ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:31

دخترفوتبالیست پاوه ای به تیم استقلال تهران پیوست/ گفتگوی ویژه با این ورزشکار ارزنده

دخترفوتبالیست پاوه ای به تیم استقلال تهران پیوست/ گفتگوی ویژه با این ورزشکار ارزنده

به گزارش سلام پاوه : شهرستان پاوه شاهد افتخاری دیگری در زمینه ورزش شد و این بار ژینو رستمی فوتبالیست ارزنده و با اخلاق پاوه پس از تداوم موفقیتهایش و راهیابی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست و در اولین مسابقه این تیم در مقابل حریف […]

به گزارش سلام پاوه : شهرستان پاوه شاهد افتخاری دیگری در زمینه ورزش شد و این بار ژینو رستمی فوتبالیست ارزنده و با اخلاق پاوه پس از تداوم موفقیتهایش و راهیابی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست و در اولین مسابقه این تیم در مقابل حریف اصفهانی حضور یافت.
در این باره روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مصاحبه خواندنی با این ورزشکار ارزنده و افتخار افرین دیارمان صورت گرفته است که شما را به مطالعه آن دعوت می کنیم.

لطفا خودتان را معرفی فرمایید: 

ژینو رستمی هستم فرزند مرتضی رستمی ساکن و مقیم روستای نسمه و دانش آموز سال سوم رشته تربیت بدنی هنرستان استقلال پاوه

ورزش فوتبال را از چه سالی  شروع نمودید: ژینو رستمی تیم استقلال

از سال 1390 و با حضور سرکار خانم تهمینه صیدی در پاوه فوتسال را شروع نمودم . در سال 1392 با حضور در تیم فوتیال روانسر با مربیگری خانم صیدی برای اولین بار در مسابقات استانی حضور یافتم. در مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاههای کشور در سال 92-93در مشهد در قالب تیم منتخب استان کرمانشاه موفق به کسب مقام اول این مسابقات شدیم. در فستیوال مدارس فوتبال استان کرمانشاه در سال 1394 بعنوان فنی ترین فوتبالیست انتخاب شدم . در همان سال و در مسابقات قهرمانی کشور بعنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم . در سال 1395 بعنوان کاپیتان تیم پاوه در مسابقات قهرمانی استان حضور یافتیم و با تیم پاوه قهرمان این مسابقات شدیم .

از شهریور ماه 1395 برای اولین بار به اردوی تیم ملی بانوان زیر 19سال جمهوری اسلامی ایران دعوت شدم و طی سه دوره متوالی در اردوهای این تیم حضور یافتم .

و سرانجام عقد قرارداد با تیم استقلال در این باره بفرمایید:ژینو رستمی تیم استقلال

 بله در جریان همین اردوها بود که توانستم نظر مساعد مربیان تیم استقلال را که از اعضای تیم ملی نیز بودند جلب نموده و سرانجام در تاریخ 95/7/12 موفق به عقد قرارداد با این تیم بشوم.

ظاهرا بعد از عقد قرارداد در اولین مسابقه نیز حضور یافتید: 

بله در مسابقه تیم استقلال با نماینده اصفهان که در تاریخ 95/7/16برگزار شددر نیمه دوم وارد زمین شدم.

در مورد لیگ برتر بانوان توضیحاتی بفرمایید: 

ژینو رستمی تیم استقلال

مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان ایران با حضور 12تیم برگزار میشود . هفته دوم این مسابقات به پایان رسیده است و هم اکنون تیم ما از دو مسابقه خود دارای 3امتیاز است.

عامل پیشرفت  و موفقیت شما : 

خداوند بزرگ را به خاطر تمامی نعماتی که به ما ارزانی فرموده اند سپاسگزاری میکنم . در راس این نعمات و عامل اصلی موفقیتم در تمامی مراحل زندگی داشتن پدری خوب و زحمتکش و مادری دلسوز و فداکار می باشد. این دو بزرگوار با نهایت دلسوزی و تحمل سختیهای فراوان زمینه موفقیت مرا هموار نمودند همچنین از سرکار خانم تهمینه صیدی مربی توانمند که در چند سال اخیر زحماتی فراوانی برای اینجانب متقبل شده اند نیز کمال تشکر را دارم و از خانم ها مهناز صادقی مربی تیم بانوان استان و نایب رییس هیئت فوتبال استان و خانم مهناز شقاقی مربی تیم ملی زیر 19سال کشور نیز کمال تقدیر و تشکر رادارم.

