پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:27

مکاتبه مجمع نمایندگان استان با وزرای ورزش و جوانان و بهداشت / متن

مکاتبه مجمع نمایندگان استان با وزرای ورزش و جوانان و بهداشت / متن

به گزارش سلام پاوه : مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خطاب به وزیر ورزش و جوانان: پاسخگوی کاستی های ورزش استان کرمانشاه باشید. به گزاش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری کردپرس،مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، با توجه به افتخار آفرینی های جوانان ورزشکار استان در مسابقات مختلف المپیک،پاراالمپیک، جهانی و کشوری و همچنین با در […]

به گزارش سلام پاوه : مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خطاب به وزیر ورزش و جوانان: پاسخگوی کاستی های ورزش استان کرمانشاه باشید.
به گزاش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری کردپرس،مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، با توجه به افتخار آفرینی های جوانان ورزشکار استان در مسابقات مختلف المپیک،پاراالمپیک، جهانی و کشوری و همچنین با در نظر گرفتن استعدادهای بالقوه و بالفعل ورزش کرمانشاه از دوران کهن تا به امروز از وزیر ورزش و جوانان خواستار پاسخگویی به کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی استان و رسیدگی ضروری به این بخش شدند.مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

 نمایندگان استان کرمانشاه ، شامل حسن سلیمانی، سیدقاسم جاسمی، حشمت الله فلاحت پیشه، احمد صفری، عبدالرضا مصری، شهاب نادری، فرهاد تجری، سید جواد حسینی کیا، در نامه‌ای به وزیر ورزش از وی خواستند توضیح دهد که در زمان مسئولیتش چه امکانات و تجهیزات ورزشی به این استان اختصاص داده است؟ و همچنین در این نامه‌  به وزیر ورزش خواستار پاسخگویی وی درخصوص میزان رسیدگی به وضعیت ورزش در این استان شدند.

در متن این نامه آمده است

جناب آقای دکتر گودرزی
وزیر محترم ورزش و جوانان
سلام علیکم
با احترام نظر به قابلیت و توانایی و استعداد ورزش جوانان غیور و برومند استان کرمانشاه در رشته های مختلف و با توجه به مدال آوری های متعدد استانی، ملی، آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک خواهشمند است دستور فرمایید از تاریخ شروع مسئولیت جنابعالی تاکنون به تفکیک رشته و شهرستان چه امکانات و تجهیزات ورزشی به این استان اختصاص داده شده است؟ برای روشن شدن عدالت توزیعی امکانات ورزشی خواهشمند است در ارسال پاسخ تسریع فرمایید.

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه (حسن سلیمانی، سیدقاسم جاسمی، حشمت الله فلاحت پیشه، احمد صفری، عبدالرضا مصری، شهاب نادری، فرهاد تجری، سید جواد حسینی کیا)

مکاتبه نمایندگان مردم کرمانشاه با وزیر بهداشت؛ کمبود شدید پزشک متخصص در استان کرمانشاه محسوس است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از کردپرس نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با توجه به نیاز های کمی و کیفی بخش درمانی استان و همچنین اجرای طرح تحول سلامت و تحقق عدالت در تامین سلامت نیروی انسانی مورد نیاز بخش های مختلف بهداشتی، درمانی در حوزه های مختلف به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه نوشتند.

توسعه متوازن برای عصری که سخن از توسعه پایدار به میان می آید ضروری است و یکی از شاخص های توسعه پایدار در امور اجتماعی به بخش درمان و دسترسی تمام اقشار مردم به امکانات کمی و کیفی درمانی بر می گردد.
مجمع نمایندگان کرمانشاه با انسجامی بین نمایندگان استان شامل حسن سلیمانی، سیدقاسم جاسمی، حشمت الله فلاحت پیشه، احمد صفری، عبدالرضا مصری، شهاب نادری، فرهاد تجری، سید جواد حسینی کیا نمایندگان استان کرمانشاه طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تحقق عدالت در سلامت در استان کرمانشاه شدند.
متن نامه بدین شرح است
جناب آقای دکتر هاشمی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم

با احترام نظر به اینکه در اجرای طرح تحول سلامت و تحقق عدالت در تامین سلامت نیروی انسانی مورد نیاز بخش های مختلف بهداشتی، درمانی در حوزه های مختلف انتخابیه تامین نشده است و کمبود شدید پزشک متخصص در رشته های مختلف کاملا محسوس و مورد نارضایتی موکلین شریف است و از طریق ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان پزشکان متخصص مورد نیاز از نظر تعداد و رشته که از هر جهت مورد تایید اینجانبان می باشد به جنابعالی اعلام شده است اجابت آن خواسته حداقل های مورد نیاز را در استان تامین می کند و می تواند در تامین رضایتمندی مردم موثر باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایید در تامین و اعزام پزشکان متخصص مورد نیاز و درخواست ریاست محترم دانشگاه کرمانشاه با توجه به فصل توزیع نیروی انسانی متخصص توسط آن وزارتخانه و مسئولان ذی ربط تسریع لازم معمول و نتیجه را برای اطلاع موکلین شریف اعلام فرمایید.

یک پاسخ برای “مکاتبه مجمع نمایندگان استان با وزرای ورزش و جوانان و بهداشت / متن

  • مستمر بگیر تامین اجماعی در تاریخ مهر 9, 1395 گفت:

    سلام جناب آقای نادری لطفا درمورد درمانگاه تامین اجتماعی پاوه چرا ؟؟؟ ! ! ! سکوت نمودی ودرهیچ جلسه دمورد آن صحبت نمی کنید وگزارش به مردم نمی دهید