ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:07

فرماندار جوانرود با خانواده های نابینایان دیدار کرد

فرماندار جوانرود با خانواده های نابینایان دیدار کرد

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود به همراه مسوول بهزیستی این شهرستان امروز شنبه به مناسبت روز جهانی نابینایان با خانواده های نابینایان دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:فرماندار جوانرود در این دیدارها با تبریک روز جهانی نابینایان گفت:روز جهانی نابینایان(عصای سفید)برای ارج […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود به همراه مسوول بهزیستی این شهرستان امروز شنبه به مناسبت روز جهانی نابینایان با خانواده های نابینایان دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.82267616-71093103

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:فرماندار جوانرود در این دیدارها با تبریک روز جهانی نابینایان گفت:روز جهانی نابینایان(عصای سفید)برای ارج نهادن به روشندلان است تا سایر اقشار جامعه به نیازهای این گونه افراد توجه نمایند.

آرش لهونی از خانواده های روشندلان به خاطر توجه به فرزندان معلولشان قدردانی کرد.
رییس اداره بهزیستی شهرستان جوانرود نیز در ادامه این دیدارها با تبریک روز جهانی نابینایان گفت: این شهرستان 220 نفر نابینا دارد که از این تعداد 100نفر نابینای شدید هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوانرود افزود:از220 نابینای شهرستان جوانرود 100 نفر مستمری بگیر هستند و اداره بهزیستی خدماتی مانند مستمری،اشتغال و مسکن،ازدواج،کمک هزینه تحصیلی،آموزش شغلی به این افراد ارائه می دهد.

محمد فرزین عمده ترین مشکل نابینایان را مناسب سازی عنوان کرد و خواستار رفع این مشکلات شد تا روشندلان بتوانند همانند دیگر افراد جامعه از حقوق مساوی برخودارشوند.

گفتنی است معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و مسوولان بهزیستی جوانرود از خانواده های نابینا در روستاها سرکشی کردند.شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع خبر ایرنا

یک پاسخ برای “فرماندار جوانرود با خانواده های نابینایان دیدار کرد

  • ماكوان در تاریخ مهر 28, 1395 گفت:

    درود بر كاكه ارش