ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:16

سه نشان با ارزش برای تکواندوکاران شهرستان/حذف نماینده فوتسال استان از صعود به مرحله بعد

سه نشان با ارزش برای تکواندوکاران شهرستان/حذف نماینده فوتسال استان از صعود به مرحله بعد

به گزارش سلام پاوه:مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان،نوجوانان و جوانان استان در رده های کمربند زرد- سبز و آبی با حضور 200نفر از ورزشکاران این رشته در روز جمعه مورخ 95/6/5 به میزبانی کرمانشاه و در محل سالن شهید بهشتی برگزار گردید.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه:برای تیم پاوه در این مسابقات آقایان آریا امامی در […]

به گزارش سلام پاوه:مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان،نوجوانان و جوانان استان در رده های کمربند زرد- سبز و آبی با حضور 200نفر از ورزشکاران این رشته در روز جمعه مورخ 95/6/5 به میزبانی کرمانشاه و در محل سالن شهید بهشتی برگزار گردید.ورزش شهرستان (2)

 به گزارش خبرنگار سلام پاوه:برای تیم پاوه در این مسابقات آقایان آریا امامی در وزن ششم  نوجوانان در رده کمربند آبی با 4برد و آقای مصلح میری در وزن دوم در رده کمربند آبی با 4برد با مربیگری آقای فاتح احمدی مدال طلا کسب نمودند.در پایان این مسابقات تکواندو کاران شهرستان موفق به کسب سه نشان طلا- یک نقره و دو برنز شدند.

همچنین آقایان سروش رستمی در وزن پنجم نوجوانان با 4برد مدال طلا-فرهام احمدی در وزن ششم نونهالان رده کمربند سبز با دوبرد و یک باخت مدال نقره و رامیار محمدی در وزن دوم نونهالان کمربند آبی با سه برد و یک باخت  و آرین بابایی در وزن اول کمربند سبز با دوبرد و یک باخت با مربیگری آقای حسرت سبحانی مدال برنز کسب نمودند.

شایان ذکر است مسابقات قهرمانی استان در رده سنی جوانان و بزرگسالان کمربند قرمز و مشکی امروز برگزار میشود که تیم سه نفره پاوه( آقایان پیام ظاهری،سراج الدین زردویی و عماد گلزاریان)با مربیگری آقایان فرید بهرامی و فاتح احمدی در این مسابقات حضور دارند.

ورزش شهرستان (3)

 

                      قبول شکست نماینده استان(تیم ژیانه وه)در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور

مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور در بروجرد به پایان رسید و نوجوانان شهرستان با قبول شکست 7بر 4مقابل نماینده جاجروم از راهیابی به مرحله حذفی این مسابقات باز ماند.

شایان ذکر است تیم پاوه که در مسابقه اول خود به پیروزی رسیده بود در مسابقه دوم مقابل نماینده کلاردشت نیز با نتیجه 2بر 1مسابقه را به حریف خود واگذار نموده بود تا با کسب 3امتیاز از سه مسابقه خود از راهیابی به مرحله حذفی این مسابقات باز ماند.

ورزش شهرستان (1)

 

2 پاسخ برای “سه نشان با ارزش برای تکواندوکاران شهرستان/حذف نماینده فوتسال استان از صعود به مرحله بعد

  • ناشناس در تاریخ شهریور 8, 1395 گفت:

    سلام خدمت دست اندر کاران سایت سلام پاوه بابت زحمت این گزارش لازم به ذکر است بنده به نمایندگی از تمامیه ورزش دوستان و علاقه مندان به رشته تکواندو تشکر و قدردانی بکنم از تمامیه زحماتی که استاد فرید بهرامی در مدت این چند سال برای خانه تکواندو پاوه کشیده است به راستی میتوان گفت که این استاد عزیز همه زندگیش را در راه خدمت به این رشته فدا کرده است بدونه هیچ توقع و چشم داشتی، ممنون استاد جان برای تمامیه زحماتی که برای جوانان پاوه کشیده ای

  • تکواندو در تاریخ شهریور 8, 1395 گفت:

    قهرمامن های استانی رده جوانان را هم بزارید