پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:29

نشست هم اندیشی اصناف و پلیس به مناسبت هفته ناجا برگزار شد+ عکس

نشست هم اندیشی اصناف و پلیس به مناسبت هفته ناجا برگزار شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه: روز گذشته11 مهرماه 95 نشست هم اندیشی پلیس و اصناف شهرستان پاوه به مناسبت هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار صمیمی که فرمانده نیروی انتظامی،بازرسی،آگاهی و یگان امداد،امنیت و اطلاعات،روسای اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، بازرسان و مدیران اجرایی حضور […]

به گزارش سلام پاوه: روز گذشته11 مهرماه 95 نشست هم اندیشی پلیس و اصناف شهرستان پاوه به مناسبت هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد.img_0476

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این دیدار صمیمی که فرمانده نیروی انتظامی،بازرسی،آگاهی و یگان امداد،امنیت و اطلاعات،روسای اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، بازرسان و مدیران اجرایی حضور داشتند.

سرهنگ حمید رضا ملکی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به نقش و جایگاه اصناف و بازاریان و تعامل خوب و سازنده ای که بین این دو نهاد وجود دارد اشاره کرد و اظهار داشت:همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی با اتاق اصناف می تواند منشاء اقدامات مفید و سازنده و امنیت برای شهروندان به همراه داشته باشد و تعامل و همکاری این دو نهاد را لازم و ملزوم یکدیگر دانست.

سرهنگ ملکی افزود:با توجه به قدمت و سابقه دیرینه تاریخی تمدن و فرهنگی بودن شهرستان پاوه متاسفانه در برخی از مغازه های پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی تعداد محدودی اقلام و کالای غیر اسلامی و مانکن هایی را در سطح شهر مشاهده می کنیم که در شان و جایگاه پاوه نیست که نیاز است این مهم که دغدغه همه مسئولین شهر بوده است با همفکری و همکاری دو دستگاه این حرکت را مهار کنیم.

وی به نظارت بیشتر اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی با اتاق اصناف در خصوص واحد های بدون پروانه کسب و برخورد جدی با قهوه خانه هایی که اقدام به فروش قلیان میکنند کرد و گفت:بر همگان واجب است که نسبت به جمع آوری قهوه خانه هایی که در سطح شهر اقدام به دایر کردن و فروش قلیان میکنند برخورد قاطع صورت گیرد.

سرهنگ ملکی تعامل اتحادیه صنف طلافروشان با پلیس را یادآور شد و اعلام کرد نیاز است از این به بعد طلافروشان در مورد ساعات کاری خود و هماهنگی بیشتری با برادران ناجا داشته باشند که خدایی ناکرده اتفاق ناگواری رخ ندهد چرا که هدف پلیس پیشگیری قبل از درمان است.

وی در ادامه به مشکل ترافیک در سطح شهر پاوه اشاره کرد و گفت:  انتظار میرفت که مسئولین شهر در زمانی که در حال ساخت سد داریان با آن هزینه بالا بودند تعامل بیشتری با کارفرمای سد داریان میداشتند و میتوانستند با تعامل و همفکری بودجه ای را برای مشکل حل ترافیک پاوه در نظر بگیرند که با این اقدام شاید بزرگترین مشکل در سطح شهر پاوه حل و برطرف میشد.

وی با اشاره به اینکه قبل از سمت جدید در پاوه خدمت کرده است گفت،با خصوصیات مردم خوب و متدین و با فرهنگ پاوه آشنایی دارم و در جهت خدمت به مردم شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه ضمن تجلیل و تبریک هفته نیروی انتظامی به پاسداران نظم و امنیت از تلاشهای شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت:بازاریان و کسبه هم خود را جدا از مجموعه پرسنل نیروی انتظامی نمیدانند و همه به نحوی پلیس بازار هستند.img_0466

مهندس بهروز شفیعی به وجود اندک مانکن ها و اقلام و کالاهای بی حجابی که در برخی مغازه ها وجود دارند اشاره کرد و گفت:به نسبت سایر شهرستانها بازار پاوه در جایگاه بالاتری قرار دارد که امید است با تعامل بیشتر با نیروی انتظامی این حرکت ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود:متاسفانه شهرداری و شورای شهر در برخی نقاط و اماکن عمومی که حق همه شهروندان است اقدام به اجاره مغازه های قلیان فروشی که در سطح شهر هستند به برخی افراد سودجو کرده اند که نیاز است در این راستا تجدید نظری با همکاری نیروی انتظامی صورت گیرد.

مهندس شفیعی در ادامه به نقش مهم امنیت در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت بدون شک بدون وجود امنیت که نیاز اولیه در هر کاری است هیچ اقدامی نمی توان انجام داد اما همواره دغدغه و نیاز شهرستان و اولویت ویژه ما برنامه ریزی صحیح و اصولی دست اندکاران جهت بازگشایی مرز است که می تواند خیلی از مشکلات و نیازهای شهر را برطرف کند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه برنامه طی سخنانی به نقش مهم اصناف و اتحادیه های صنفی اشاره کرد و گفت:بدون شک با آگاهی و توانایی که در بازاریان و کسبه این شهر وجود دارد اگر بازاریان خود برخی اصول و قوانین را رعایت کنند شاید در خیلی موارد نیازی به وجود نیروی انتظامی و اماکن عمومی وجود نداشته باشد و به نحوی نیروی انتظامی هم کمتر در مسائل بازاریان حضور داشته باشد.

امینی در ادامه به معضل وجود تعدادی از مانکن های مبتذل در برخی مغازهها اشاره کرد و گفت:یکی از آسیب های بازار شهر پاوه وجود این نوع مانکن های بی حجاب و دور از شان ایران اسلامی است که امید است با تعامل و همفکری بین دو دستگاه این مهم برطرف شود.

وی به قدمت و فرهنگ بالای شهر پاوه اشاره کردو اعلام کرد:شهر پاوه به شهر دانایان و نیکان معروف است و امنیت و آرامشی که در این شهر وجود دارد نشان از قدمت و شعور بالای مردم این شهر را میرساند.

در ادامه هر کدام از روسای اتحادیه های صنفی به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و از فرمانده نیروی انتظامی و همکاران وی تقاضا کردند جهت هماهنگی بشتر  و همکاری مداوم جلسه ای با فرماندهان پاسگاههای شمشیر و ملندر را داشته باشند که مورد موافقت فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفت.

img_0479

img_0474

img_0468

img_0469

img_0470

img_0481

img_0478

img_0461

یک پاسخ برای “نشست هم اندیشی اصناف و پلیس به مناسبت هفته ناجا برگزار شد+ عکس

  • آسمان در تاریخ مهر 13, 1395 گفت:

    سلام خدا بر برادران نیروی انتظامی پیروز وسر بلند باشند وهفته ناجا بر آن عزیزان مبارکباد آسایش ،وامنیت داریم چه در شهرستان ومرز نتجیه زحمات شماست دعا خیر همراه شما