پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:45

تصادف مرگبار در محور روانسر به کرمانشاه + عکس

تصادف مرگبار در محور روانسر به کرمانشاه + عکس

به گزارش سلام پاوه : برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک دستگاه ام وی ام در محور روانسر به کرمانشاه یک کشته و چند مجروح برجای گذاشت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شاهدان عینی عصر امروز در حدود ساعات (14:30 الی 15:30) از تصادف مرگبار یک دستگاه پژو 405 با یک خودروی ام وی […]

به گزارش سلام پاوه : برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک دستگاه ام وی ام در محور روانسر به کرمانشاه یک کشته و چند مجروح برجای گذاشت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شاهدان عینی عصر امروز در حدود ساعات (14:30 الی 15:30) از تصادف مرگبار یک دستگاه پژو 405 با یک خودروی ام وی ام در محور جاده روانسر به کرمانشاه در حد فاصل شهرک صنعتی خبردادند که در این حادثه مرگبار یک نفر کشته و دو مجروح در پی داشت.

دیاکو حسینی از شاهدان عینی این حادثه گفت : در این حادثه وحشتناک یک نفر در دم کشته شد و چند نفر با امداد هوایی به مراکز درمانی استان و بیمارستان روانسر انتقال داده شدند.

بر پایه گزارش سایت سراب روانسر این حادثه مرگبار  یک کشته و هفت مجروح به جای گذاشته است و با توجه به شدت جراحات وارده، حال سه نفر از مجروحینِ وخیم  گزارش شده و با اورژانس هوایی به مراکز درمانی استان منتقل شدند و مابقی مجروحین به درمانگاه شماره یک روانسر انتقال داده شدند.

بالگرد اورژانس هوایی

 

این روزها متاسفانه جاده های اورامانات قتلگاهی برای شهروندان شده اند و روزانه خبرهای تلخی از مسیرهای پاوه ، روانسر ، جوانرود ، ثلاث و مسیر کرمانشاه به گوش می رسد . شاید یکی از مهمترین خواسته های مردم اورامانات از نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان تدبیر و امید نگاه ویژه به جاده های مرگبار اورامانات باشد و این مسیر های غیر استانداراد را برای این مرزداران همیشه در صحنه استاندارد کنند . هرچند بدون شک رعایت فرهنگ صحیح رانندگی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی داشتن سرعت مطمئنه و… نیز می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات در منطقه داشته باشد اما به عقیده بسیاری از مردم اورامانات و به اعتراف بسیار از نمایندگان و مسئولان وضعیت جاده های اورامانات در وضعیت مطلوبی نیست .

پس مرزداران غیور اورامانات هنوز به تغییر امیدوارند!!!

عکس : دیاکو حسینی

تصادف در روانسر

تصادف

تصادف در روانسر