ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 06:32

معدوم سازی هزاران قلم کالای بهداشتی و آرایشی در پاوه

معدوم سازی هزاران قلم کالای بهداشتی و آرایشی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: هزاران قلم فرآورده های آرایشی، بهداشتی و خوراکی روز دوشنبه در این شهرستان معدوم شد. صبور حسینی به خبرنگار ایرنا افزود: این لوازم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی با نشان شرکت های معتبر خارجی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: هزاران قلم فرآورده های آرایشی، بهداشتی و خوراکی روز دوشنبه در این شهرستان معدوم شد.وسایل غیر بهداشتی

صبور حسینی به خبرنگار ایرنا افزود: این لوازم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی با نشان شرکت های معتبر خارجی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و تلاش نیروی انتظامی در شهرستان پاوه کشف شده بود و با دستور مرجع قضایی و با حضور بازرسان این شبکه و نمایندگان انتظامی و قضایی معدوم شد.

وی اضافه کرد: این کالاها شامل مقادیر زیادی برچسب خارجی، کرم، شامپو و رنگ مو تقلبی، موم زنبورعسل، تگزاین صدفی، اکسیدان، دستگاه سلفون کشی، دستگاه پرکن بزرگ و کوچک پدالی، پارافین مایع، مایع لور امید و مایع پروپولین بوده است.

حسینی اظهار کرد: مواد غذایی و اقلام کشف شده آرایشی و بهداشتی پیرو دستور مقام قضایی در جایگاه مخصوص زباله شهرستان پاوه معدوم شد.

وی یادآور شد، از شهروندان درخواست می شود به منظور حفظ خود و خانواده نسبت به خرید اقلام موادغذایی و لوازم آرایشی وبهداشتی دقت کرده و از مصرف این نوع محصولات که فاقد مجوز و تاریخ مصرف گذشته هستند، پرهیز کرده و در موقع خرید از سلامت کامل آن اطمینان حاصل کنند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی

http://www.salampaveh.ir/46638

وسایل بهداشتی تقلبی