پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:32

تشریح اولین پروژه استعداد یابی در رشته خوانندگی(شارو ده نگی 1)از زبان کارگردان آن

تشریح اولین پروژه استعداد یابی در رشته خوانندگی(شارو ده نگی 1)از زبان کارگردان آن

به گزارش سلام پاوه: چهارشنبه 24 شهریور ماه 1395 اولین مرحله پروژه استعدادیابی در رشته خوانندگی یا صدا(شارو ده نگی)در محل خانه موسیقی آوای هورام پاوه برگزار شد. در اولین گام این پروژه بیش از 50 نفر ثبت نام کرده و برای حضور در مسابقه اعلام آمادگی کردند. میانگین سنی افراد شرکت کننده حدود 25 […]

به گزارش سلام پاوه: چهارشنبه 24 شهریور ماه 1395 اولین مرحله پروژه استعدادیابی در رشته خوانندگی یا صدا(شارو ده نگی)در محل خانه موسیقی آوای هورام پاوه برگزار شد. در اولین گام این پروژه بیش از 50 نفر ثبت نام کرده و برای حضور در مسابقه اعلام آمادگی کردند. میانگین سنی افراد شرکت کننده حدود 25 سال بود و کوچکترین فردی که در مسابقه شرکت کرد 9 سال داشت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه مصاحبه ای با سیامک رحیمی، رییس هیات مدیره خانه موسیقی آوای هورام پاوه و همچنین کارگردان و تهیه کننده این پروژه انجام داده است. شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می کنیم:سیامک رحیمی

رحیمی در ابتدا هدف از اجرای این پروژه را اجرای برنامه های تخصصی در حوزه فرهنگ و موسیقی دانست و گفت: خانه موسیقی آوای هورام پاوه با هدف کشف استعدادهای خانه نشین و گمنام قصد دارد تا برنامه ریزی و پروسه ای طولانی و زیربنایی را آغاز کند.

وی افزود: قصد داریم مثمر ثمر باشیم و آینده موسیقی و خوانندگی منطقه را تضمین کنیم.

سیامک رحیمی اضافه کرد: بسیاری از افراد مستعدی که فرصتی برایشان فراهم نشده است تا استعدادشان را نشان دهند، همچنان گمنام هستند و ما قصد داریم آنها را از گوشه خانه بیرون آورده و بر روی استعدادشان کار کنیم.

وی گفت: از نظر ما کسی که به فینال راه یابد برنده است و عبور از اولین مرحله غربالگری نیز بسیار حائز اهمیت است. ما در اولین گام کارنامه ای را تعبیه کرده ایم که با حضور سه داور از آنان تست صدا گرفته و براساس معیارهایی تعیین شده به آنان امتیاز میدهیم.

رییس هیات مدیره خانه موسیقی گفت: اسامی برندگان را از طریق همین پایگاه خبری، تحلیلی به اطلاع پذیرفته شدگان در مرحله اول قرار خواهیم داد. هرکسی که نمره مدنظر ما را از داوران کسب کرده باشد، به مرحله دوم که مرحله ای تخصصی تر است راه پیدا خواهد کرد. در مرحله دوم تست صدا همراه با ساز و پارامترهایی جدیدتر خواهد بود.سیامک رحیمی

وی سبک های مدنظر این مرحله را محلی هورامی،کوردی، اصیل ایرانی و پاپ ایرانی برشمرد و گفت:می خواهیم و دوست داریم از هرکدام از سبک ها یک نفر را در فینال تعیین کنیم،البته در صورتیکه داوران به این افراد امتیاز لازم را داده باشند. کسانی که به مرحله نهایی راه پیدا کنند، از حمایت مادی و معنوی خانه موسیقی آوای هورام پاوه برخوردار خواهند شد.

رحیمی اسامی داوران را به این شرح اعلام کرد:آقایان:فاضل حاتمی،شادمان کریمی،سیروان کرمی و محمد نجیب حسنی هستند.

