ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:07

نمایشگاه آثار منتخب اولین جشنواره عکس اورامانات در شهرستان جوانرود برپا می شود

نمایشگاه آثار منتخب اولین جشنواره عکس اورامانات در شهرستان جوانرود برپا می شود

به گزارش سلام پاوه : حمد رئوف محمدی راد: نمایشگاه آثار منتخب اولین جشنواره عکس اورامانات در قالب ٤٢ اثر برگزیده در شهرستان جوانرود برپا می شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان جوانرود در گفتگو با  جوانرود هه وال، نمایشگاه آثار منتخب اولین جشنواره عکس اورامانات در قالب ٤٢ اثر  برگزیده  در شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : حمد رئوف محمدی راد: نمایشگاه آثار منتخب اولین جشنواره عکس اورامانات در قالب ٤٢ اثر برگزیده در شهرستان جوانرود برپا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان جوانرود در گفتگو با  جوانرود هه وال، نمایشگاه آثار منتخب اولین جشنواره عکس اورامانات در قالب ٤٢ اثر  برگزیده  در شهرستان جوانرود برپا می شود.نمایشگاه عکاسی جوانرود

محمد رئوف محمدی راد تصریح کرد:این نمایشگاه  روز شنبه ششم شهریور ماه  سال جاری در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان افتتاح و روز دهم شهریور ماه مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس اورامانات برگزار می شود.

وی افزود: آثار برگزیده هنرمندان عکاس از روز شنبه ششم شهریور ماه  این نمایشگاه معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و بازدید از این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 19 عصر برای عموم آزاد می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان جوانرود با بیان  ضروروت توجه به هنر عکاسی و تلاش تقویت این هنر برای نقش آفرینی مناسب در عرصه فرهنگی و اجتماعی و گردشگری خاطر نشان کرد:  نظر به اینکه هنر عکاسی هنری رو به رشد است ، جشنواره بزرگ عکس اورامانات  با هدف   شناسایی استعدادهای عکاسی در منطقه اورامانات و برنامه ریزی برای آموزش بیشتر و ارتقاء سطح کیفی کار برای علاقه مندان بخصوص جوانان ، مشارکت عامه شهروندان در ثبت تصویری زیباییهای منطقه در راستای آشنایی بیشتر با منطقه و جذب گردشگر برگزار گردید.

نمایشگاه عکاسی جوانرود