ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:26

بیایید قدر دان نخبگان دیارمان باشیم …/ دلسوز رحمان زاده

بیایید قدر دان نخبگان دیارمان باشیم …/ دلسوز رحمان زاده

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بدون شک یکی از اصلی ترین پایه های هر جامعه ای نخبگان و تحصیل کرده های آن است.در قرن حاضر ملاک پیشرفت و توسعه یافتگی بر اساس توسعه علمی و تولید علم آن استوار است. در این میان تکریم و ارزش نهادن به نخبگان می تواند باعث دلگرمی آنان […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بدون شک یکی از اصلی ترین پایه های هر جامعه ای نخبگان و تحصیل کرده های آن است.در قرن حاضر ملاک پیشرفت و توسعه یافتگی بر اساس توسعه علمی و تولید علم آن استوار است.دلسوز رحمانزاده

در این میان تکریم و ارزش نهادن به نخبگان می تواند باعث دلگرمی آنان و بالاخص نوجوانان و جوانانی که از آنان الگو میگیرند شود. و این خود در دراز مدت حرکت رو به جلویی به صورت کاملا نرم و آرام در توسعه یافتگی ایجاد می کند.

نخبگانی که سرآمد جامعه اند و مایه مباهات گاهی با اندکی تامل در اخبار،سایتها و شبکه های اجتماعی شهرهای هم جوار می بینیم تکریم نخبگان ،فرهنگی،علمی و ورزشی و… جایگاه ویژه ای دارد و بازتاب چشمگیر.

جامعه و دیار اورامانات پیشینه درخشانی در موفقیت های علمی را داراست و نخبه های سرآمدی که سرمایه های عظیم این دیارند و نباید به راحتی از کنار موفقیت آنان گذشت.

هرچند این نخبگان گاهی بی توقع هدف خود را دنبال می کنند و همانا پیشرفت فردی و اجتماعی را منتج میشود که می تواند در نهایت محرومیت زدایی منطقه نقش چشمگیری داشته باشد.

پس بر ماست که حرکتی هر چند کوچک در این راستا انجام دهیم و آن شاید گذاشتن پیام تبریکی کوتاه زیر خبر موفقیت این عزیزان باشد پس دریغ نکنیم.هدف از این نوشته دردی بود که از عدم توجه به خبر موفقیت یکی از نخبه های دیارمان احساس کردم و آن را با شما سروران در میان گذاشتم باشد که مهربانی های کوچک را از همدیگر دریغ نکنیم.

با سپاس
دلسوزرحمانزاده

یک پاسخ برای “بیایید قدر دان نخبگان دیارمان باشیم …/ دلسوز رحمان زاده

  • شهروند پاوه ای در تاریخ شهریور 10, 1395 گفت:

    کاک دلسوز رحمانی
    بنده نیز با شما کاملا موافقم

    ولی افسوس که مسئولین شهرما مانند شما چنین دور اندیشی و درک عمیقی از این جور مسائل ندارند افسوس