ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:11

اکران فیلم سینمایی((آب نبات چوبی))در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم سینمایی((آب نبات چوبی))در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((اب نبات چوبی)) از فردا 12 مهر ماه 1395 در سینما فرهنگ خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی افزود،فیلم سینمایی آب نبات چوبی مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی می‌کند؛اختلاف دیدگاه نسل قدیم و جدید درباره مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((اب نبات چوبی)) از فردا 12 مهر ماه 1395 در سینما فرهنگ خبر داد.

abnabatchoobi12

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی افزود،فیلم سینمایی آب نبات چوبی مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی می‌کند؛اختلاف دیدگاه نسل قدیم و جدید درباره مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی محور اصلی این فیلم است.

وی افزود:داستان فیلم درباره دختران فراری است و چهارمین ساخته محمدحسین فرح بخش است،وی پیش از این فیلم‌های سینمایی«عطش»،«خصوصی» و «مستانه» را در کارنامه کارگردانی خود ثبت کرده است.

توفیقی افزود:آب نبات چوبی با موضوع اجتماعی و از روز دوشنبه 12 مهرماه لغایت یک شنبه 18 مهرماه در دو سانس 16 و 20:30 ر سینما فرهنگ پاوه اکران خواهد شد.

بازیگران این فیلم سینمایی هنرمندان و بازیگران مطرحی همچون:رضا عطاران،هنگامه حمیدزاده،سحر قریشی،میلاد کی‌مرام،کریم امینی،نگار عابدی،صفا آقاجانی، شقایق فراهانی هستند که ایفای نقش میکنند.

محمد حسین فرح بخش کارگردان  فیلم سینمایی آب نبات چوبی در یادداشتی در مورد این فیلم میگوید:زمانی که کامران قدکچیان فیلمنامه اولیه «آب نبات چوبی» که براساس طرح خودش آن را نوشته بود،به من داد متوجه شدم معضل اجتماعی را در این فیلمنامه مطرح کرده است.معضلی که در جامعه ما وجود دارد،اما ممکن است همه در مواجه اولیه آن را از خودشان دور کنند. با این حال فکر می کنم زمانی که فیلم را ببینند خیلی زود متوجه می شوند که این معضل در جامعه ما وجود دارد و آن را می پذیرند. من اعتقاد دارم که سینما فقط سرگرمی است و اگر فیلمسازی بتواند در کنار سرگرم کردن مخاطب حرفی هم بزند، کار مهمی انجام داده است. مضمون این فیلم،یک مضمون تابو شکن امروز جامعه ماست و این داستان اجتماعی به شدت مرا غلغلک داد تا آن را بسازم.من با لحظه لحظه آن احساس نزدیکی کردم و این فیلم یکی از لذت بخش ترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته ام.تیم بسیار خوب و جوانی بر سر فیلم «آب نبات چوبی» داشتم،مخصوصا فیلمبردارمان، روزبه رایگا که واقعا استثنایی بود.واقعا از تجربه ساخت این فیلم راضی هستم و هر بار از تماشای آن لذت بردم.

یکی از نکات مثبت این فیلم،از دیدگاه عبداله عیلخانی تهیه کننده «آب نبات چوبی»آن است که نقش عطاران نسبت به فیلم های قبلی متفاوت است و این بستگی به پذیرش مخاطب دارد.

منبع:سایت خبری تحلیلی سلام سینما.

لازم به توضیح است که این فیلم فردا شب تنها در ساعت 20:30 اکران خواهد شد و روزهای آتی به روال قبل خواهد بود.

abnabatchoobi11

abnabatchoobi10

abnabatchoobi7

abnabatchoobi14

abnabatchoobi5

abnabatchoobi4

abnabatchoobi2