 چه توصیه ای برای بانوان ورزشکار هم سن و سال خود دارید:

قبل از هر چیز برای همه بانوان عزیز آرزوی موفقیت هرچه بیشتر در تمامی مراحل زندگی را دارم توصیه من به ورزشکاران عزیز این است که با هر شکستی از ورزش دلسرد نشوند. موفقیتی شیرین است که با تحمل مشقت و سختی زیاد حاصل شود اخلاق را در سرلوحه زندگی خود قرار دهند زیرا اخلاق اولین اصل پیشرفت در زندگی می باشد .ژینو رستمی تیم ملی ایران

و چه توصیه ای به خانواده های ورزشکاران :

 بدون شک خانواده عامل اصلی پیشرفت در تمامی مراحل زندگی می باشد و بدون حمایت خانواده هیچ پیشرفتی خاصل نمی شود . من بعنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش شهرستان از خانواده های محترم خواهش میکنم با حمایت همه جانبه زمینه موفقیت فرزندانشان را مهیا نمایند و از ورزشکاران عزیز نیز میخواهم با رعایت اخلاق حسنه زمینه حمایت خانواده های خود را فراهم نمایند.

و حرف پایانی: 

از مسئولین اجرایی و دستگاههای دولتی شهرستان میخواهم با حمایت از فرزندان این شهر زمینه موفقیت هر چه بیشتر آنها را فراهم نمایند چرا که بدون داشتن پشتوانه امکان پیشرفت خیلی سخت میشود. در پایان و بار دیگر از کلیه زحماتی که پدر و مادرم متحمل شده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم زیرا که تا اکنون کلیه هزینه های پیشرفت این جانب را خانواده متحمل شده اند و هیچ کسی پشتیبانی مالی از این جانب نداشته است .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : موفقیت این ورزشکار ارزنده را به ایشان و خانواده و جامعه ورزش اورامانات تبریک گفته و برای ایشان در ادامه راه آرزوی توفیق روز افزون را دارد.

ژینو رستمی تیم استقلال
ژینو رستمی تیم استقلال
ژینو رستمی تیم استقلال
ژینو رستمی تیم استقلال

17 پاسخ برای “دخترفوتبالیست پاوه ای به تیم استقلال تهران پیوست/ گفتگوی ویژه با این ورزشکار ارزنده

  • رامتین رستمی از مریوان در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    آفرین ژینوخان بهت افتخارمی کنم

  • نفس رستمی از مریوان در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    سلام داده ژینو گیان هورا

  • پرستو رحیمی از مریوان در تاریخ مهر 25, 1395 گفت:

    سرکار خانم ژینو رستمی
    ورزش مقدمه ارتقای روحی و جسمی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است این سپهر گسترده ؛ فضایی می سازد ، تا امیدان آینده این کشور به دور از کژی و ناپالودگی، گام در مسیر مطمئن، تابناک و ایمن بردارند.
    موفقیت شما را را به تیم استقلال تهران در جهت ارتقای فرهنگ اخلاق و ارتقای جایگاه خودباوری در میان جوانان ورزشکار ایران عزیز”به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم.
    گزینش جنابعالی به عنوان یک بازیکن دختر پاوه ای در تیم استقلال تهران را تبریک گفته ، و از حضرت علیم آرزومندم تا با نیرویی فعال و خلاق مایه افتخار مردم اورامانات باشید.

