ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:42

دعوت از والیبالیست نوجوان شهرستان پاوه به تیم ملی والیبال دختران ایران

دعوت از والیبالیست نوجوان شهرستان پاوه به تیم ملی والیبال دختران ایران

به گزارش سلام پاوه: هاله ولدبیگی،والیبالیست با اخلاق پاوه به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شد. سردیارانی نائب رئیس هیئت والیبال پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : هاله ولدبیگی والیبالیست نوجوان شهرستان پاوه به اردوی تیم ملی ایران راه یافت. وی افزود : هاله ولدبیگی متولد1380از سال 90 فعالیت ورزشی خود را […]

به گزارش سلام پاوه: هاله ولدبیگی،والیبالیست با اخلاق پاوه به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شد.

سردیارانی نائب رئیس هیئت والیبال پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : هاله ولدبیگی والیبالیست نوجوان شهرستان پاوه به اردوی تیم ملی ایران راه یافت.هاله ولدبیگی

وی افزود : هاله ولدبیگی متولد1380از سال 90 فعالیت ورزشی خود را در رشته والیبال زیر نظر مربیان شهرستان خانم ها محمدی و سردیارانی آغاز کرد.

نائب رئیس هیئت والیبال پاوه ادامه داد و گفت :  از سال92در مسابقات مختلف قهرمانی دانش آموزی استان ،قهرمانی لیگ نوجوانان استان و همچنین قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی نوجوانان شرکت کرده که عناوین مختلف قهرمانی ،نائب قهرمانی و سومی کشوری واستانی را کسب نموده است.

خانم سردیارانی افزود : آبان ماه سال 1394یک دوره استعدادیابی نوجوانان با حضور خانم خزانی استعدادیاب فدراسیون والیبال در استان کرمانشاه برگزار گردید که هاله ولدبیگی ،آیدا یوسفی و کوثررسولی از شهرستان پاوه به اردوی مرحله اول تیم ملی نوجوانان دعوت شدند و در تهران حضوریافتند که تعدادی از بازیکنان حذف و تعدادی به اردوی مرحله دوم فراخوانی شدند که از شهرستان پاوه نام هاله ولدبیگی در جمع اسامی دعوت شده های مرحله دوم وجود دارد.

وی در پایان گفت : همچنین در مسابقات قهرمان کشوری که مرداد ماه سال جاری در سنندج برگزار شد و تیم کرمانشاه با حضور 5بازیکن و کمک مربی و سرپرست از شهرستان پاوه به مقام سوم دست یافت تعدادی بازیکن از سوی مهتاب رحمانی بازیکن تیم ملی و نماینده فدراسیون به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند که نام هاله ولدبیگی در لیست دعوت شدگان به اردو وجود دارد.

پایگاه خبری،تحلیلی سلام پاوه این موفقیت را به جامعه ورزشی بانوان شهرستان تبریک عرض نموده و برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت دارد.

هاله ولدبیگی

هاله ولدبیگی

6 پاسخ برای “دعوت از والیبالیست نوجوان شهرستان پاوه به تیم ملی والیبال دختران ایران

  • حدیث محمدی والیبال روانسر در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    هاله جان تبریک عرض می کنم خدمت شما و خانواده ی محترمتان امیدوارم موفق و پیروز باشی

    • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

      اره منم همین طور

  • وریا ولدبیگی(ص) در تاریخ مهر 24, 1395 گفت:

    من هم به نوبه خودم این موفقیت را به خانم ولدبیگی تبریک و امیدوارم در ادامه مراحل ورزشی موفق و مایه افتخار و سربلندی برای شهرستان باشه به امید راهیابی به المپیک برای خانم ولدبیگی

  • ژینو در تاریخ مهر 24, 1395 گفت:

    هاله جان بهت تبریـــــــک میگم ایشالا ب امید خدا پله های بیشتری را با موفقیت سپری کنی

  • Hanieh در تاریخ مهر 24, 1395 گفت:

    آرزویوموفقیت برات دارم هاله عزیز

  • آلا نادری در تاریخ مهر 24, 1395 گفت:

    موفق باشی هاله جان انشالله به مراتب بالاتر دست پیدا کنی?