پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:09

کاهش دمای هوا در شهرهای مختلف استان کرمانشاه ادامه می یابد

کاهش دمای هوا در شهرهای مختلف استان کرمانشاه ادامه می یابد

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از ادامه یافتن کاهش دمای هوای روزانه و شبانه در نقاط مختلف استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد. شاهرخ پارسا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دمای هوای اغلب مناطق استان طی امروز و امشب نسبت به روز و […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از ادامه یافتن کاهش دمای هوای روزانه و شبانه در نقاط مختلف استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.پاوه + پاییز

شاهرخ پارسا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دمای هوای اغلب مناطق استان طی امروز و امشب نسبت به روز و شب گذشته بین یک تا سه درجه کاهش خواهد یافت.

وی افزود: دمای هوای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 30 درجه و امشب در خنک ترین ساعت به هشت درجه بالای صفر می رسد که در مقایسه با روز و شب گذشته 2 درجه کاهش نشان می دهد.

پارسا ادامه داد: دمای هوای فردا (جمعه) در کرمانشاه نیز بین 5 تا 28 درجه درنوسان خواهد بود که نسبت به امروز دمای روزانه 2 درجه و نسبت به امشب سه درجه خنک تر می شود.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه یادآور شد: امروز خنک ترین دمای روزانه در شهرستان های پاوه و سنقر و کلیایی با 27 درجه و گرمترین دما نیز در قصرشیرین با 36 درجه اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: خنک ترین دمای شبانه را نیز امشب در کنگاور و سنقر و کلیایی با چهاردرجه و گرمترین دما را نیز در قصرشیرین و گیلانغرب با 19درجه بالای صفر شاهد خواهیم بود.

پارسا در پایان و با بیان اینکه خنک ترین شهرستان استان در روز جمعه نیز سنقر و کلیایی و پاوه با 26 درجه بالای صفر خواهند بود، افزود: قصرشیرین با 34 و گیلانغرب با 33 درجه نیز گرمترین شهرستان های استان هستند.

خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی