ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:16

قاتلین مردم منطقه هورامان آزاد و مغرور !!!!! / فتح اله نجفی

قاتلین مردم منطقه هورامان آزاد و مغرور !!!!! / فتح اله نجفی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : گزارش یا داستان واقعی حکایت از وضعیت قاتل یا قاتلینی را دارد که هر ساله چند یا چندین نفر از مردم نا آگاه وبی گناه منطقه در دام آنان گرفتار و به قتل می رسند و مردم کماکان و بی توجه در جهت پیشگیری و یا جلوگیری از تکرار […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : گزارش یا داستان واقعی حکایت از وضعیت قاتل یا قاتلینی را دارد که هر ساله چند یا چندین نفر از مردم نا آگاه وبی گناه منطقه در دام آنان گرفتار و به قتل می رسند و مردم کماکان و بی توجه در جهت پیشگیری و یا جلوگیری از تکرار آن اقدامی انجام نمی دهند . مردم تنها متأثرمی شوند و درغم از دست رفتگان به سوگ می نشینند .
(لطفاً این گزارش یا داستان واقعی را بخوانید و به دیگران گوشزد نمائید تا در دام قاتلین گرفتار نشوید )
مردم با شنیدن خبر قتل یا از بین رفتن شخص یا اشخاص سریعاً در مراسم کفن و دفن و مجلس ترحیم شرکت می نمایند . درمجلس ترحیم این از آن یکی می پرسد که فتح-اله-نجفیمقتول جوان بود یا میان سال ، مجرد بود یا متأهل ، چند فرزند داشت . قاتل کیست ؟اهل کجاست  ؟ نامش چیست ؟چطور و یا با چه وسیله ای ( چاقو ، اسلحه ) و غیره اینکار را انجام داده است ؟ آیا شکایتی صورت گرفته؟ ودر این بین کسی دستگیر شده ؟و سرنوشت قاتلین در محاکم قضایی به کجا رسیده ( زندان ، قصاص یا آزاد ) ؟
اما این گزارش یا داستان واقعی با دیگر موارد قتل یا قاتلین و مقتولین فرق دارد . قاتل یا قاتلین در این دسته بسیار دوست داشتنی و زیبا و دلفریب هم می باشند . در یک نگاه انسان را مجذ وب خود می نمایند و یا با شنیدن و تعریفی از آنان آب در دهان انسان جاری و هوس رفتن و یا نزدیک شدن به آنان را می نماید .
قاتلین ابتدا مثل معشوقه ای زیبا انسان را اسیر خود نموده و مردم برای تصرف قلب و جسم معشوقه خودرا به آب و آتش می زنند . به همین دلیل هر ساله چند یا چندین نفراز دوستان یا آشنایان و دیگر مردم منطقه  به تعداد مقتولین اضافه می شوند .
مقتولین دسته اول و دوم بیشتر از مردان بوده و کمتر زنی در میان آنان به چشم می خورد اما مقتولین دسته سوم مرد و زن و بچه ها هم می باشند .
چندی پیش مجلس سوگواری یکی بود که ظاهراً بازنشسته وهمسر و چند فرزند داشت ، چند ماه پیش یکی و دو ویا تعداد دیگری، مردم بعد از این مصیبتها گرفتار و خانواده ها بی سرپرست می شوند و دیگر مردم هم متأثر از وقوع چنین مصیبتهایی  ضرر و زیان انسانی و مادی هم بر پیکر جامعه وارد می شود.
متأسفانه دیگر مردم بعد از این همه قتل بخود نمی آیند و بهتر است بگویم در یک حالت مستی احتمالاً بسر می برند که این چنین بی توجه می باشند زیرا اگر غفلتی هم صورت گیرد ممکن است دیگران هم در دسته مقتولین قرار بگیرند . مراجع امنیتی و قضایی هم قبل از وقوع جرم هم نمی توانند کاری انجام بدهند . و دنبال این دسته از قاتلین هم نیستند . به همین دلیل این قاتلین همیشه آزاد و مغرور می باشند و دستشان بطور مدام به خون مردم آلوده می گردد .
محل زندگی قاتلین :
قاتل دسته اول : بیشتر در کوهستانها و یا در ارتفاعات و بر روی صخره ها زندگی می نماید. شروع قتل هایش در اوایل ماه اسفند هر سال تا نیمی از ماه فروردین می باشد.
قاتل دسته دوم : در میان دره ای ژرف و عمیق و در غرب شهرستان پاوه، شروع قتل هایش بیشتر در فصل تابستان می باشد .
قاتل دسته سوم : در همه جا و در کنار زندگی مردم وجود دارد . قتل هایش  را در همه وقت و در تمام فصول سال و بطور شبانه روز انجام می دهد .
کار مردم کفن و دفن مقتولین و تشکیل مجلس سوگواری و فاتح خوانی می باشد .
به همین دلیل و بنا به رسالتی که در وجود اینجانب هست خودرا موظف دانستم به این شیوه راز قاتلین را بر ملا نمایم تا از وقوع قتلهای بعدی جلوگیری بعمل آید .
هیچگاه بدون آگاهی و دانستن علم و فن به دیدار قاتلین نروید تا در دام آنان گرفتار نشوید . زیرا این مصیبتها بعلت نا آگاهی و یا بی توجهی بوجود می آیند .
نام و مشخصات قاتلین :
قاتل اول  به ره زا : گیاهی است طبی و خوراکی بیشتر در ارتفاعات و در روی صخره ها می روید ، مردم برای دست یافتن به آن از صخره بالا می روند و سقوط می نمایند .
قاتل دوم  سیروان : سیروان رودخانه ایست آرام و ساکت و در میان دره های ژرف و پر پیچ و خم عبور نموده و دارای گردابهای ناشناخته و خطرناک بوده ، مردم در فصل تابستان برای تنوع و شنا کردن به آن پناه می برند و هر ساله تعدادی در گرداب سیروان غرق می شوند .
قاتل سوم و همیشگی ماشین و خودرو : این وسیله مفید و زیبا که زندگی انسان به آن وابسته می باشد  بعلت غلفت در رانندگی و یا عدم آشنایی با حرفه و فن با این وسیله و همچنین عدم توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سالانه تعداد زیادی از مردم منطقه در این راه تلف می شوند .

