پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:23

زنگ عاطفه ها در دبستان شهید باهنر پاوه به صدا در آمد

زنگ عاطفه ها در دبستان شهید باهنر پاوه به صدا در آمد

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه صبح امروز باحضور در دبستان شهید باهنر پاوه زنگ عاطفه ها رابه صدا در آورد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرپرست آموزش وپرورش پاوه در آیین جشن عاطفه هاگفت:امروز دهم مهر ماه به استقبال  دومین مرحله از جشن بزرگ عاطفه و مهر ورزی با حضور اقشار مختلف بویژه دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه صبح امروز باحضور در دبستان شهید باهنر پاوه زنگ عاطفه ها رابه صدا در آورد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرپرست آموزش وپرورش پاوه در آیین جشن عاطفه هاگفت:امروز دهم مهر ماه به استقبال  دومین مرحله از جشن بزرگ عاطفه و مهر ورزی با حضور اقشار مختلف بویژه دانش آموزان میرویم تا باشد هرچند کم از درد ها ومشکلات مادی همنوعان وهم کلاسی ها ی خود بکاهیم ونقشی در آرامش آنها داشته باشیم.امیر ظاهری

امیر ظاهری در ادامه افزود:جشن عاطفه ها فرصتی است برای  ترویج فرهنگ انفاق،صدقه واحسان ونهادینه کردن نیکوکاری ومسئولیت پذیری در بین جامعه دانش آموزان،نونهالان ونوجوانان شهرستان است امروزه جای جای ایران اسلامی میزبان قدم افراد خیری است که مال وثروت خود را در راه کمک به هم نوعان خود با اخلاص ودر راه خدا تقدیم می نمایند.

وی در ادامه افزود:مهر ماه را ماه محبت ویاد گیری الفبای مهرورزی،نیکوکاری برای دانش آموزان دانست که باید نسبت به سرنوشت و آینده همنوعان خود احساس مسئولیت کنند و به یاری هم کلاسی نیازمند خود بشتابند.

ظاهری گفت:تعدد موسسه های خیریه در پاوه را گویای فرهنگ بالای مردم در امرانفاق و نیکوکاری دانست و گفت:دراین راستا نیز فرهنگیان شهرستان با عضویت در موسسه ها وصندوق های خیریه ونیکوکاری پیش قدم واز اعضای اصلی این موسسه ها بشمار می آیند.

در پایان این آیین آقای ایده پور فرماندار شهرستان پاوه زنگ آغاز مهر و مهربانی و نیکوکاری را در دبستان شهید باهنر پاوه بصدا در آورد.

جشن عاطفه ها

fgfg12e%d9%82%d9%81%d9%81%d9%81%d9%81%d9%81%d9%81%d9%81%d8%ab

8788

جشن عاطفه ها

3 پاسخ برای “زنگ عاطفه ها در دبستان شهید باهنر پاوه به صدا در آمد

  • پاوه در تاریخ مهر 11, 1395 گفت:

    سلام بر شما در جواب دبیر تاریخ. دوست عزیز از نظرات معلوم است که صرفا جنبه تبلیغاتی دارند برای شخص آقای ظاهری. ولي اين را بدانید مسوليت ماندگار نیست خوشا به حال کسانی که دنبال خدمت هستند نه دنبال پست و مقام زود گذر.

  • دبیر تاریخ در تاریخ مهر 11, 1395 گفت:

    سلام ویژه بر فرماندار محبوب و مقتدر و متین پاوه

    سلام بر سکاندار آموزش وپرورش پاوه( محجوب و دوست داشتنی )
    ضمن تشکر از بیانات شیوای جناب اقای ظاهری ، اغاز جشن مهر و عطوفت را به ایشان و جامعه فرهنگی پاوه تبریک میگوییم.
    آموزش و پرورش روزهای خوشی را سپری می نماید.

  • فرهنگی در تاریخ مهر 11, 1395 گفت:

    ضمن تشکر از بیانات شیوای جناب اقای ظاهری ، اغاز جشن مهر و عطوفت را به ایشان و جامعه فرهنگی پاوه تبریک میگوییم