ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 13:30

اکران فیلم کمدی”زاپاس”در سینما فرهنگ پاوه

اکران فیلم کمدی”زاپاس”در سینما فرهنگ پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم کمدی “زاپاس” در سینما فرهنگ پاوه در هفته جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی درباره فیلم سینمایی زاپاس گفت:فیلم «زاپاس»در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن(شبنم مقدمی) را دریافت کرد […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم کمدی “زاپاس” در سینما فرهنگ پاوه در هفته جاری خبر داد.فیلم زاپاس (1)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی درباره فیلم سینمایی زاپاس گفت:فیلم «زاپاس»در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن(شبنم مقدمی) را دریافت کرد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی شد.

توفیقی به یادداشت برزو نیک نژاد،کارگردان فیلم«زاپاس» اشاره کرد که می گوید،”همه تلاشم را کردم ملودرام اجتماعی را با روایت شیرینی به تصویر بکشم و مخاطب را با قصه آن درگیر کنم.حتی با این که مضمون «زاپاس» کاملا اجتماعی است، گاهی لبخند بر روی لب مخاطب بنشانم. موضوع قصه «زاپاس» مدت ها مرا درگیر خودش کرده بود و دوست داشتم مخاطب عام را هم با آن همراه کنم.

لازم به توضیح است که مدت زمان فیلم سینمایی زاپاس:97 دقیقه و با ژانر:اجتماعی،کمدی-از روز یک شنبه هفتم شهریور ماه لغایت سیزدهم شهریور ماه در دوسانس و در ساعات 18 و 22 در سالن سینما فرهنگ پاوه اکران خواهد شد.

فیلم زاپاس (2)