سیامک رحیمی افزود: با هزینه و حمایت خانه موسیقی آوای هورام پاوه از راه یافتگان به مرحله فینال حمایت خواهد شد و بصورت رایگان در کلاس های آواز این خانه موسیقی ثبت نام خواهند شد و البته جوایزی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

رییس هیات مدیره خانه موسیقی آوای هورام پاوه در پایان ضمن تشکر از نماینده پاوه واورامانات گفت: حمایت های ایشان باعث دلگرمی ما شده است. شهاب نادری با کمکهای مادی و معنوی خودشان از خانه موسیقی حمایت کرده اند و ما از ایشان تشکر و قدردانی ویژه ای داریم که به مقوله فرهنگ و موسیقی تا این اندازه علاقمند هستند.همچنین از فرماندار دلسوز،مسئولین محترم و بویژه جناب آقای مصلح قادری همچنین آقای آزاد حسینی،هدایت محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کمال تشکر را دارم. امیدوارم همچنان حمایت های مادی و معنوی خود را از دلسوزان متخصصی که در این خانه موسیقی با جان و دل فعالیت می کنند،دریغ نکنند.در نهایت تشکر و سپاسگزاری خود را به آراس آژند تقدیم می کنم که واقعا بدون هیچ چشمداشتی در راه اعتلای فرهنگ و موسیقی منطقه کوشش می کنند و در سایه فضایی که ایشان ایجاد کرده اند، رونق و پیشرفت زیادی در این مکان ایجاد شده است. و تشکر ویژه دیگری هم دارم از تک تک اعضای خانه موسیقی  که در این کار بسیار یار و یاور ما بودند و همچنین از شرکت کوبیاکس و مدیریت محترم آن که حامی مالی بودند. از سایت خبری، تحلیلی سلام پاوه نیز به دلیل حمایت های همیشگیشان از خانه موسیقی بسیار متشکرم و امیدوارم همه شما موفق و پاینده باشید.

تنظیم:کوثر فخری

گفتنی نتایج مرحله مقدماتی طی روزهای آینده از طریق پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه منتشر خواهد شد و همچنین مرحله فینال طی اطلاعیه ای به شرح ذیل است:

? فینال برنامه « شارو ده نگی ( ۱ ) »
انتخاب و معرفی صداها و استعدادهای برتر
شهرستان پاوه در رشته خوانندگی

? با رأی کارشناسان و داوران خانه موسیقی پاوه

? زمان:دوشنبه ۵ / ۷ / ۱۳۹۵ ساعت : ۲۰:۳۰ الی ۲۳:۳۰
? مکان:سالن آمفی تأتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه

? مکانهای تهیه بلیط:

? خانه موسیقی پاوه:روبروی فرمانداری،جنب کتابخانه خواهران
? دفتر خدماتی مولوی : خیابان ۲۶ مرداد،آقای معصوم صفیعی
? کتابفروشی و نوشت افزار بابک:پاساژ رسولی،آقای بابک رحیمی
? استریو لا‌وان:فلکه فرمانداری،آقای ایوب بابایی

? مبلغ بلیط : ۵۰۰۰ تومان

☑️ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تهیه کننده برنامه،
سیامک رحیمی تماس حاصل نمائید ۰۹۱۸۷۵۴۵۱۰۴

شارو دنگی

شارو دنگی 1

3 پاسخ برای “تشریح اولین پروژه استعداد یابی در رشته خوانندگی(شارو ده نگی 1)از زبان کارگردان آن

  • محمد در تاریخ شهریور 27, 1395 گفت:

    دمت گرم کاک سیامک
    عالیی بود

  • سجاد در تاریخ شهریور 26, 1395 گفت:

    سلام
    ممنون از پوشش ااتفاقات فرهنگی و مثبت این چنینی
    امیدوارم مرحله دوم هم بالا بریم و نتیجه خوب بشه

  • الهه . م در تاریخ شهریور 26, 1395 گفت:

    تورو خدا لطفا شماره یا راه ارتباط با آقای سیروان کرمی رو بذارید خانم فخری
    لطفا …
    تا کی پاوه هستن؟