پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:10

از شیوه عزل و نصب در چند اداره پاوه گله‌مندم/ مدیران کل مصلحت شهرستان را فراموش نکنند

از شیوه عزل و نصب در چند اداره پاوه گله‌مندم/ مدیران کل مصلحت شهرستان را فراموش نکنند

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در دیداری روسای ادارات شهرستان پاوه با ایشان، با اشاره به اینکه عزل و نصب‌ها اگر غیر کارشناسانه باشد، بر پیکره شهرستان لطمه وارد خواهد کرد، خاطرنشان کردند: ضروری است اعضای محترم شورای تأمین با مدیران محترم کلی که قصد عزل و نصب دارند، جلسه مشورتی داشته باشند […]

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در دیداری روسای ادارات شهرستان پاوه با ایشان، با اشاره به اینکه عزل و نصب‌ها اگر غیر کارشناسانه باشد، بر پیکره شهرستان لطمه وارد خواهد کرد، خاطرنشان کردند: ضروری است اعضای محترم شورای تأمین با مدیران محترم کلی که قصد عزل و نصب دارند، جلسه مشورتی داشته باشند و با استفاده از شعور انقلابی و مصلحت منطقه‌ای اقدام گردد تا هم خدمت در ادارات مفیدتر و هم در سطح منطقه شاهد وحدت و تفاهم بیشتری باشیم.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ روز سه‌شنبه (2 شهریور 95) در اولین روز از هفته دولت روسای  ادارات و دوایر دولتی شهرستان پاوه در مسجد قبا با ماموستا ملا قادر قادری دیدار کردند.ماموستا قادری هفته دولت

? مسئولان به امانتی که به آنها سپرده شده است خیانت نکنند

در این دیدار ماموستا قادری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، حفظ امانت را یک تکلیف الهی دانستند و با اشاره به آیه 27 سوره مبارکه انفال عنوان کردند: خداوند بزرگ در این آیه به اهل ایمان می‌فرماید: ای اهل ایمان به خدا و رسول او و آنچه در اختیاردارید خیانت نکنید. پس می‌طلبد در مسئولیت‌هایی که به‌عنوان امانت به ما واگذارشده است خیانت نکنیم.

وی خطاب به مسئولان حاضر افزودند: همه شما عزیزان که حضور دارید در جمهوری اسلامی صاحب امضاء و پاسدار و نگهبان و راعی مردم هستید و روزی در برابر آن امضاء در دیوان الهی محاکمه خواهیم شد، پس سعی کنیم در حفظ این امانت که به ما سپرده‌شده است به یاری حق بکوشیم.

? دهه چهارم انقلاب با دهه 60 متفاوت است

حاج ماموستا قادری شهیدان رجایی و باهنر را از مخلص‌ترین نیروهای انقلاب و شهادتشان را صدمه‌ای بزرگ بر پیکره نظام اسلامی دانستند و گفتند: هرچند شهادت این عزیزان صدمه‌ای بزرگ بود، اما کلمات و حکمت و بیانات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تسکینی بر آن مصیبت بزرگ بود و تحمل آن برای ما سهل و آسان گشت.ماموستا قادری هفته دولت

وی افزود: امروز هم مقام معظم رهبری را در حل مشکلات رمزگشا می‌دانیم و معتقدیم اگر درایت و حکمت ایشان نباشد، در مقابل این هجمات با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی دهه چهارم انقلاب را متفاوت با دهه 60 عنوان کردند و گفتند: هوشیاری و بیداری دهه چهارمی‌ها با اخلاص و درایت دهه اولی‌ها متفاوت است. در دهه اول انقلاب، نیروها، مخلص و صبر و حوصله بیشتری داشتند ولی نیروهای مسئول در دهه چهارم عجول و برای بقای خود حذف دیگران را در اولویت قرار می دهند.

