ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:26

انهدام گروهک 12 نفره تروریستی در مناطق مرزی ثلاث باباجانی

انهدام گروهک 12 نفره تروریستی در مناطق مرزی ثلاث باباجانی

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک های تروریستی و هلاکت 12 تن از اشرار مسلح در مرزهای کرمانشاه خبر داد. به گزارش سه شنبه شب ایرنا از سپاه، سردارسرتیپ پاسدارمحمد پاکپور دقایقی پیش با اعلام درگیری امروز رزمندگان قرارگاه نجف […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک های تروریستی و هلاکت 12 تن از اشرار مسلح در مرزهای کرمانشاه خبر داد.سردار پاکپور

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از سپاه، سردارسرتیپ پاسدارمحمد پاکپور دقایقی پیش با اعلام درگیری امروز رزمندگان قرارگاه نجف در منطقه مرزی استان کرمانشاه، گفت: هوشیاری رزمندگان نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی منطقه یک تیم از اشرار وابسته به ضدانقلاب و گروهک های تروریستی تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی که امروز قصد رخنه به داخل خاک میهن اسلامی برای ایجاد ناامنی را داشتند توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرارگاه نجف شناسایی شدند.

وی افزود: پس از گرفتار شدن اشرار و ترویست ها در تور رزمندگان اسلام طی یک درگیری شدید، این تیم به طور کامل منهدم و 12 عضو آن به هلاکت رسیدند.

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی اعلام کرد: 12 نفر از افراد ضد انقلاب و تروریست عصر روز سه شنبه در درگیری با نیروهای خودی در این شهرستان کشته شدند.

علی اکبر اکبری دقایقی قبل به خبرنگار ایرنا افزود: در این درگیری که در منطقه مرزی ‘ازگله’ روی داد سه نفر از نیروهای خودی نیز مجروح شدند.

وی گفت: این درگیری ساعت 12 امروز شروع و حدود ساعت 16 به پایان رسید.

وی اظهار کرد: هویت واقعی افراد تروریست تاکنون مشخص نشده و بزودی از سوی مسوولان ذی ربط در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

این درگیری هنگامی که اشرار مسلح قصد ورود به کشور را داشتند در تنگه بین روستای دره ژاله و آبدلان میرکی از توابع بخش ازگله روی داد.

شهرستان ثلاث باباجانی در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.