ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:46

گفتگوی کوتاه سلام پاوه با غلامعلی هنرپیشه مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاوه

گفتگوی کوتاه سلام پاوه با غلامعلی هنرپیشه مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاوه

به گزارش سلام پاوه: رئیس هیئت فوتبال استان شیراز،مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه تنی چند از دوستان و رئیس هیئت فوتبال پاوه روز گذشته در شهرستان پاوه حاضر شدند که در این راستا گفتگوی کوتاهی با ایشان داشتیم. سلام پاوه:بیو گرافی غلامعلی هنر پیشه رئیس هیئت فوتبال استان شیراز و مدرس فوتسال  کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس هیئت فوتبال استان شیراز،مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه تنی چند از دوستان و رئیس هیئت فوتبال پاوه روز گذشته در شهرستان پاوه حاضر شدند که در این راستا گفتگوی کوتاهی با ایشان داشتیم.

سلام پاوه:بیو گرافی غلامعلی هنر پیشه رئیس هیئت فوتبال استان شیراز و مدرس فوتسال  کنفدراسیون فوتبال آسیاغلامعلی هنر پیشه

ضمن عرض سلام و ادب خدمت شما زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی.بنده غلامعلی هنر پیشه در حال حاضر رئیس هیئت فوتبال استان فارس و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در رشته فوتسال می باشم. بنده قبلا فوتبال را از سال 66 شروع کردم در تیم جوانان آقای گل لیگ ایران شدم بعد از آن به تیم فجر شهید سپاسی شیراز رفتم و چند سال در آن تیم بازی کردم و خوشبختانه آن زمان به لیگ کشور راه پیدا کردیم  و بعد از آن از سال 75 به بعد کلا به رشته فوتسال گرایش پیدا کردم و برای تیم صدرا در لیگ برتر بازی میکردم که در سال 76 مسابقاتی که درآن سال در استان کرمانشاه با حضور 24 تیم از سراسر کشوربرپا شد بنده عضو تیم صدرا بودم که در آن سال مقام چهارم را کسب کردیم که بعد از آن به صورت تخصصی رشته فوتسال را بیشتر پیگیری کردم و در عین حال هم دنبال مدرک مربیگری فوتبال بودم که در حال حاضر مدرک A آسیا را گرفتم و مربی تیم فوتسال صدرا تو لیگ کشور بودم و بعد از ان مدرک LEVEL2  فوتسال آسیا را گرفتم.

در سال 89 سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال دانش آموزان ایران بودم که در مسابقات آسیایی در کره جنوبی شرکت کردیم و مقام سوم آسیا را کسب کردیم.مدت 5 سال مسئول کمیته استعداد یابی استان فارس بودم  و از اردیبهشت 93 هم با نظر اعضای مجمع استان فارس به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان شیراز انتخاب شدم و در حال حاضر هم خدمتگزار مردم استان فارس هستم در رشته فوتبال.

سلام پاوه:در دوران کاری با چه شخصیت های ورزشی بیشتر در ارتباط بودید؟

بنده به عنوان مربی خیلی ها به عنوان سرمربی در ارتباط بودم از جمله:آقای غلامحسین پیروانی و در برق شیراز اقای صالحی و اقای دوران که در حال حاضر مربی تیم ملی فونسال کشور هستند در خدمت این عزیزان بودم. با توجه به اینکه بیشتر فوتبالیستهای سرشناس در پایه رشد می کنند با انها ارتباطی داشته ام از جمله:امید روانخواه-مهدی شیری-غلام رضا رضایی و…..به هر حال ما تو مدارس بیشتر در خدمتشان بوده ایم.  این بچه های خوب الان هر کدام در تیم های معروف لیگ برتری در حال بازی کردن هستند.هیئت فوتبال (2)

سلام پاوه:هدفتون از سفر به استان کرمانشاه و خصوصا شهرستان پاوه چه بوده است؟

کرمانشاه را بر اساس ابلاغیه ای که فدراسیون فوتبال با هماهنگی AFC به بنده اعلام کردند برای برگزاری کلاس آمادگی سطح یک فوتسال آسیا بوده است که در خدمت دوستان عزیزان و سروران گرامی باشیم.باید این را هم عرض کنم که بنده معلم هستم با سابقه ای نزدیک 25 سال که هیچگاه به دلیل مشغله زیاد کاری از این شغل شریف دست نکشیدم،هدف از سفر به شهرستان پاوه بنا به درخواست چند تا از دوستان گرامی که در این دوره مربیگری شرکت داشتند به این شهر آمدیم که یک بازدید هم داشته باشم و بیشتر این منطقه را بشناسم.حالا یک مسئله ای که برام جالب بود واقعا صداقت و رفتار حسنه ای که برای من ثابت شد برای بنده خیلی باارزش بود و خیلی این استان را پسندیدم.

