ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:56

دو خبر از شهرستان پاوه

دو خبر از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: این شهرستان به لحاظ تعداد ثبت نام شدگان در سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی در رتبه اول استان کرمانشاه قرار دارد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:فرماندار پاوه اعلام کرد،سرشماری نفوس و مسکن بهترین فرصت برای برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح در جهت […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: این شهرستان به لحاظ تعداد ثبت نام شدگان در سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی در رتبه اول استان کرمانشاه قرار دارد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:فرماندار پاوه اعلام کرد،سرشماری نفوس و مسکن بهترین فرصت برای برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح در جهت رشد و توسعه کشور توسط مدیران دستگاه های اجرایی است.ایده پور

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن پاوه اظهار کرد:در بخش اول طرح در این شهرستان که به روش اینترنتی است تاکنون قریب به دو هزار خانوار با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر در سامانه مرکز آمار کشور ثبت نام کرده اند.نکته قابل توجه در این طرح در شهرستان پاوه مربوط به بخش باینگان است که یکی از مشارکت پذیرترین بخش های استان و حتی کشور در بخش های اقتصادی؛ فرهنگی و اجتماعی است.

ایده پور افزود:امروز هم شاهد بیشترین و بهترین مشارکت مردم باینگان در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی هستیم و افتخار داریم که اعلام کنیم که تا به امروز بیش از 90 درصد مردم باینگان در بخش روستایی در سامانه سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند.

مدیر سرشماری نفوس و مسکن شهرستان پاوه افزود: ثبت نام به روش اینترنتی در روستاهای بخش باینگان تا روز یکشنبه آینده بطور صد درصد انجام می شود و در بخش شهری باینگان نیز تا پایان هفته آینده بیش از 80 درصد ثبت نام خانوارها انجام می گیرد.

فرماندار پاوه با بیان اینکه این مهم به واسطه حضور بخشداری کاردان و مدیر و پای کار به نام آقای اردلان حاتمی و دهیارانی پرتلاش و آموزش دیده میسر شده افزود: این اتفاق مهم در حالی به وقوع پیوسته که در این شهرستان و بخش باینگان اینترنتی به مراتب ضعیف تر از دیگر نقاط کشور وجود دارد.

ایده پور افزود:با این وجود می توانم بگویم که بخش باینگان اولین بخش در کشور خواهد بود که سرشماری را بصورت اینترنتی تا موعد مقرر به پایان خواهد رساند.

وی اظهار کرد:ثبت نام سرشماری به روش اینترنتی در بیشتر ادارات شهرستان پاوه انجام شده و امیدواریم در زمان باقی مانده تمام ادارات شهرستان بطور صد درصد ثبت نام کارکنان خویش را انجام دهند.

وی در پایان از حمایت های روحانیان شهرستان به ویژه امام جمعه شهر پاوه در ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن قدردانی کرد و خواستار تداوم این حمایت ها شد.

 بازدید هنرمندان بسیجی کشور از یادمان شهدای پاوه

به گزارش سلام پاوه:جمعی از هنرمندان بسیجی کشور روز پنجشنبه با حضور در یادمان شهدای شهرستان پاوه با این شهدا تجدید بیعت دوباره کردند.82258784-71075037

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت:این سازمان 27 نفر از هنرمندان شاخص رشته های تئاتر، تلویزیون، سینما و عکس را در قالب کاروان بسیج هنرمندان کشور به منظور بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس به استان دعوت کرده است.

صلاح الدین قره تپه؛یکی از رسالت های سازمان بسیج هنرمندان را تعمیق ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:هنرمندان برای خلق آثار هنری نیاز به ایده دارند و برای این مهم با بازدید از یادمان های شهدا و دفاع مقدس بهترین ایده ها را برای خلق آثار ارزشمند دفاع مقدس پیدا خواهند کرد.

جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور نیز با اظهار خرسندی از حضور در پاوه گفت: با حضور در یادمان شهدای این شهر به یاد رشادت و مقاومت مردم پاوه در دوران دفاع مقدس و پاسداری این مردم از تمامیت ارضی کشور افتادیم.82258784-71075040

احمد رضا نیازآبادی افزود:رسالت سازمان بسیج هنرمندان آشنا کردن هر چه بیشتر هنرمندان با رشادت و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایستادگی مردم کشورمان در هشت سال مقاومت و انعکاس این رشادت ها به نسلهای آینده کشور است.

وی تصریح کرد:براین اساس در ایام مختلف هنرمندان کشورمان را به یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی اعزام می کنیم تا از نزدیک در جریان دوران دفاع مقدس قرار گرفته و این دوران را در قالب عکس، فیلم و نوشته در اذهان و خاطرات مردم زنده نگه دارند.

نیازآبادی افزود:حضور این هنرمندان و دیگر هنرمندان مطرح کشور در یادمانهای شهدا و دفاع مقدس می تواند تأثیر بسیار زیادی در حوزه هنری کشور ایفا کند و به طور قطع در ثبت وقایع و حقایق دفاع مقدس حائز اهمیت است.

کورش زارعی؛بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون نیز گفت:حضور در این یادمان ها و مناطق عملیاتی ما را به یاد دوران دفاع مقدس و فداکاری رزمندگان می اندازد و موجب می شود که جریان سیال ذهن هنرمندان را به حرکت در آورد.

عضو شورای عالی بسیج هنرمندان کشور افزود:حضور در یادمان شهدای پاوه ما را به یاد رشادت و فداکاری مردم این شهر در کنار شهیدان چمران و وصالی می اندازند که به آدم احساس غرور می دهد که ما در سرزمینی زندگی می کنیم که چنین مردمانی دارد.82258784-71075039

زارعی افزود:ما امروز قدم بر جایی نهاده ایم که برای قدم به قدم آن خون ریخته شده خون عزیران شیعه و سنی در کنار هم برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حفاظت از خاک کشور اسلامیمان و این مایه غرور و افتخار است.به عنوان یک هنرمند بتواند طلایه دار و حافظ خون این شهیدان در عرصه هنر باشد در شرایط فعلی که در حال یک جنگ نرم و فرهنگی به مراتب خطرناکتر از جنگ نظامی هستیم.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت 640 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی

2 پاسخ برای “دو خبر از شهرستان پاوه

  • شهروند پاوه در تاریخ مهر 17, 1395 گفت:

    اگر مردم شهرستان پاوه و بخش های تابعه در این سرشماری شرکت خودجوش و گسترده داشتن نشان از فرهنگ بالای خود مردم اورامانات و بخصوص شهرستان پاوه است نه بخاطر فلان بخشدار یا فلان فرماندار.از آقای فرماندار خواهشمندیم دیگه از این توجیهات عجیب و غریب برای مشارکت گسترده مردم درست نکنند.

  • ناشناس در تاریخ مهر 16, 1395 گفت:

    جناب فرماندار فکر شهر یاش فکر جاده ارشاد باش فکر مرز باش فکر درمانگاه تامین اجتماعی باش فکر احداس جاده کمربندی توسط مسولین سد باش چند صباحی دیگر کارشون تمام میشه به کل شهرستان میخندن میگن با یک المان کاررو تمام کردیم