? مسئولان حفظ امنیت و وحدت را با اولویت مد نظر داشته باشند

امام‌جمعه پاوه در ادامه سخنان خود به در پیش بودن انتخابات اشاره کردند و گفتند: تا چند ماه دیگر انتخابات در پیش است. لذا باید خیلی هوشیار باشیم، بنده از اعضای محترم شورای تأمین شهرستان خواهش می‌کنم در جلسات خود مسئله حفظ امنیت و حفظ وحدت را با اولویت مدنظر قرار دهند و باوجود حساسیت‌های داخلی و دشمنی‌های خارجی، نهایت دقت را به خرج دهند تا خدای‌ناکرده شاهد اتفاقات ناگوار در شهرستان نباشیم.

? خدمات دولت در سال گذشته رضایت بخش نبوده است

حاج ماموستا قادری سپس به اقدامات انجام‌شده دولت برای شهرستان اشاره کردند و گفتند: از اقدامات صورت گرفته امسال هم خوشحالیم و هم گله‌مندیم. در جدول پروژه های آماده برای افتتاح  هفته دولت، فقط سخن از اقدامات چند اداره ازجمله اداره راه و شهرسازی و شهرداری به میان آمده بود. ظاهر امر امسال در شهرستان کمترین بودجه هزینه شده و این می‌رساند که خدمت به مردم ما در سال گذشته رضایت بخش نبوده است.ماموستا قادری هفته دولت

وی افزود: امیدواریم آثار خدمت تمامی ادارات در شهرستان پاوه بیش‌ازپیش هویداتر باشد زیرا هرکس در این شهر خدمت کند مردم قدردان زحمات وی هستند و از او به نیکی یاد می‌کنند؛ و بنده به‌نوبه خود از اقدامات همه ادارات بخصوص رئیس محترم اداره راه و شهرسازی و شهرداری پاوه تشکر و قدردانی می‌کنم.

? از شیوه عزل و نصب در چند اداره پاوه گله‌مندم/ مدیران کل مصلحت شهرستان را فراموش نکنند

امام‌جمعه پاوه در ادامه به مسئله عزل و نصب‌های چند ماه گذشته اشاره کردند و گفتند: بنده اگرچه در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارم ولی از شیوه عزل و نصب در چند اداره پاوه گله‌مندم.

وی افزود:  در طول 37 سال گذشته هیچ‌گاه مدیران کل را به‌اندازه این دوره همراه نماینده ندیده‌ام. مدیران محترم استان ضرورت دارد مصلحت شهرستان و ادارات خود و ادارات تحت نظر را هم فراموش نکنند.

حاج ماموستا قادری تصریح کرد: عزل و نصب‌ها امری طبیعی است ولی با توجه به بافت فرهنگی منطقه و سابقه خانواده‌ها، می‌طلبد مسئولان ما با حکمت و آینده‌نگری کار کنند تا شاهد اختلاف و تفرقه در منطقه نباشیم.

? عزل  و نصب غیر کارشناسانه بر پیکیره شهرستان لطمه می زند

امام‌جمعه پاوه با اشاره به اینکه عزل و نصب‌ها اگر غیر کارشناسانه باشد، بر پیکره شهرستان لطمه وارد خواهد کرد، خاطرنشان کردند: ضروری است اعضای محترم شورای تأمین با مدیران محترم کل که قصد عزل و نصب دارند، جلسه مشورتی داشته باشند و با استفاده از شعور انقلابی و مصلحت منطقه‌ای اقدام گردد تا هم خدمت در ادارات مفیدتر و هم در سطح منطقه شاهد وحدت و تفاهم بیشتری باشیم.

حاج ماموستا قادری اضافه کرد: مشکل دیگر این است هرکس در این شهر پست می‌گیرد، توفیق خود را به دیگران نسبت می‌دهد و هر کس هم که از مسئولیت کنار گذاشته می‌شود، امام‌جمعه را مقصر و خود و خانواده‌اش اولین کارشان ترک نماز جمعه است.

وی در پایان با اشاره به دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خاطرنشان کردند: نماینده مجلس هرکسی باشد جایگاه وی نزد ما محترم است ولی باید ایشان هم حد و حدود و وظیفه خود را بشناسد و برای دیگران احترام قائل شود.

وی افزود: ما در این شهر غمخوار نظام و مردم هستیم و برای جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم. راه پیروزی نماینده مجلس این است که تنها به دنبال عزل و نصب غیر کارشناسانه نباشد و برای مردم و مسئولان شهر احترام قائل شود تا مردم و مسئولان هم برای ایشان ارزش قائل شوند.

