پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:43

شهردارپاوه اصلی ترین دغدغه مدیریت شهری حل مشكلات كارگران شهرداری است.

شهردارپاوه اصلی ترین دغدغه مدیریت شهری حل مشكلات كارگران شهرداری است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه : شهردار پاوه با اعلام اينكه پيشرفت و موفقيت شهرداري و شوراي اسلامي شهر مرهون زحمات كارگران است گفت : حل مشكلات معيشتي كارگران شهرداري از اولويت هاي مهم شوراي چهارم مي باشد . به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي در […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه : شهردار پاوه با اعلام اينكه پيشرفت و موفقيت شهرداري و شوراي اسلامي شهر مرهون زحمات كارگران است گفت : حل مشكلات معيشتي كارگران شهرداري از اولويت هاي مهم شوراي چهارم مي باشد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي در نشست صميمي و ديدار با مجموعه كارگران شهرداري در روز شنبه با حضور اعضاي شوراي شهر ،  شهردار و مسئول خدمات شهري با تبريك مجدد آغاز به كار شوراي دوره چهارم گفت : كارگران شهرداري به عنوان يك شهروند با احساس مسئوليت پذيري بالا و امران به معروف و ناهيان از منكر مي توانند خدمات شاياني را ارائه کارگران شهردارینمايند .

وي با اشاره به اينكه  کارگران خدمات شهری در کنار ارائه خدمت به شهروندان، می توانند نقش مؤثری در توسعه و بسط فرهنگ شهروندی و شهرنشيني در شهر پاوه داشته باشند  افزود : كارگران به واسطه فعالیت خود ، سفيران شهرداري و چشم بینای شهرداری در كوچه پس كوچه های سطح شهر هستند.

ابراهيمي در فرهنگ ما از كار به عنوان بزرگترين فرهنگ ياد كرد و اظهار داشت : با ايجاد محيط هاي کارگري مناسب مي توان به ارتقاي سطح فرهنگ يک جامعه کمک شاياني كرد .

شهردار پاوه داشتن نظم و انضباط کاری، حضور به موقع در محل کاربا لباس فرم ، رعایت شئونات اخلاقی و سلامت در کار و ساعت كاري موظفي، نگهداری و استفاده درست از وسایل ، جلب رضایت مردم ،  جمع آوري به موقع زباله هاي شهري بر اساس برنامه زمانبندي  ، دوری از هرگونه حاشیه سازی  و پرداخت حقوق و مطالبات به موقع كارگران را از مهم ترین مؤلفه و نكات عنوان كرد .

كيهان محي الدين زاده رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه در ادامه گفت : همكاري و تعاون كارگران خدمات شهري با همديگر که هدفی جز خدمت رسانی به شهروندان را ندارد، بسیار تأثیرگذار است.

وي بر عملکرد مناسب كارگران شهرداري در راستاي چگونگي جمع آوري زباله ها و پاكيزگي شهر تاكيد كرد و افزود : در کنار حجم بالای خدمات و نیز وجود برخی از كارگران کم مسئولیت، كارگراني هستند که با جان و دل برای خدمت رسانی صادقانه و بی منت در شهر حضور دارند.

رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه خطاب به كارگران شهرداري گفت : از انجام هر گونه كار شخصي و كار براي ديگران پرهيز نمائيد زيرا كه انجام اين نوع كار ها و برنامه نه اجر اخروي دارد نه اجري دنيوي

پرويز باباجاني مسئول خدمات شهري شهرداري همچنين به نحوه جمع آوري زباله ها در شهر پاوه بر اساس برنامه زمانبندي و تعيين شده اشاره كرد و گفت : براي شهر پاوه 22 منطقه تعريف كه خودروهاي حمل زباله و كارگران با مراجعه به اين مناطق بر اساس برنامه زمانبندي زباله ها را  جمع آوري مي نمايند .

منبع : سایت شهرداری پاوه