پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:42

مراسم روز بسیج کارمندی در کرمانشاه با تجلیل از رشادتهای شهید ناصر سیفی برگزارشد

مراسم روز بسیج کارمندی در کرمانشاه با تجلیل از رشادتهای شهید ناصر سیفی برگزارشد

به گزارش سلام پاوه:مسئول بسیج کارمندان استان کرمانشاه گفت:به مناسبت روز قشر بسیج کارمندی مراسمی در کرمانشاه برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:نادری با اشاره به اینکه هشتم شهریور ماه به نام روز قشر بسیج کارمندی نامگذاری شده اظهار داشت:به همین مناسبت در این تاریخ و در محل شرکت پالایش نفت […]

به گزارش سلام پاوه:مسئول بسیج کارمندان استان کرمانشاه گفت:به مناسبت روز قشر بسیج کارمندی مراسمی در کرمانشاه برگزار می شود.سیفی 1

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:نادری با اشاره به اینکه هشتم شهریور ماه به نام روز قشر بسیج کارمندی نامگذاری شده اظهار داشت:به همین مناسبت در این تاریخ و در محل شرکت پالایش نفت و گاز ساعت 9 صبح مراسمی با حضور مدیران و کارمندان ادارات برگزار می شود.

مسئول بسیج کارمندان استان کرمانشاه بیان کرد:سخنرانان این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و  عضو کمیسیون امنیت ملی آقای جاسمی می باشد.

نادری عنوان کرد:در این مراسم شهید شاخص قشر سازمان بسیج کارمندان شهید حامد جرفی و شهید شاخص بسیج کارمندان استان شهید ناصر سیفی معرفی می شوند.

وی افزود:همچنین در طول هفته جاری بسیجیان شاغل در ادارت استان با حضور در مناطق محروم نسبت به ارائه خدمات در قالب گروه های جهادی اقدام می کنند.

مسئول بسیج کارمندان استان کرمانشاه برگزاری برنامه هیئت منتظران موعود در پایگاه ها با یادآوری شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی خدمت گذاری به جامعه را از دیگر برنامه های بسیج کارمندان استان کرمانشاه اعلام کرد.

نادری خاطر نشان کرد:شعار محوری روز قشر نقش آفرینی بسیج کارمندان در تشکیل دولت اسلامی مطلوب می باشد.

منبع خبر:سپاه نبی اکرم(ص)کرمانشاه

شهید سیفی

2 پاسخ برای “مراسم روز بسیج کارمندی در کرمانشاه با تجلیل از رشادتهای شهید ناصر سیفی برگزارشد

  • محمد در تاریخ شهریور 8, 1395 گفت:

    روحشان شاد و یادشان گرامیباد

  • پاوه در تاریخ شهریور 7, 1395 گفت:

    گرامی باد یاد وخاطره حاج ناصر و آن شا الله راهشان پر رهرو باد