29 اسفند 1392 پاوه

فتح الله نجفی

10 پاسخ برای “قاتلین مردم منطقه هورامان آزاد و مغرور !!!!! / فتح اله نجفی

  • هورامان در تاریخ آذر 29, 1395 گفت:

    با سپاس از مطلب مناسب و در خور توجه شما
    اما مدیر محترم سایت خبری چرا وقوع جنایتبار یک فقره قتل و قتل یک نفر جوان در سطح شهرستان چرا نباید در سایت شما انعکاس داشته باشد. ظاهرا قاتل هم دستگیر گردیده اما سایت شما در بیخبری به سر می برد.

  • مهدی رشیدی در تاریخ آذر 29, 1395 گفت:

    درود استاد گرانقدر
    بسیار زیباست بیان دلنشینتان و اعجاز صنعت ایهام در گفتارتان
    سپاس از زحمتی که میکشید و قدم در راه اگاهی مردم دیارتان گذاشتید
    ارادتمند شما
    مهدی رشیدی

  • پرويز آريانا در تاریخ فروردین 13, 1395 گفت:

    مقاله ى زيباى شما رو خوندم بسيار عالى بود .واقعا بسيارمستفيذ شدم.

  • شاهین نجفی در تاریخ آذر 3, 1394 گفت:

    پدر عزیزم
    همیشه بر خورد خواهم بالید که پسر شما هستم و موفقیت ها و موقعیت حال زندگی رو مدیون رهنمون های شما بزرگمنش و صاحب تفکر هستم .
    شکسپیر زیبا می گوید :
    بعضی بزرگ زاده می شوند ، برخی بزرگی را بدست می آورند و بعضی بزرگی را بدون اینکه بخواهند با خود دارند .
    ارادتمند شما شاهین نجفی

  • omidchangizi در تاریخ فروردین 18, 1393 گفت:

    جناب آقای نجفی سپاس از مطالب دلسوزانه شما،امیدکه امثال جنابعالی (که شمار آنها درخطه ی اورامان کم نبستند)همچون شما دست به قلم برده و در جهت آگاهی هرچه بیشتر مردمان فهیم اورامانات به نگارش دلنوشته ها ودغدغه های خود بپردازند.
    اما یک نکته به راستی چرا جای یک نشریه(روزنامه،هفته نامه،حتی گاهنام)در شهرستان پاوه خالی است وبه شدت کمبود آن احساس می شود؟مگر نه اینکه وجود این قبیلرسانه های مکتوب نشان از بالندگی فکری و فرهنگی مردمان یک سرزمین دارد؟

  • شلیر فتاحی در تاریخ فروردین 10, 1393 گفت:

    سلام کاک فتح الله گیان
    براتون بهترین ها را ارزومندم
    تلاش های شما در اطلاع رسانی ستودنی است.

  • وریا رحیمی در تاریخ فروردین 10, 1393 گفت:

    جناب اقای نجفی
    با سلام
    ملت کرد و اورامانات باید برخود ببالد که چنین فرزندان آگاه و شجاعی دارد که با حداقل امکانات و محدودیت های …. اقدام به بیان واقعیات و معظلات اجتماعی وزیست محیطی می کنند و تنها هدف انان اگاه سازی مردم و توجه بیشتر مسولین را خواهان هستند.
    اینجانب مطالب منتشره شمار پیگیری نموده و از خداوند منان موفقیت های شما و وب سایت سلام پاوه را از خداوند منان خواستارم.
    ارادتمند شما

  • هۆمایون محه‌مه‌دنژاد در تاریخ فروردین 5, 1393 گفت:

    سڵام کاکه فه‌تحۆڵڵا گیان واته‌کێت به یاگێ بێنێ .ده‌ست وه‌ش بۆ په‌ی وتار به تامه‌کات.دیسان سپاس

  • کریمی از نودشه در تاریخ فروردین 2, 1393 گفت:

    سلام به آقای نجفی عزیز مطالبش کاملا درست و در یک موقعیت خاص می تواند هشدار دهنده باشد اما و اما … چون ایشان در مورد ساختمانهایی که کاملا غیر مجاز و بدون نظارت در نودشه ساخته می شوند و مهندسی فنی مقصر است و اگر در روز یا سالهای آینده زلزله بالاتر از 5.5 ریشتر بیاد چند نفر را باید کفن ودفن کرد ؟از ایشان بپرسید تا به عنوان قاتل چهارم در فهرستش بگنجاند و….. نیز که ایشان و دوستان مهندسش هم شاید چاره ای بیاندیشند و….

  • طیفورحاتمی در تاریخ فروردین 2, 1393 گفت:

    باسلام خدمت کاربران گرامی صحبتهای جناب آقای نجفی بسیاراندیشمندانه وزیباست امیدوارم ضمن توجه مسیولین به این نکات ماهم دراین خصوص اگاهانه تررفتارکنیم