ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:02

زنگ مهر و مقاومت در مدارس باینگان نواخته شد/عکس

زنگ مهر و مقاومت در مدارس باینگان نواخته شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:همزمان با مدارس سراسر کشور،سال تحصیلی 95/96 در مدارس منطقه باینگان آغاز سال تحصیلی جدید با حضور روحانیون،ایثارگران،رؤسای ادارات و ارگانهای بخش باینگان در دبستان رزمندگان مهران باینگان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت آغاز شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در مراسم آغاز سال تحصیلی 95/96 در […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با مدارس سراسر کشور،سال تحصیلی 95/96 در مدارس منطقه باینگان آغاز سال تحصیلی جدید با حضور روحانیون،ایثارگران،رؤسای ادارات و ارگانهای بخش باینگان در دبستان رزمندگان مهران باینگان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت آغاز شد.0-006

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در مراسم آغاز سال تحصیلی 95/96 در دبستان رزمندگان مهران باینگان: مشارکت فعال و همراهی و همدلی معلمان و اولیای دانش آموزان،زمینه ساز رشد و شکوفایی گلستان باغ مدرسه است.

حبیب اله مستوفی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با استناد به آیات و روایات  گفت: معلمان براستی وارثان پیامبران در آموزش و پرورش جامعه هستند .و نقش بی بدیل معلمان و مربیان در این راستا بر کسی پوشیده نسیت.

مستوفی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی و مقاومت و ایثار آنان بر پایه رهبری امام راحل (ره) زمینه ساز پیروزی ملت در این دفاع مقدس بود.

مستوفی با گرامیداشت یاد و خاطرهی شهدای معلم و دانش آموز گفت:معلمان و دانش آموزان شهید  در سنگر مدرسه و سنگر جبهه ها همواره الگو و سرمشق برای دیگران بوده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همراهی و مساعدت ، اولیا ، خیرین و نهادها گفت: نقش دستگاه ها در جامعه کسب رضایت مخاطبین است اما نقش آموزش و پرورش،دو نقش مهم هدایت و رضایت است. هدایت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه و رضایت مخاطبین اعم از دانش آموزان،اولیا و آحاد جامعه است.

وی در ادامه گفت:اولیای محترم به خوبی می دانند که گرانبهاترین سرمایه های آنان فرزندانشان هستند و هدایت  و رضایت ، بدون مشارکت فعالانه و همراهی و همدلی آنان با آموزش و پرورش برای مراقبت از فرزندانشان میسر و مقدورنیست.معلمان نیز رکن اساسی و بی بدیل تحول در آموزش و پرورش هستند ووجود روحیه ایثار و  تعلق خاطر در آنان و آموزش آن به دانش آموزان ، مسیر پیشرفت و تعالی در آموزش و پرورش و جامعه را هموار خواهد نمود.

 مستوفی در ادامه افزود:مشارکت فعال و همراهی و همدلی معلمان و اولیای دانش آموزان ، زمینه ساز رشد و شکوفایی گلستان باغ مدرسه است.

منبع:روابط عمومی آموزش و پرورش باینگان

0-018

0-011

0-042

0-037

0-035

0-019