ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:26

هفت طرح عمرانی وخدماتی در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید

هفت طرح عمرانی وخدماتی در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید

به گزارش سلام پاوه:در آخرین روز از هفته دولت هفت طرح عمرانی و خدماتی با 140 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید.  به گزارش سلام پاوه و به نقل ار ایرنا؛این طرحها شامل آسفالت و بهسازی راه های روستایی کانی گل،مرحله دوم مله آواره به خانم آباد، چکل […]

به گزارش سلام پاوه:در آخرین روز از هفته دولت هفت طرح عمرانی و خدماتی با 140 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید.جوانرود

 به گزارش سلام پاوه و به نقل ار ایرنا؛این طرحها شامل آسفالت و بهسازی راه های روستایی کانی گل،مرحله دوم مله آواره به خانم آباد، چکل آباد،علی اقای هزارخانی و بیاشوش و دو طرح عمران شهری شامل احداث بوستان جنب بیمارستان حضرت رسول (ص) و بهسازی معابر شهری است.

امروز همچنین عملیات احداث پایگاه سلامت در محله باباجانی با زیربنای 250 متر مربع و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.

آرش لهونی فرماندار جوانرود با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تاکید کرد: پایگاه سلامن محله باباجانی باید در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسد.

وی گفت:این گایگاه 12 هزار نفر از اهالی محله باباجانی را تحت پوشش قرار می دهد.

شهردار جوانرود نیز به افتتاح دو طرح عمران شهری اشاره کرد و گفت: این طرحها شامل احداث بوستان جنب بیمارستان حضرت رسول (ص) در سطح سه هکتار با 20 میلیارد ریال اعتبار و بهسازی معابر شهری از جمله روکش آسفالت، احداث بلوار و نورپردازی است.

حسینعلی طهماسبی؛به افزایش سرانه فضای سبز شهر جوانرود اشاره کرد و افزود: با حمایت ها و پیگیرهای فرماندار و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر؛ سرانه فضای سبز از یک متر به هشت متر رسیده است.

وی اظهار داشت:از دهه فجر سال گذشته تاکنون 40 میلیارد ریال برای عمران شهر جوانرود هزینه شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی جوانرود هم گفت:امروز به مناسبت هفته دولت آسفالت راه روستایی پنج روستای بخش مرکزی این شهرستان با 90 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

کاوان علیمرادی افزود:تاکنون 65 درصد راه های روستایی شهرستان جوانرود آسفالت شده اند.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.