ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:16

بازهم تلاش انجمن حمایت از زندانیان پاوه، اسیری را از بند مشکلات رهانید

بازهم تلاش انجمن حمایت از زندانیان پاوه، اسیری را از بند مشکلات رهانید

به گزارش سلام پاوه : به همت گام بلند دلسوزان انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات یک زندانی جرائم غیرعمد پس از قریب به سه سال به لطف خدا و یاری خیرین همیشه در صحنه شهرستان پاوه و مسئولان خادم شهرستان به آغوش گرم خانواده اش بازگشت. به گزارش خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه : به همت گام بلند دلسوزان انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات یک زندانی جرائم غیرعمد پس از قریب به سه سال به لطف خدا و یاری خیرین همیشه در صحنه شهرستان پاوه و مسئولان خادم شهرستان به آغوش گرم خانواده اش بازگشت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : گاهی هرکاری انجام دهی و هرچقدر هم قلمت قوی باشد باز هم از نشان دادن حجم درد در لابه لای واژه ها عاجز میشوی . اینکه بعضی از دردها نوشتنی نیست، تعریف کردنی نیست، فقط باید ببینی تا ذهنت درگیر شود و بغض آنچنان به گلویت چنگ بزند که هر آن احساس خفگی به تو دست دهد!انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد

تا به دنیای آدمهای دردمند پا نگذاری نمیتوانی درد را لمس کنی! نمیتوانی بفهمی چه حس تلخ و درد آوری است وقتی که یک دختر جوان در آستانه ازدواج قرار دارد اما بخاطر ناتوانی در تهیه جهیزیه خود و نبود سایه ی پدری دلسوز بر زندگی اش،نمیتواند آینده خود را رقم بزند و به مدت سه سال است چشم انتظار آزادی پدر و سر و سامان گرفتن زندگیشان در بهار جوانی است!

سرصحبت از آنجا باز میشود که دختر یک زندانی جهت درخواست کمک هزینه ی تهیه ی جهیزیه ی خود به انجمن حمایت زندانیان شهرستان پاوه و اورامانات مراجعه میکند و به بیان مشکلات عدیده ایی که یک خانواده زندانی در نبود نان آور خانواده با آن دست و پنجه نرم میکند،می پردازد.

انجمن هم با توجه به اینکه بدهی مالی این زندانی بالا بوده و توان آزادسازی وی را نداشت،خانواده اش را تحت پوشش چترحمایتی انجمن قرار داد. پس از بررسی و پی بردن به مشکلات فراوان دیگری که گریبان گیر این خانواده بود و به حضور پدرشان نیاز مبرم داشتند،انجمن اقدام به جلب مشارکت های خیرین نمود و با پیگیری های دلسوزانه ریاست محترم دادگستری شهرستان پاوه؛ دکتر تاری وردی ،دادستان محترم؛جناب آقای شریفی ،ریاست و معاونت محترم زندان شهرستان و مدیرعامل دلسوز و پرتلاش انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات این زندانی پس از قریب به سه سال به آغوش گرم خانواده اش باز گشت.

در این راستا پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و اعضای انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمدپاوه برخود لازم میداند از کلیه خیرین بزرگوار که اعتماد خود را به این انجمن ارزانی نمودند و گامی موثر در جهت حل مشکلات این قشر بی پناه جامعه برداشتند نهایت تقدیر و تشکر را دارد و برای این خیرین طلب دعای خیر و مال پربرکت را خواستار است.

درپایان از خیرین و نیکوکاران استمداد می طلبیم که با مراجعه به انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان که پل ارتباطی بین نیازمندان و توانگران است،یاری گر خانواده های زندانیان نیازمند باشند.

4 پاسخ برای “بازهم تلاش انجمن حمایت از زندانیان پاوه، اسیری را از بند مشکلات رهانید

  • ناشناس در تاریخ شهریور 16, 1395 گفت:

    سلام تشکر فراوان از کلیه اعضا محترم انجمن حمایت از زندانیان بویژه جناب مهندس علیزاده

  • x در تاریخ شهریور 11, 1395 گفت:

    سلام اقای صالحی میشه ادرس این انجمن رو ذکرکنید.سپاس

  • محمدی در تاریخ شهریور 11, 1395 گفت:

    خدای عزوجل رحمت واسعه اش را بر تمامی انسان هایی که مسبب آزادی این زندانی ودلخوشی خانواده اش شده اند ارزانی دارد

  • خیر در تاریخ شهریور 11, 1395 گفت:

    اجرتان با خدا