پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:54

اکران فیلم کمدی ناردون در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم کمدی ناردون در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی“ناردون”از فردا در سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد،فیلم سینمایی”ناردون”نهمین ساخته فریدون حسن پور است که این فیلم در قالب کمدی و با کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور تولید شده است.فریدون حسن پور پیش از […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی“ناردون”از فردا در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.nardoon14

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد،فیلم سینمایی”ناردون”نهمین ساخته فریدون حسن پور است که این فیلم در قالب کمدی و با کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور تولید شده است.فریدون حسن پور پیش از این«من و زیبا»،«دارا و ندار»،«پای پیاده»و … را کارگردانی کرده است.

وی افزود:خلاصه فیلم با این موضوع که،به‌خاطر اینکه هزینه‌‌ها بالا نره عروسی رو همزمان با عزا برگزار کنیم است و بازیگران این فیلم مین حیایی، لیلا اوتادی، مهران غفوریان،سیروس گرجستانی،شهرام قائدی،مهران رجبی،امیر نوری،پوراندخت مهیمن،محمدرسول حق‌دوست،علی مسعودی،روزبه معینی،سیاوش گرجستانی، امیرذوالفقاری،نسرین بابایی هستند که در آن با هنرمندی هر چه تمامتر نقش آفرینی میکنند.

توفیقی گفت:یکی از ویژگی های این فیلم سینمایی ضبط بخش قابل توجهی از سکانس ها در رودخانه و مرداب است.امین حیایی در نقش فاضل در فیلم «ناردون» از ناحیه صورت دچار صدمه می شود و در یکی دیگر از سکانس ها افتادن سیروس گرجستانی در نقش شکور از روی موتور است که باعث نگرانی عوامل فیلم شد.

وی در ادامه افزود:این فیلم فردا شب 7 الی 11 مهرماه در دو سانس 16 و 20:30 در سینما فرهنگ اکران خواهد شد.لازم به توضیح است که این فیلم در تاریخ 10مهرماه(شنبه)تنها در سانس شب(20:30)اکران خواهد شد.امید است که علاقه مندان به فیلم و سینما از دیدن این فیلم لذت کافی و وافی را ببرند.

nardoon12

nardoon4

nardoon3movie

07

nardoonposter1