ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:48

مشکل روشنایی پارک شهید کاظمی پاوه و بلوار ورودی شهر

مشکل روشنایی پارک شهید کاظمی پاوه و بلوار ورودی شهر

به گزارش سلام پاوه : پارک شهید کاظمی پاوه و بلوار ورودی شهر پاوه متاسفانه با کمبود نور شدید و نداشتن لامپ مناسب مواجه است . به گزارش سلام پاوه :  تعدادی از همشهریان در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه از تاریکی  پارک شهید کاظمی (کومه کال ) و نداشتن نور و لامپ […]

به گزارش سلام پاوه : پارک شهید کاظمی پاوه و بلوار ورودی شهر پاوه متاسفانه با کمبود نور شدید و نداشتن لامپ مناسب مواجه است .

به گزارش سلام پاوه :  تعدادی از همشهریان در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه از تاریکی  پارک شهید کاظمی (کومه کال ) و نداشتن نور و لامپ کافی در ورودی شهر خبر دادند و اظهار گله مندی نمودند.

متاسفانه بلوار ورودی شهر پاوه که مسیر آغازین گردشگران و مسافران نوروزی است در هنگام شب بسیار نازیبا و تاریک است و مسافران با دیدن ابتدای شهر شاید از آمدن به این شهر پشیمان شوند.

یکی از همشهریان در تماس تلفنی با این پایگاه خبری تحلیلی گفت : مسیر ورودی شهر یا بلوار در هنگام شب بسیار تاریک است و تعداد لامپهای فعال و روشن آن خیلی کومه کالکم می باشد و متاسفانه یک سفره هفت سین با نور کم نمی تواند جذبه ای برای ورود شهر باشد .

یکی دیگر از همشهریان نیز گفت : پارک کومه کال مانند تاریکی فیلم کلبه وحشت است اگر در شب به انجا بروید از ترس تاریکی جرات نمی کنی پشت سرت را نگاه کنی. تمامی لامپ های این مسیر خاموش است و کسی نیز پیگیر نمی شود .

حال متاسفانه در روزهایی که باید همه چیز آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی باشد شهر ما از کوچکترین امکانات بی بهره است امید است با روی کار امدن شهردار جدید این وضعیت سریعا بررسی شود .

شایان ذکر است مدتی پیش کابلهای برق پارک شهید کاظمی پاوه که یکی از زیباترین پارکها می باشد به سرقت رفته بود که خوشبختانه با درایت نیروی انتظامی عاملان آن دستگیر شدند .  ولی متاسفانه تا به این حال این پارک در تاریکی به سر می برد .

یک پاسخ برای “مشکل روشنایی پارک شهید کاظمی پاوه و بلوار ورودی شهر

  • امید در تاریخ اسفند 29, 1392 گفت:

    قسمت گردش گری وجای استراحت پارک شهید کاضمی طبقه فوقانی آن است که معلوم نیست به ئچه دلیل برق آن قطع شده است این پارک زیبا قبل از دزدیده شدن کابل ها طبقه بالاش برق قطع شده است ولی طبقه پاین وسویت هاش برق دارند.به چه دلیل طبقه بالاش برق ندارد؟؟؟؟