پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:52

تیم هاپکیدو کرمانشاه دوم شد/رزمی کار شهرستان پاوه مدال برنز گرفت

تیم هاپکیدو کرمانشاه دوم شد/رزمی کار شهرستان پاوه مدال برنز گرفت

به گزارش سلام پاوه:چهارمین دوره از مسابقات کشوری هاپکیدو(whf)درتاریخهای 19/18/17شهریورماه در استان گلستان با حضور 11تیم از یازده استان و تعداد 157نفر ا ورزشکاران برگزار شد. مسئول سبک هاپکیدو(دفاع شخصی) استان کرمانشاه و نماینده غرب کشور که در این دوره از مسابقات به عنوان بهترین داور انتخاب گردیددر گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:این دوره از […]

به گزارش سلام پاوه:چهارمین دوره از مسابقات کشوری هاپکیدو(whf)درتاریخهای 19/18/17شهریورماه در استان گلستان با حضور 11تیم از یازده استان و تعداد 157نفر ا ورزشکاران برگزار شد.%d9%87%d8%a7%d9%be%da%a9%db%8c%d8%af%d9%88-1

مسئول سبک هاپکیدو(دفاع شخصی) استان کرمانشاه و نماینده غرب کشور که در این دوره از مسابقات به عنوان بهترین داور انتخاب گردیددر گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:این دوره از مسابقات در سه رده سنی نوجوانان،جوانان بزرگسال برگزار شد که در این دوره از مسابقات تیم استان کرمانشاه در استایل (گیورگی)مبارزه با کسب هفت مدال طلا، 4 مدال نقره و 5 مدال برنز به مقام دوم دست یافت.

نادر کرجی افزود:نفراتی که دراین دوره از مسابقات موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند در آینده نزدیک جهت اردوی تدارکاتی و انتخابی جهت مسابقات برون مرزی دعوت میشوند.

وی ادامه داد:این مسابقات که با حضور 11 تیم و 156 نفر در سطح کشور شرکت کرده بودند: تیم منتخب استان کرمانشاه از شهرستان های کرمانشاه،صحنه،سنقر و پاوه تشکیل شد.

کرجی با بیان اینکه این دوره از مسابقات تحت نظارت و مجوز فدراسیون ورزشهای رزمی جمهوری اسلامی ایران بوده است گفت: جناب مسعوددلشاد تنها نماینده وزن_۸۵از شهرستان پاوه موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز گردید.

شایان ذکر است،این مسابقات به مناسبت اجلاسیه 4000شهید استان گلستان و اولین کنگره شهدای کارمندی استان گلستان برگزار شده است.

%d9%87%d8%a7%d9%be%da%a9%db%8c%d8%af%d9%88-5

%d9%87%d8%a7%d9%be%da%a9%db%8c%d8%af%d9%88-9

%d9%87%d8%a7%d9%be%da%a9%db%8c%d8%af%d9%88-8

%d9%87%d8%a7%d9%be%da%a9%db%8c%d8%af%d9%88-3

7 پاسخ برای “تیم هاپکیدو کرمانشاه دوم شد/رزمی کار شهرستان پاوه مدال برنز گرفت

  • طاهری در تاریخ شهریور 22, 1395 گفت:

    هر بژیت کاک مسعودی بریز

  • مهران در تاریخ شهریور 22, 1395 گفت:

    این موفقیت رو بهت تبریک میگم. ودر همه مراحل زندگی پیروز باشی.

  • سعید مرادی در تاریخ شهریور 22, 1395 گفت:

    آقا مسعود عزیز و بزرگوار تبریک عرض میکنم.پاینده باشی.

  • هاپکیدو در تاریخ شهریور 22, 1395 گفت:

    به کاک مسعود دلشاد تبریک میگم همیشه موفق و سربلند باشی. رشته رزمی هاپکیدو یکی از پر طرفدارترین رشته های رزمی کشور کره هست این و در بیش از بیست کشور فدراسیون و حتی فدراسیون جهانی دارد. و از رشته های معتبر کشور و جهان در استایل مبارزه و دفاع شخصی می باشد. وجز سبک های معتبر فدراسیون ورزش های رزمی میباشد. و سبک بودن رشته و نداشتن فدراسیون دلیل بر معتبر نبودن رشته نیست چون هر فدراسیون به طور مثال کاراته ووشو و رزمی هرکدام بیش از صد سبک را دارند.اگه در کشور به هر سبک یک فدراسیون بدن الان باید بیش از 300فدراسیون داشته باشیم.!!!!! که تا سبک نباشد فدراسیونی وجود ندارد. وواقعا نباید زحمات کاک مسعود که یکی از جوان های بااخلاق و زحمت کش عرصه ورزش را نادیده گرفت.

  • دلسوز ورزش در تاریخ شهریور 21, 1395 گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم سایت،واقعا جای تاسف دارد که بدون هیچ تحقیقی درمورد این مسابقات،اینطوری دارین سایتتونو زیر سوال میبرین،دوست عزیز قرار نیست هرکی هر حرفی بزنه شما بیاین بدون هیچ تحقیقی حرفشو تایید کنین،این مسابقات اصلا اعتباری ندارد، مسابقات سبکی اصلا شرکت کننده ای نداره،اگه ازیه شرکت کننده تو مسابقات فدراسیونی در مورد این مسابقات سوال کنی اصلا بهت میخنده،ورزشکار فدراسیونی برای اینکه اول بشه،باید6مسابقه شرکت کنه،ولی من خبر دارم تو این مسابقات سبکی،یارو بازنده شده،با پول بهش مقام دومی دادن،من از شما خواهش میکنم،اگه اطلاعاتی درمورد مسابقات سبکی یا فدراسیونی ندارین،قبل از اینکه این خبرهای ساختگیو بدون هیچ تحقیقی بزارین توی سایتتون،میتونین قبلش از قهرمانهای شهرستان که دارن با جوونو دل زحمت میکشن سوال کنین،شما با این حرکتتون دارین به قهرمانهای واقعی شهر ضربه میزنین،امیدوارم این کامنت منو تایید کنین تا بقیه بدونن،هرکسی جرات روی رینگ رفتنو ندارد.

    • ناشناس در تاریخ شهریور 21, 1395 گفت:

      دلسوز جان در پاوه پرس هم فرموده ای . ولی عکسها چیز دیگری گویند.
      به شما که ضرری نمی رساند

  • صهیب در تاریخ شهریور 21, 1395 گفت:

    تبریک به استاد عزیزم. انشاءالله موفق باشی