشته اما باور کنید اگر بیمارستان روش اداره اش این جوری باشد کم‌کم مردم از شما هم هماننددکت ولدبیگی دلگیر خواهند شد هر چند در دوره ایشان هم بیشترین اتفاقات به دلیل ضعف کادر اجرایی بیمارستان بود .با تشکر از سلام پاوه

  • شهروند در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    واقعا برخورد پرسنل زایشگاه اصلا خوب نیست.درضمن نوش دارو بعد مرگ سهراب چه فایده.

  • شهروندپاوه ای در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    من خودم توی زایشگاه پاوه سقط3ماهه داشتم خیلی بدرفتارندبعدازترخیصم توی دستم ورم کبودی شدید وخون مردگی ایجادشدکه علتش اشکال ازنحوه ی نصب نادرست سرم روی ساق دستم بود ومتاسفانه پیگیرسهل انگاریشون نشدیم ،دوهفته پیش برام سونونوشتن حتماتوتاریخ21مهر انجام بدم کیست بزرگ داشتم امامسئول پذیرش سونوگرافی بیمارستان باحالت تمسخروعصبانیت گفت شماچه کاره ایدروزنوبت دهی روتعیین میکنی برو تا9آبان نوبت نداریم

  • پیمان محمدی در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    جناب عزیزی گرامی معذرت خواهی همکارانتان هیچی فایده ای برای اون خانواده نداره ضمنا بعضی از همکارن بخش زایشگاه شما اصلا هنوز برخورد با مردم رو بلد نیستند وهرکدام در حد متخصص صحبت میکنند تا یه اعتراض هم میشه میگن میتونی بیمارت رو ببری یه جای دیگه در صورتیکه ادم به شهرهای مجاور میره تفاوت رو خیلی احساس میکنه از برخورد پرسنل و امکانات در پایان خواهشا برخورد جدی با این افراد صورت بگیرد

  • A.h در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    نبود اخلاق و وجدان کاری در بخش زنان و زایمان پاوه واقعا مایه تاسف است٬پرسنل زایشگاه علارغم هم جنس بودن با مراجعینشان سعی در درک و یاریشان نمیکنند که هیچ بلکه آنها را مورد تمسخر ‌ توهین قرار میدهند.خود من بخاطر بی توجهی و بی مسئولیتی این پرسنل نزدیک بود فرزندم را از دست دهم