ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:40

سقوط یک دستگاه خودروی تویوتا در جاده روستای هانه گرمله بخش نوسود+ عکس

سقوط یک دستگاه خودروی تویوتا در جاده روستای هانه گرمله بخش نوسود+ عکس

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز یک دستگاه تویوتا در محور روستای هانه گرمله به دزآور (پل سوره تفا) دچار سانحه شد و به داخل پل سقوط کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز در حدود ساعت 15:00 در محور هانی گرمله به دزآور(پل سوره تفا)از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه یک دستگاه  خودروی تویوتا […]

به گزارش سلام پاوه : عصر امروز یک دستگاه تویوتا در محور روستای هانه گرمله به دزآور (پل سوره تفا) دچار سانحه شد و به داخل پل سقوط کرد.سقوط خودرو در هانه گرمله

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز در حدود ساعت 15:00 در محور هانی گرمله به دزآور(پل سوره تفا)از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه یک دستگاه  خودروی تویوتا دچار صانحه شد و به داخل پل سقوط کرد.

به گفته شاهدان عینی این حادثه این خودرو دو  سرنشین داشت که خوشبختانه حال دو سرنشین خوب است و هیچ تلفاتی در پی نداشته است. و این خودرو با کمک اهالی روستای هانه گرمله از زیر پل بیرون کشیده شد.

گفتنی است در روز پنجشنبه هفته گذشته یک خودروی دیگر در محور دزآور به سه راهی شهدا از پرتگاه سقوط کرد و متاسفانه چهار نفر از اهالی روستای دزاور که همگی از یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند.

سقوط خودرو در هانه گرمله

photo_2016-09-03_05-50-13