ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:31

امام جمعه پاوه: قرآن كريم بهترين پناهگاه براي بشر است

امام جمعه پاوه: قرآن كريم بهترين پناهگاه براي بشر است

امام جمعه پاوه قرآن كريم را كتاب زندگي براي بشريت عنوان كرد و گفت: قرآن كريم مناسبترين پناهگاه و سپر براي بشر است و به انسان جايگاه، شخصيت، عزت و موقعيت مي بخشد. به گزارش  سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي فرمانداري پاوه ماموستا ملا “قادر قادري” در مراسم اختتاميه جشنواره پاياني طرح […]

امام جمعه پاوه قرآن كريم را كتاب زندگي براي بشريت عنوان كرد و گفت: قرآن كريم مناسبترين پناهگاه و سپر براي بشر است و به انسان جايگاه، شخصيت، عزت و موقعيت مي بخشد.امام جمعه پاوه

به گزارش  سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي فرمانداري پاوه ماموستا ملا “قادر قادري” در مراسم اختتاميه جشنواره پاياني طرح اوقات فراغت و نهضت قرآن آموزي افزود: قبل از نزول قرآن قريش و اعراب بويژه در شبه جزيره عربستان در جهل و ناداني بسر مي بردند و در چنين اوضاعي قرآن نازل شد و به قريش آن چنان جايگاه و موقعيت و شخصيتي بخشيد كه جهان را نيز به تسخير خود در آوردند.
وي در ادامه اظهار كرد: در شرايط كنوني كه رسانه هاي غربي نقش مهمي در انحراف افكار عمومي جهان دارند، قرآن بهترين عامل تأثيرگذاري را بر جوامع دارد و با تبليغ صحيح آن مي توان خط مشي و راه و طريق جهان را در راستاي اعتلاي اسلام و مسلمانان همسو كرد.
ماموستا قادري، قرآن را خوان و سفره گسترده پروردگار براي بشريت دانست و گفت: هركس بهتر و بيشتر از اين خوان گسترده بهره ببرد سعادتمندتر خواهد شد.
امام جمعه پاوه، همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفدهم شهريور گفت: شهداي اين حادثه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش بسزايي داشتند.
سرپرست اداره تبليغات اسلامي پاوه نيز در اين مراسم گزارشي از عملكرد اين اداره را در ايام تابستان امسال ارائه كرد.
“هدایت محمودی” افزود: اين اداره در راستاي اعتلاي برنامه هاي فرهنگي، ديني و قرآني در اين ايام با راه اندازي 17 پايگاه غني سازي اوقات فراغت و 20 خانه قرآني كه 12 خانه قرآني در روستاها و هشت خانه قرآني در شهرها بوده بيش از 750 نفر از جوانان، نوجوانان و دانش آموزان پاوه در زمينه هاي قرآن آموزي و برنامه هاي قرآني و فرهنگي زير نظر 17 مربي آموزش ديده اند.
در پايان از 150 نفر از جوانان، نوجوانان و دانش آموزان و مربيان اين كلاس ها با اهداي لوح و هدايايي قدرداني شد.
منبع: روابط عمومي فرمانداري پاوه
امام جمعه پاوه