حاج ماموستا قادری در خاتمه از خدمات جناب سرهنگ اسدی فرمانده سابق نیروی انتظامی پاوه و آقای سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه تشکر کردند.

لازم به ذکر است قبل از سخنان امام‌جمعه محترم، آقای ایده پور فرماندار محترم شهرستان پاوه گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه نمود و به نمایندگی از شورای اداری از ماموستا ملا قادر قادری  تقدیر  کرد.

همچنین در پایان این دیدار لوح تقدیری از جانب امام‌جمعه پاوه، به نمایندگی از اعضای شورای اداری تقدیم فرماندار محترم پاوه گردید.

8 پاسخ برای “از شیوه عزل و نصب در چند اداره پاوه گله‌مندم/ مدیران کل مصلحت شهرستان را فراموش نکنند

  • ............پاوه.......... در تاریخ شهریور 4, 1395 گفت:

    با تشکر از جناب حاج ماموستا و کسانی که از آقای فتاحی حمایت کردند.

  • ناشناس در تاریخ شهریور 3, 1395 گفت:

    مگراکثریت فرهنگیان که شماآقای پاوه میگویید سه چهارنفرند.!!

  • علیرضا در تاریخ شهریور 3, 1395 گفت:

    باسلام به نظر بنده درشرایط کنونی آقای فتاحی رفتنش لازمه چراکه بالاخره یه روزی باید رفت وباید رسم لیاقت وشایستگی را ازمدیر آموزش وپروش جوانرود جناب آقای ظاهری که باشهامت ومردانگی تمام حاضر نشد باچاپلوسی وتملق ادامه دهد وباقاطعیت استعفا دادن به خدای واحدبا سفارش والتماس هم درآینده باید رفت مدیردبیرستان وفرهنگی عزیز اگه با دقت به سخنان گهرباراندیشمندبزرگوار امام جمعه محترم حاج آقا قادری توجه بفرمایید فرمایش نموده اند درعزل ونصب نه آقای فتاحی ویا هرکس دیگر خودراسهیم نمیدانم فرهاد جان لطفا سانسورنکنید تشکرفراوان

  • اداری در تاریخ شهریور 3, 1395 گفت:

    دوست فرهنگی پاوه ای راستی در جریان وقایع نیستی -طبق معمول زهراگین فرمایش فرمودی خدا شفا بدهد……………………..

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    با سلام و احترام خدمت کاربران ارجمند
    از نظر عقلی و منطقی وقتی مدیر ارشد یک سازمان تصمیم به برکناری یک مدیر می نماید
    مصلحت آن است که آن فرد کنار برود و به زور و فشار نگاه داشتن آن فرد نه به صلاح است و نه دیگر جایی برای کار کردن دارد!هیچگونه همکاری با فرد صورت نمی گیرد و آن اداره ملک شخصی کسی نیست.
    خود آن فرد دیگر به چه…می خواهد ادامه بدهد.
    دیگر همکاری لازم نه از بالا و نه از پایین (زیرمجموعه اش)باآن فرد انجام نمی گیرد و ضررش به بدنه آن اداره و کارکنان زحمتکشش خواهد رسید.
    پس مصلحت بر رفتنش است،هرچه زودتر بهتر.
    خداوند همگان را به راه راست هدایت فرمایید.

  • مدیر دبیرستان در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    باسلام کاک فرهاد متشکرم واقعاامروز ماموساثابت کردند که بزرگ این شهرهستند واین بیشه هرگز بی شیر نخواهدماند

  • فرهنگی در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    با تشکر ازبیانات گوهر بار امام جمــعه محترم ماموستا
    ملاقادر قادری وحمایت ایشان تشکــــــــــــــــــــــــــــر فــــــــراوان

  • پاوه در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    با تشکر از بیانات گوهر بار امام جمعه و تدبیر ایشان و تشکر بابت ارج و احترام نهادن ایشان و مسوولان به خواست اکثریت فرهنگیان جهت ابقای آقای فتاحي