  • ژینو رستمی در تاریخ مهر 24, 1395 گفت:

    بدینوسیله به نوبه خود سپاس و قدردانی ویژه ای را از اداره ورزش و جوانان به خصوص جناب آقای هیوا حسینی و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه جناب آقای آزاد حسینی به عمل بیاورم و از تمامی زحمات و تلاشها اعم از مادی و معنوی با توجه به محدودیت های موجود از بنده به عمل آمد نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم بدون شک کسب موفقیت و دستاوردهای ملی حاصل تلاش و برنامه ریزی های گروهی است که نتیجه آن افتخار آفرینی برای یک جامعه می باشد امید است تداوم این الطاف و بزرگواری ها در آینده زمینه و بستری گردد برای دیگر جوانان تا بر دستاوردها و موفقیتهای این خطه بیافزایند تا بر همگان ثابت گردد که محرومیت نمی تواند چرخه کسب موفقیت و افتخار آفرینی جوانان این خطه را متوقف سازد

  • رضا رستمی در تاریخ مهر 24, 1395 گفت:

    دعوت افتخارآفرین دخترعموی عزیزم ژینو رستمی را به تیم استقلال تهران بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران اورامانات عزیز را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که جایگاه و لیاقت جوانان شهرستان پاوه بر بالاترین سکوهای جهانی است.
    اینجانب از طرف طایفه مرحوم استوار محمدکریم رستمی افزودن این برگ زرین بر کارنامه افتخارات ملت سرفراز ایران اسلامی را به محضر عموی عزیزم ، تبریک و شادباش می‌گویم.ژینوجان برایت آرزوی موفقیتهای بیشتر در تمام مراحل زندگیت را از خدای منان خواستارم وبه وجودت افتخارمی کنم ای دختر برومند وسرافراز نسمه .از زحمات آقای هیواحسینی سرپرست اداره ورزش وجوانان و آقای سید آزادحسینی نائب رئیس شواری پاوه تشکر و قدردانی می کنم.
    اين افتخارآفريني شوق آفرين بار دیگر به زيبايي نشان داد که جوانان بلند آوازه و دلاور پاوه ای سرشار از استعدادهاي ناب و درخشان بوده و در همه ي عرصه‌ها با توكل به قدرت لایزال الهی قادر به كسب موفقيت هاي چشم گير مي باشند.
    تلاش ارزشمند و تحسين برانگيزت را ارج می نهم ، از خداوند سبحان تداوم این پیروزی ها را برایت مسئلت دارم.
    اميد است با مساعي بايسته شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميدان المپيك از طرف ژینو رستمی باشيم

  • ئەکرەم حەسەنزادە(سەریاس) در تاریخ مهر 24, 1395 گفت:

    ئەم سەرکەوتنە لە کۆمەڵگای هەورامان وپاوە و سەرجەم کوردەواری پیرۆزبایی دەکەم هیوادارم لە وێنەی دادە ژینۆ زیاتربن لەکۆمەڵگاکەمان بۆگەشەپێدانی ناوچەکەمان ،هەرسەرکەوتوو بی ژینۆخان

  • ژینو رستمی در تاریخ مهر 22, 1395 گفت:

    “سپاسگزاری”
    بدین وسیله سپاس و قدردانی خود را خدمت امام جمعه محترم شهر پاوه و فرماندار دلسوز شهرستان پاوه و سایر مقامات و مسئولین ادارات دولتی، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر پاوه و روستاهای تابعه، مدیران سایت های خبررسانی و اینترنتی “پاوه پرس”،”سلام پاوه”، “هزارماسوله’، “دنگی نوریاو” ، مربیان ، معلمان دوستان، وابستگان،آشنایان و تمام کسانی که به نحوی از انحاء ، اینجانب “ژینو رستمی” را بخاطر کسب عضویت در “تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران” و “حضور در تیم استقلال تهران” مورد تشویق ،محبت و حمایت خود قرار داده اند ، ابراز می دارم. امید است که بتوانم در این مقام نماینده ای خوب و شایسته برای “استان کرمانشاه” و “منطقه اورامان” باشم و توفیق آنرا پیدا کنم که در حد توان خود نقشی کارا و چشمگیر در پیروزی و سربلندی “تیم ملی فوتبال بانوان ایران” ایفاء نمایم.
    با سپاس و احترام مجدد

