پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:13

از سر گرفته شدن کلاسهای هفتگی تفسیر و اخلاق ماموستا قادری از امروز

از سر گرفته شدن کلاسهای هفتگی تفسیر و اخلاق ماموستا قادری از امروز

به گزارش سلام پاوه : مصلح قادری خبر داد : پس از وقفه ای چهار ماهه کلاسهای تفسیر و اخلاق ماموستا قادری از امروز سه شنبه 6 مهرماه 1395 از سر گرفته می شود. مصلح قادری مدیرمسئول کانون فرهنگی مولوی مسجد قباء پاوه در گفتگو با سلام پاوه گفت: کلاس های هفتگی تفسیر و اخلاق ماموستا ملا قادر […]

به گزارش سلام پاوه : مصلح قادری خبر داد : پس از وقفه ای چهار ماهه کلاسهای تفسیر و اخلاق ماموستا قادری از امروز سه شنبه 6 مهرماه 1395 از سر گرفته می شود.

مصلح قادری مدیرمسئول کانون فرهنگی مولوی مسجد قباء پاوه در گفتگو با سلام پاوه گفت: کلاس های هفتگی تفسیر و اخلاق ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، بعد از وقفه ای چهار ماهه از امروز سه شنبه 6 مهر ماه، همانند ادوار قبل از سر گرفته شده است.مصلح قادری

وی با بیان اینکه این کلاس های هفتگی از سال 84 به صورت منظم و مستمر برای خواهران و برادران برپا شده است، ابراز کرد: در دوره جدید همراه با جلسات تفسیر قرآن کریم، برگزاری جلسات اخلاق نیز با رویکرد جدیدی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مسئول کانون مولوی عنوان کرد: در طول یازده سال گذشته در کنار تفسیر قرآن کریم، مباحثی همچون احکام، تاریخ اسلام( حیات پیامبر بزرگوار(ص)، خلفای راشدین، خلفای بنی امیه، خلفای بنی عباسی، سلاطین عثمانی) تاریخ انبیاء، قصص قرآن، وصایا الرسول، عقاید اسلامی، اخلاق اسلامی، چهل حدیث و…در این کلاسها تدریس و بصورت جزوه در اختیار حاضرین قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: در این کلاسها تا کنون 17 جزء از قرآن کریم تفسیر و دوره جدید کلاسها از اواسط جزء 18 و از تفسیر سوره مبارکه نور آغاز خواهد شد.

قادری اضافه کرد: این کلاسها در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شوند که کلاس خواهران بعد از نماز عصر و کلاس برادران بعد از نماز عشاء است.

مصلح قادری افزود: یکی از برنامه های خاص کانون در حاشیه کلاسهای هفتگی به صورت جد مورد تأکید امام جمعه محترم نیز هست، دعوت از فعالین فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و …برای شرکت در این کلاس ها و تقدیر از آنانهاست که در دستور کار کانون قرار گرفته که خوشبختانه برنامه های مشابه قبلی با استقبال بسیار خوب همشهریان عزیز روبرو شده بود.

قادری در پایان از عموم علاقمندان به تفسیر، احکام و اخلاق دعوت کرد با حضور خود در این کلاسها، شب های آسمانی مسجد قبای پاوه را منور تر نمایند.

کلاسهای هفتگی مسجد قباء

2 پاسخ برای “از سر گرفته شدن کلاسهای هفتگی تفسیر و اخلاق ماموستا قادری از امروز

  • احسان رضائی در تاریخ مهر 6, 1395 گفت:

    با تشکر از امام جمعه محترم ودلسوز شهرمان که با ایجاد و دایر کردن این کلاس ها باعث شده است که مردم بیشتر به سوی اسلام و مسجد سوق پیدا کنند و بعضی از مشکلات دینی و معنوی مردم باحضور در این کلاس ها برطرف شود.و با تشکر از دست اندرکاران این کلاسهای هفتگی مسجد قبا، اجرتان با خدا

  • ناشناس در تاریخ مهر 6, 1395 گفت:

    از زحمات حاجی ماموسا بابت چندین سال ترجمه و تدریس در این کلاسها کمال تشکر رو دارم واقعا تاثیر گذار و عالی بر گزار میشود