ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:25

فینالیست های مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان شهرستان پاوه مشخص شدند+عکس

فینالیست های مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان شهرستان پاوه مشخص شدند+عکس

به گزارش سلام پاوه:دبیر هیئت فوتبال پاوه اعلام کرد:تیم های مقاومت بسیج داریان و دوستان پاوه فینالیست مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان شهرستان پاوه شدند. یادگار ازکات در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:این مسابقات که با حضور نه تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی به مناسبت حماسه 26 مرداد پاوه و گرامیداشت هفته […]

به گزارش سلام پاوه:دبیر هیئت فوتبال پاوه اعلام کرد:تیم های مقاومت بسیج داریان و دوستان پاوه فینالیست مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان شهرستان پاوه شدند.فوتسال نوجوانان (2)

یادگار ازکات در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:این مسابقات که با حضور نه تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی به مناسبت حماسه 26 مرداد پاوه و گرامیداشت هفته دولت برگزار شدند،در گروه الف تیم های داریان و گلال بعنوان تیم های اول و دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی و در گروه ب این مسابقات نیز تیم های دوستان و نوریاب به نیمه نهایی صعود کردند.

وی افزود:مرحله نیمه نهایی و رده بندی این مسابقات نیز روز جمعه برگزار شد که در اولین مسابقه از مرحله نیمه نهایی دو تیم نوریاب و مقاومت بسیج داریان به مصاف هم رفتند که بعد از بازی نفس گیر این تیم داریانی بود که موفق شد با تک گل خود تیم نوریاب را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

ازکات افزود:در دومین مسابقه نیمه نهایی دو تیم دوستان و گلال به مصاف یکدیگر رفتند که تیم دوستان موفق شد با نتیجه پرگل هشت بر یک تیم گلال را شکست دهد و حریف تیم داریان در فینال گردد.

وی گفت:بازی رده بندی نیز بین تیم های نوریاب و گلال برگزار شد که تیم نوریاب ضمن شکست چهار بر یک مقابل گلال،مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

فوتسال نوجوانان (1)

photo_2016-09-03_01-35-34

فوتسال نوجوانان (5)فوتسال نوجوانان (3)فوتسال نوجوانان (4)