  • حیدراسلامی نیا در تاریخ مهر 21, 1395 گفت:

    سرکار خانم ژینو رستمی
    اینک که به یاری خدواند منان ،زحمات شبانه روزی خود وحمایت های بی دریغ خانواده ی محترمتان توانستید به تیم با سابقه ی استقلال تهران راه یابید ،کسب این موفقیت را به شما وخانواده ی ارجمند رستمی تبریک عرض نموده امیدوارم شاهد موفقیت دیگر بانوان ورزشکار شهرستان در رشته های مختلف باشیم

  • جلیل عزیزی در تاریخ مهر 20, 1395 گفت:

    ژینو من پرسپولیسی هستم ولی موفقیت شما و تمام اعضای خانواده رستمی خصوصا کاک مرتضی و مادرت را از خداوند منان مسئلت می نماییم به امید روزی که در مسابقات اسیایی و جهانی شما را در تلویزیون مشاهده نماییم سر بلن و پیروز باشید

  • یه تاجی در تاریخ مهر 20, 1395 گفت:

    پیوستن شما به تیم بانوان تاج (پرافتخارترین تیم ایران وسوم آسیا)رابه شما،خانواده محترمتان،مردم پاوه واورامانات و همچنین به تمامی دوستداران وعاشقان تیم استقلال تبریک میگویم.موفق باشی

  • پاوه ای اصل در تاریخ مهر 19, 1395 گفت:

    سلام و درود ، تهنیت و شادباش بر شما افتخار آفرین پاوه
    سلام و درود ، تهنیت و شادباش بر مادر مهربانت
    سلام و درود ، تهنیت و شادباش بر پدر شجاعت
    سلام و درود ، تهنیت و شادباش بر مردم خوب و پاک تینت نسمه
    سلام و درود ، تهنیت و شادباش بر بزرگ نسمه جناب بهشتی زارده

  • میدانی در تاریخ مهر 19, 1395 گفت:

    در پناه لطف خداوند منان موفق و سرافراز باشید.

  • احسن رضایی در تاریخ مهر 19, 1395 گفت:

    سلام،امید و پشتکارت قابل تحسین است آفرین بر این همت والاوکم نظیر که میرود تا بر همگان ثابت شود که خواستن توانستن است؛این پیروزی مجدد را به شماوخانواده وتمام جوانان خطه سبز پاوه واورامانات ومربیان زحمتکش و وظیفه شناست تبریک میگویم

  • شه هاب در تاریخ مهر 19, 1395 گفت:

    به هیوای سە رکە وتنی یە ک لە دوای یه ک بۆ ژینۆی ئازیز،بە راستی دە سکە وتە کانی ئە م کچە ماندونە ناسە لە م ماوە زۆر کە ما جێی سە رسوڕمانە و شانازیە،لە لای خۆمە وە پڕ بە دڵ پێرۆزبایی لە ژینۆ گیان ئە کە م و هێوای تە مە نێکی پڕ له سە ربە رزی بۆ ئە خوازم

  • ناشناس در تاریخ مهر 19, 1395 گفت:

    استقلال شیره مثل شمشیره پرسپولیس موشه مثل خرگوشه

  • سردیارانی در تاریخ مهر 19, 1395 گفت:

    سلام این موفقیت رو به ورزشکار با اخلاق و شایسته شهرمان خانم رستمی تبریک میگم و امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر این ورزشکار ارزنده و بالیاقت باشیم ،وهمچنین تبریک به خانم صیدی عزیز مربی گرانقدر و هیئت فوتبال شهرستان پاوه ..

  • احسن رضایی در تاریخ مهر 19, 1395 گفت:

    سلام این بلندپروازی وپشتکار بی نظیر را که میرود تا ثابت کند خواستن توانستن است ، وبه جوانان این نویدرا بدهد همه چیز را درخود جستجو کنند که بخود باور داشتن ، پشتکار وهمت انسانهارا به اوج موفقیت میرساند این موفقیت مجدد را به خود وخانواده وخطه سبز اورامانات ومربیان زحمتکشت هزار بار تبریک میگویم