ج 31 فروردین 1403 ساعت 14:12

آمادگي نيروهاي امدادي هلال احمر جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزي

آمادگي نيروهاي امدادي هلال احمر جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزي

به گزارش سلام پاوه : رئيس هلال احمر پاوه از آمادگي نيروهاي امدادي اين جمعيت جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزي خبر داد. به گزارش سلام پاوه رئيس هلال احمر پاوه در گفتگويي با خبرنگارسلام پاوه  اظهار داشت: این سازمان باید آمادگی کاملی داشته باشد و در این راستا امکانات امداد و نجات، رهاسازی، درمان […]

به گزارش سلام پاوه : رئيس هلال احمر پاوه از آمادگي نيروهاي امدادي اين جمعيت جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزي خبر داد.

به گزارش سلام پاوه رئيس هلال احمر پاوه در گفتگويي با خبرنگارسلام پاوه  اظهار داشت: این سازمان باید آمادگی کاملی داشته باشد و در این راستا امکانات رحیم سبحانیامداد و نجات، رهاسازی، درمان اضطراری و … در سوانح و حوادث طبیعی نیز باید به طور کامل در دسترس قرار گیرد.

رحيم سبحاني افزود: هلال احمر پاوه در دو قالب راهنمایی مسافران نوروزی در ورودی شهر با استقرار چادر و با توزیع بسته های فرهنگی به استقبال میهمانان نوروزی می رود.

وي گفت: در زمينه خدمات امداد و نجات جاده اي يك تيم توانا نجاتگر، به همراه يك دستگاه آمبولانس با تمامي تجهيزات لازم و سِت نجات در پايگاه موقت سرياس آماده امداد رساني به هرگونه حوادث جاده اي مي باشد.

وي افزود:همچنين يك تيم از جوانان در سه راهي بيمارستان در قالب راهنماي مسافرين نوروزي از تاريخ 28 اسفند ماه لغايت 15 فروردين ماه 93 كار راهنمايي و هدايت مهمانان عزيز نسبت به توزيع بروشور و نقشه شهرستان و استان را انجام خواهند داد و از مسافرين نيز پذيرايي به عمل خواهند آورد.

رحيم سبحاني گفت: هماهنگي و برنامه ريزي خاصي در خصوص اسكان مهمانان با ستاد اسكان شهرستان به مديريت اداره آموزش و پرورش پاوه انجام شده و وسايل زيستي و مكانهاي مناسبي براي استراحت اين عزيزان مهيا است.

وي ادامه داد: با همكاري امام جمعه محترم شهرستان ، نماينده پاوه و اورامانات در مجلس، مدير عامل تلاشگر و فرماندار ارجمند و خيرين بزرگوار شهرستان تعداد 120 سبد غذايي در قالب طرح فرشتگان رحمت تهيه گرديده كه بين خانوارهايِ شناسايي شده كم در آمد و بي سرپرست و سرطاني قبل از فرا رسيدن سال نو توزيع شده است.

وي در پايان گفت: محتوي اين سبدها برنج، روغن، رب گوجه، ماكاروني و چاي و حبوبات مي باشد.