پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:52

هدیه ی نوروزی به رفتگران پرتلاش شهرداری !!!!!

هدیه ی نوروزی به رفتگران پرتلاش شهرداری !!!!!

به گزارش سلام پاوه : مراسم عجیب و غریب تحویل سال نو در پاوه همیشه همراه است با آلودگی صوتی و دود سیاه ناشی از آتش زدن لاستیک و آسفالت و این ته مانده های باقیمانده ازاین تحویل سال تنها هدیه ای است که به کارگران و رفتگران پرتلاش شهرداری پاوه که بجز زحمت و […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم عجیب و غریب تحویل سال نو در پاوه همیشه همراه است با آلودگی صوتی و دود سیاه ناشی از آتش زدن لاستیک و آسفالت و این ته مانده های باقیمانده ازاین تحویل سال تنها هدیه ای است که به کارگران و رفتگران پرتلاش شهرداری پاوه که بجز زحمت و اذیت چیز دیگری ندارد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : متاسفانه عده ایی شهروند نما با مسدود کردن خیابان ، دعوا کردن با یکدیگر ، منفجر کردن وسایل خطرناک محترقه ، مزاحمت برای خانواده ها ، استفاده از الفاظ رکیک ، آتش زدن آسفالت خیابان کمربندی ، استفاده از بوقهای غیر معمول و ممتد خودرو ها ، و… فضای زشتی را از شهر نمایان کردند که جای تاسف است . آیا براستی این فرهنگ شهروندی است ؟

دیشب شاهد بودیم چند نوجوان با استفاده از چاقو و وسایل برنده همدیگر رو بشدت مسدوم کردند و باعث سلب آرامش مردم شدند براستی خانواده ها در این راستا تا چه اندازه مقصرند؟ صحنه زشت دیشب که از سر یک نوجوان بشدت خون می آمد می تواند بیانگر این باشد که جایگاه و نقش خانواده ها در این مقوله کجاست ؟ رعایت قانون تا چه حد در این نوجوانان نهادینه شده است ؟

دیشب تمامی دستگاه های اجرایی و انتظامی با نظم و انظباط خاصی همسو و کمک حال مردم بودند اما متاسفانه عده ایی شهروند نما علاوه بر قدر ندانستن این زحمات باعث به زحمت افتادن این عزیزان شده بودند که از خانواده و تعطیلات خود برای رفاه حال مردم گذشت کرده بودند .

ماموران پرتلاش انتظامی ، شهرداری ، آتش نشانی ، بیمارستان ، و…. لحظه ای بخاطر آرامش مردم غفلت نکردند اما متاسفانه باید گفت عده ای شهروند نما علاوه بر اینکه قدر دان این عزیزان نبودند باعث سلب آرامش همشهریان نیز شده بودند

حال با این وجود هرساله امیدواریم که مانند بسیاری از شهرهای دیگر با یک برنامه منظم و تعریف شده فضایی مناسب برای این کار مهیا شود اما متاسفانه بازهم امسال نشد البته دیر سرکار آمدن شهردارپاوه  را می توان یکی از عوامل اصلی آن دانست .

خلاصه امیدواریم منتظر تغییرات مثبتی در شهر باشیم و همه ما چه شهروند و چه مسئولین  و بخصوص شهردار باید دست به دست هم  بدهیم و در راه داشتن شهری ایده آل تلاش نماییم.

 تصاویری از این هدایا را مشاهده نمایید و خود قضاوت کنید .

عکس : سید عبید فخرالدینی

آلودگی

جاده کمربندی پاوه

2 پاسخ برای “هدیه ی نوروزی به رفتگران پرتلاش شهرداری !!!!!

  • طیفورحاتمی در تاریخ فروردین 2, 1393 گفت:

    باسلام خدمت کاربران گرامی متاسفانه این واقعیت تلخ چندسالی است که درپاوه به یک نوع بدعت بدتبدیل شده البته من چند روزقبل پیشنهاددادم که این جشن وهیاهوهابه صورت منسجم ازطرف مسیولین انجام پذیردحتی حاضرشدم خوم مدیریت قضیه ومسیولیتش رابپذیرم ودرمکانی مناسب بافضایی کاملاسالم وشاد وتهیه برنامه های فرهنگی مانند موسیقی رقص کردی و…این مراسم راباهزینه ای محدود انجام دهم ! ابتدامورداستقبال قرارگرفت امابعدازچندروزنپذیرفتند! سوال اینجاست که آیاهزینه انمراسم پیشنهادی من زیادبود یاخسارت وناامنی های بوجودآمده ؟ قضاوت باشما!….

  • محمد در تاریخ فروردین 1, 1393 گفت:

    متاسفانه یکی از معضل های اصلی شهر پاوه همین موضوعی است که شما اشاره کرده اید، که عده ی قلیلی مجری یک سری کارهای بسیار زشتی می شوند و عده ی زیادی از مردم (که از اقشار و سنین مختلف هستند) با حضور شرم آور خود به تشویق و تهییج این افراد می پردازند.
    به نظر می رسد تنها راه برخورد با این بدعت، در نظر گرفتن یک مکان مشخص و برگزاری یک جشن واقعی و آبرومند از جانب مسئولین مربوطه و در عین حال برخورد قاطع با بدعت های اینچنینی است (چون ظاهرا آزادی ….. )