ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:27

دانش آموز جوانرودی که جان خود را فدای محیط زیست کرد

دانش آموز جوانرودی که جان خود را فدای محیط زیست کرد

به گزارش سلام پاوه:تعدادی از مسئولین شهرستان جوانرود و آموزش و پرورش این شهرستان با خانواده دانش آموز متوفی،که در راه پاکسازی روستای مزران از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود جان خود را فدا کرد دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:چندی پیش خبر فوت دختر دانش آموزی به نام سمیرا قادری اهل روستای مزران […]

به گزارش سلام پاوه:تعدادی از مسئولین شهرستان جوانرود و آموزش و پرورش این شهرستان با خانواده دانش آموز متوفی،که در راه پاکسازی روستای مزران از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود جان خود را فدا کرد دیدار کردند.%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b2%d8%b1%d8%a7%d9%86-3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:چندی پیش خبر فوت دختر دانش آموزی به نام سمیرا قادری اهل روستای مزران از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود دل بسیاری از مردم بخصوص طبیعت دوستان را به درد آورد.

این دانش آموز به صورت خودجوش و از روی دلسوزی و حس مسئولیت همیشه اقدام به جمع آوری زباله های سطح طبیعت اطراف روستای خود و آتش زدن آنها می کرد که در یکی از روزها در حین آتش زدن زباله ها، لباسهایش آتش می گیرد و  دچار سوختگی شدید شده و در بیمارستان جان می سپارد.

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و دلجویی از خانواده داغدار این دانش آموز جوانرودی، تعدادی از مسئولین شهرستان جوانرود با خانواده دانش آموز متوفی دیدار کردند.

هدايت قادرى،معاون پرورشى آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در این دیدار اظهار داشت:به مناسبت آغازسال تحصيلى جدید و با هماهنگى فرماندار، مديريت آموزش و پرورش و محيط زيست با خانواده داغدار سميرا قادرى ديدار و همراه پدر اين دانش آموز به مدرسه رفته و با هماهنگى مدير و همكاران آن آموزشگاه در کلاس این دانش آموز حضور یافتیم.

وی در ادامه گفت:ضمن تبریک سال تحصیلی جديد به همكاران و دانش آموزان  باید گفت  پیام همدلی یکی از مهترین پیامهایی است که از ایثار این دانش آموز می توان برداشت کرد. ديارجوانرود، دیار سخاوت، شجاعت، مرزبانى، ديندارى، مردمانى متدين و نستوه درادوار گذشته و حال بوده است.

وی گفت:دانش آموز حسين فهميده بابستن نارنجك به خود درجبهه هاى جنگ حماسه آفريد و اين بار هم دانش آموز خانم سميرا قادرى از ديار جوانرود درسنگر ژينگه پاريزى (محافظان محیط زيست) درروستاى مزران از توابع شهرستان جوانرود هنگام جمع آورى زباله و… جان خود را تقديم آسایش، آرامش، سلامت و پاکی روستاى خود و همنوعان خود کرده اند.

منبع خبر:جوانرود هه وال

%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b2%d8%b1%d8%a7%d9%86-1

%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b2%d8%b1%d8%a7%d9%86-2

2 پاسخ برای “دانش آموز جوانرودی که جان خود را فدای محیط زیست کرد

  • متین پیرصنعان در تاریخ مهر 6, 1395 گفت:

    انا لله واناالیه راجعون خدا روح ان مرحومه را شاد ویادش گرامی بنماید

  • سامان در تاریخ مهر 6, 1395 گفت:

    روحش شاد و يادش گرامي