ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:00

راهیابی اثر کارگردان هورامانی به جشنواره بین المللی فیلم قوم شناسی در بلگراد

راهیابی اثر کارگردان هورامانی به جشنواره بین المللی فیلم قوم شناسی در بلگراد

به گزارش سلام پاوه:فیلم(سگها تروریست نیستند)به کارگردانی آقای کیوان مجیدی به بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم قوم شناسی بلگراد در کشور صربستان راه یافت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فیلم سگها تروریست نیستند به کارگردانی آقای کیوان مجیدی کارگردان هورامانی به بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم قوم شناسی […]

به گزارش سلام پاوه:فیلم(سگها تروریست نیستند)به کارگردانی آقای کیوان مجیدی به بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم قوم شناسی بلگراد در کشور صربستان راه یافت.photo_2015-11-23_15-50-58

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فیلم سگها تروریست نیستند به کارگردانی آقای کیوان مجیدی کارگردان هورامانی به بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم قوم شناسی بلگراد در کشور صربستان راه یافت،این جشنواره از 12 تا 16 اکتبر 2016 با حضور عوامل 32 فیلم منتخب برگزار می‌شود.

پروموفست یکی از مطرح ترین پخش کننده های فیلم کوتاه است که با همکاری وبسایت www.clickforfestivals.com/ رویداد بهترین فیلم کوتاه سال جهان را برگزار می کند.قبلاً هم  این فیلم کوتاه؛بهترین فیلم کوتاه سال جهان از طرف پروموفست شد.

کیوان مجیدی در گفتگو با بینه‌ر با اشاره به این نکته که زبان این فیلم کردی است،افزود:این فیلم درد و رنج ملت کرد را در طول تاریخ در کمتر از چهار دقیقه بازگو می کند.در این رویداد 120فیلم کوتاه از میان بیش از 8000 هزار فیلم از سراسر جهان برای کسب این عنوان انتخاب شده بودند.

لازم به توضیح است که اقای”کیوان مجیدی” کارگردان هورامانی اصالتاً اهل روستای پایگلان از توابع ژاورود شهرستان سروآباد می باشد.

ارسال خبر:همایون محمدنژاد

 

یک پاسخ برای “راهیابی اثر کارگردان هورامانی به جشنواره بین المللی فیلم قوم شناسی در بلگراد

  • ناشناس در تاریخ مهر 7, 1395 گفت:

    سلاو
    ماند و نه بن
    ظاهرا رویکرد سایت شما به سمت یک سایت هنری و فرهنگی تغییر یافته است.
    چون بسیاری از مطالب را منعکس نمی فرمایید…