سلام پاوه:نظرتون در مورد مربیانی که در شهرستان پاوه در این کلاسها شرکت کردند را بفرمایید:

در طول کلاس قطعا در حین آموزشی که میدیم و بیشتر روش ما بر اساس تبادل افکار و تبادل نظر است و اینکه روال کلاس ما اینچنین است و بر مبنای اطلاعاتی که رد و بدل می شد نفرات خوبی را در این کلاس دیدیم و مشخص شد که پیگیر این مسائل هستند و واقعا دلسوزان واقعی ورزش فوتبال شهرستان هستند.

سلام پاوه:با توجه به اینکه شما در حال حاضر رئیس هیئت فوتبال شیراز هستید و تجربیات گرانبهایی در این زمینه دارید پیشنهاد شما برای هیئت فوتبال  شهرستان پاوه چیست؟ در این مورد توضیح بفرماییدهیئت فوتبال (10)

قطعا ما هر جای مملکت را نگاه کنیم و گذری داشته باشیم از همه جای ایران استعداد خوب و نابی در آن نهفته است که پاوه هم از این قاعده مستثنی نسیت .اما برای موفقیت قطعا باید برنامه ریزی به صورت علمی صورت گیرد و وجود یک سری زیر ساختها است که الان مسئولان با در نظر گرفتن اعتبارات مورد نظر امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم بیاورند. بحث آموزش خیلی مهم و تاثیر گذار است  تا زمانی آموزش مان خوب نباشد خروجی مان هم بی نتیجه خواهد بود و مناسب نمی باشد.

برای نمونه برخی از ورزشکاران  می خواهند بدون اینکه آموزش لازم را دیده باشند یک شبه ره صد ساله را میخواهند طی کنند که با این روش محال است که موفقیت چشمگیری به دست بیاید. بنده هر جا رفتم این را عرض کردم که مطالعه و خواندن مطالب مرتبط هیچگاه تمام نمیشود و مربیان ما بایستی به روز و آبدیت باشند تا بتوانند موفق باشند.

من این را عنوان می کنم این شهرستان هم نیاز به توجه جدی هیئت فوتبال استان دارد که در این زمینه دقت و توجه خاصی به این رشته داشته باشد.کاری که الان ما در شیراز انجام میدیم این است که با توجه به پهناور بودن نیاز است یک سری کمیته های استعداد یاب را انتخاب کنیم و به تمام استان اعزام کنیم تا با دیدن بازی خیلی از جوانان و نوجوانان را بتوانیم جذب و شناسایی کنیم.به نظر من این کار باید انجام شود در سطح استان که نیازمند همکاری و همفکری همه دوستان می باشد.

سوال اخر چه وعده ای برای هیئت فوتبال شهرستان پاوه دارید :

ما باید این واقعیت را قبول کنیم چرا که باید یک سری حرکات باید انجام بگیرد که اول باید زیر ساختها را اصلاح بکبنم بعد با رایزنی دوستان در هیئت فوتبال  مثلا یک و مکاتباتی در این خصوص داشته باشند که ما هم بتوانیم در صورت همکاری لازم را داشته باشم..اصولا برای هر کار و اقدامی باید یک سری زیرساختها و داشتن امکاتی وجود داشته باشد.برای بازدید  و بقیه کارها این است که باید با برنامه ریزی مرتب بتوانیم این در خصوص همکاری و تعامل لازم را داشته باشم. و اگر زمینه و زیر ساختها مساعد باشد می شود حتی مربی تیم ملی فوتسال و یک تیم معروف ورزشی را برای برپایی اردو به پاوه آورد.

با تشکر از شما

مصاحبه از : صهیب زربان ، فرهاد صالحی 

هیئت فوتبال (6)

هیئت فوتبال (7)

دوره مربیگری فوتسال

غلامعلی هنر پیشه

غلامعلی هنر پیشه

 

 

غلامعلی هنر پیشه

 

 

3 پاسخ برای “گفتگوی کوتاه سلام پاوه با غلامعلی هنرپیشه مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاوه

  • shaho در تاریخ شهریور 12, 1395 گفت:

    در یکی‌ از عکس‌ها املا انگلیسی‌ کلمه course اشتباه نوشته شده .

  • دلسوز بلاشی در تاریخ شهریور 10, 1395 گفت:

    چرا نمیرید به چمن پاوه برسید با این کارا میخاهید ماست مالی کارهاتونو بکنید آقای حسینی

  • ناشناس در تاریخ شهریور 10, 1395 گفت:

    سلام علیکم لازم است که در این مراسمات یادی از پير فوتبال پاوه کاک سعدی بدری بشود