ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:10

دو خبر کوتاه فرهنگی از شهرستان پاوه / عکس

دو خبر کوتاه فرهنگی از شهرستان پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : فعالان جامعه دانشجويي روستای دشه فرارسيدن سال تحصيلي جديد را با تقديم هدايايي به دانش آموزان تبريك گفتند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید جمعی از فعالان جامعه دانشجويي روستای دشه هدایای مردمي را که شامل بسته لوازم التحریر بود به همه دانش […]

به گزارش سلام پاوه : فعالان جامعه دانشجويي روستای دشه فرارسيدن سال تحصيلي جديد را با تقديم هدايايي به دانش آموزان تبريك گفتند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید جمعی از فعالان جامعه دانشجويي روستای دشه هدایای مردمي را که شامل بسته لوازم التحریر بود به همه دانش آموزان مدرسه ابتدایی روستای دشه که حدود 140 نفر بودند ، اهدا کردند .

این هدایا با هدف اعلام حمايت جامعه دانشجويان و دانش آموختگان از دانش آموزان روستایی دشه انجام گرفت و قرار است در سال تحصيلي جديد با رصد وضعيت علمي دانش آموزان، آنها را در رسيدن به اهداف مقدسشان ياري رسانند .

photo_2016-09-26_06-47-09 اهدای هدایا دشه photo_2016-09-26_06-47-23 اهدای هدایا دشه

در نوسود تجلیل کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوسود از مقام شامخ شهیدان 

به گزارش سلام پاوه : در تاريخ 5مهرماه 95 به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضاي پسر مركز پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوسود به همراه مربيان خود از مزار شهداي نوسود بازديد و یاد و خاطره  شهیدان را گرامی داشتند.

در ابتداي برنامه كيوان لطفي مسئول مركز نوسود توضيحاتي را در مورد مقام شامخ شهدا و جايگاه شهيدان و همچنين رشادت هاي آنان در دوران دفاع مقدس براي اعضا ارائه دادند.

در ادامه برنامه اعضا و مربيان نوسود مزار شهدا را غبار روبي كردند.قرائت فاتحه و نثار آن به روح پاك شهدا پايان بخش برنامه بود.

کانون پرورش فکری نوسود photo_2016-09-26_06-51-11 کانون پرورش فکری نوسود

 

یک پاسخ برای “دو خبر کوتاه فرهنگی از شهرستان پاوه / عکس

  • دلشاد عزیزی در تاریخ مهر 5, 1395 گفت:

    آفرین به جوانان دشه