س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 12:14

از نفرات برتر مسابقات ورزشی کارکنان،گرامیداشت حماسه 26مرداد پاوه و هفته دولت تجلیل شد + عکس

از نفرات برتر مسابقات ورزشی کارکنان،گرامیداشت حماسه 26مرداد پاوه و هفته دولت تجلیل شد + عکس

به گزارش سلام پاوه: با حضور فرمانده ناحیه سپاه بسیج پاوه  و بخشدار مرکزی شهرستان از نفرات برتر مسابقات مختلف ورزشی کارکنان شهرستان پاوه گرامیداشت حماسه 26مرداد و هفته دولت تجلیل بعمل آمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات ورزشی به مناسبت گرامی داشت حماسه شکست حصرپاوه و هفته دولت با پایان رسید و پس از […]

به گزارش سلام پاوه: با حضور فرمانده ناحیه سپاه بسیج پاوه  و بخشدار مرکزی شهرستان از نفرات برتر مسابقات مختلف ورزشی کارکنان شهرستان پاوه گرامیداشت حماسه 26مرداد و هفته دولت تجلیل بعمل آمد.تجلیل ورزشی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات ورزشی به مناسبت گرامی داشت حماسه شکست حصرپاوه و هفته دولت با پایان رسید و پس از مشخص شدن نفرات برتر از آنها تجلیل به عمل آمد.

در پایان مسابقات پینگ پنگ اقایان که با حضور 20نفر برگزار گردید آقای رامین رئوفی اول شد و آقایان حمدی روشنی مقدم و لهون مرادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسابقات پینگ پنگ بانوان سرکار خانم چنور میرانی اول شد و خانمها نعیمه طبیب زاده و ژیلا خدابخشیان به ترتیب در مکانهای بعدی قرار گرفتند.

در مسابقات شطرنج آقایان عطا کریمی – ثابت ضیایی و شعیب طیبی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات بدمینتون خانم نسیبه نادری اول شد و خانمها نرمین عنایتی و یسری مرادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسابقات فوتسال که با حضور پنج تیم ( آموزش و پرورش پاوه- آموزش و پرورش باینگان- سپاه پاوه- هنگ مرزی و تربیت معلم) برگزار گردید تیم آموزش و پرورش باینگان اول شد و تیمهای تربیت معلم و هنگ مرزی در مکانهای بعدی قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات و با حضور فرمانده سپاه ، بخشدار مرکزی شهرستان پاوه ، رئیس آموزش و پرورش باینگان ، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس شورای اسلامی شهر پاوه با اهدای کاپ و لوح و  سپاس و جوایز از نفرات و تیمهای برتر تجلیل بعمل آمد.

وورزش (1) تجلیل ورزشی DSC06351 وورزش (3) وورزش (2) ورزش