ج 31 فروردین 1403 ساعت 12:14

نمایشگاه کالا در پاوه گشایش یافت

نمایشگاه کالا در پاوه گشایش یافت

به گزارش سلام پاوه : پاوه در آستانه سال نو و در راستای تنظیم بازار، نمایشگاه فروش بهاره روز پنجشنبه در قالب 50 غرفه در پاوه گشایش یافت. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم شامل پوشاک، خوار و بار، آجیل و تنقلات، لبنیات، مواد […]

به گزارش سلام پاوه : پاوه در آستانه سال نو و در راستای تنظیم بازار، نمایشگاه فروش بهاره روز پنجشنبه در قالب 50 غرفه در پاوه گشایش یافت.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم شامل پوشاک، خوار و بار، آجیل و تنقلات، لبنیات، مواد پروتئینی، لوازم خانگی، خشکبار و شیرینی با پنج تا 10درصد تخفیف عرضه می شود.نمایشگاه-بهاره

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت پاوه، با مطلوب ارزیابی کردن این نمایشگاه از عرضه اجناس طرح تنظیم بازار همچون گوشت منجمد، شکر، سیب و پرتقال و عدس خبر داد که در نمایشگاه به مردم عرضه می شود.

ˈهوشیار عبداله زادهˈ همچنین از حضور بازرسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و انجمن حمایت از مصرف کنندگان بصورت مستمر در نمایشگاه به منظور نظارت بر قیمت ها و بررسی شکایات احتمالی مردم خبر داد.

این نمایشگاه به مدت 15 روز تا 29 اسفند ماه جاری بصورت صبح و بعد ظهر تا ساعت 22 شب برای بازدید و خرید عموم مردم دایر است.

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا

http://kermanshah.irna.ir/

عکس: از پاوه پرس