پ 30 فروردین 1403 ساعت 22:54

درد دلی با شهردار پیرو معضل زباله های شهرپاوه / بهمن عزیزی

درد دلی با شهردار پیرو معضل زباله های شهرپاوه / بهمن عزیزی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شهردار محترم پاوه مطلبی در خصوص معضل زباله های شهر پاوه که منجر به تهدیدو نابودی محیط زیست و طبیعت زیبای روستای شمشیر می شود خدمتتان عرض نمایم. زباله های شهرداری پاوه کوهستان و طبیعت زیبا و سلامتی اهالی و کشاورزی و […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شهردار محترم پاوه مطلبی در خصوص معضل زباله های شهر پاوه که منجر به تهدیدو نابودی محیط زیست و طبیعت زیبای روستای شمشیر می شود خدمتتان عرض نمایم.

زباله های شهرداری پاوه کوهستان و طبیعت زیبا و سلامتی اهالی و کشاورزی و دامداری روستای شمشیر و دیگر روستاهای اطراف را با خطر جدی مواجه ساخته است.زباله دان شمشیر

شهردار محترم و محبوب:

زمینهای اطراف محل جمع آوری زباله حاصلخیز و کشاورزی می باشند کشاورزان زحمتکش روستای شمشیر چه در زمان کاشت و داشت و برداشت از تنفس دود و بوی تعفن شدید زباله و پراکنده شدن زباله ها در زمین به زجر و ستوه آمده اند بوی تعفن ودود ناشی از سوختن زباله ها گاها آسمان روستای شمشیر و دیگر روستاهای اطراف را آلوده و تیره می سازد.

اگر بررسی و بازدید فرمایید به علت دفن غیر اصولی زباله ها و نبود حصار مناسب اکثر زباله های خطرناک در زمینهای کشاورزی اطراف آن پراکنده شده است.دامهای روستای شمشیر و روستاهای اطراف با تغذیه از این زباله های خطرناک همگی تلف و بیمار شده اند.

براستی چرا مسئولی دلسوز تاکنون چاره ای نیاندیشیده است؟

شهر دار محترم چندی پیش گریه بیوه زنی بسیار ناراحتم کرد ایشان میگفت گاوی شیرده داشته که از محل فراورده های آن خود و پسر معلول و دختران یتیمش امرار معاش می نموده اند که گاو شیرده ایشان بر اثر تغذیه از زباله های پراکنده شده در مراتع تلف شده است!

راستی چه کسی پاسخگوی آه و ناله آن پیر زن نیازمند باشد؟نامه دهیاران

جناب آقای شهردار عزیز:

از جنابعالی استدعا داریم بخاطر رضای حقتعالی و حفظ محیط زیست و پیشگیری از بیماری های خطرناک ناشی از تعفن و دود و پراکنده شدن زباله ها و جلوگیری از نابودی کشاورزی و دامداری و طبیعت زیبای روستای شمشیر دستور فرمایید ضمن بازدید از محل دستورات مقتضی را در خصوص رفع این معضل خطرنام صادر فرمایید.

شهردار دلسوز پاوه :

اطراف محل جمع آوری زباله هر سال خروارها گندم و نخود و عدس توسط کشاورزان زحمتکش روستای شمشیر برداشت می شود ولی با زجر بوی تعفن و دود و پراکنده شدن زباله در زمینهای حاصلخیز!!!!!که منجر به بیماری های خطرناک خواهد شد.

استدعا دا ریم بیش از این نگذارید و اجازه ندهید سلامتی اهالی و کشاورزی و دامداری و طبیعت زیبای روستای شمشیر و روستاهای اطراف در معرض تهدید قرار گیرد.
شهردار محترم یقین داریم جنابعالی با تعامل مثبت و سازنده و حس انساندوستانه و دلسوزی که نسبت به مردم زحمتکش روستای شمشیر و روستاهای اطراف دارید این معضل بزرگ را پیگیری و مرتفع می فرمایید.

اگر لازم دانستید تصاویری از محل پراکندگی زباله ها در زمینهای کشاورزی و دود ناشی از سوختن و تغذیه دام از زباله های خطرناک و….خدمتتان ارسال خواهم نمود.
از طرف تک تک اهالی روستای شمشیر که به جنابعالی ارادت ویژه داریم بسیار ممنون و سپاسگزاریم .

امیدوارم در پناه الله مهربان بیش از پیش سلامت و سربلند باشید.
ارادتمندتان
بهمن عزیزی از روستای شمشیر

4 پاسخ برای “درد دلی با شهردار پیرو معضل زباله های شهرپاوه / بهمن عزیزی

  • سیروان در تاریخ شهریور 4, 1395 گفت:

    زباله های خود شمشیر کجا تخلیه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ئه مین در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    سپاس کاک بهمن عزیز و دلسوز و دوست داشتنی

  • شهروند در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    جناب آقای عزیزی بزرگوار .کاش خطاب شما به فرماندار شهرستان و نماینده مجلس بود چراکه زباله ها از تمام روستاها و شهرهای حوزه مرکزی و باینگان و حتی تازه آباد که جز روانسر می باشد به این محل آورده می شود.اتفاقا شهرداری پاوه همکاری میکند که اجازه تخلیه زباله به دیگران را میدهد

  • امیری در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    ضمن تشکر از جناب آقای عزیزی به خاطر مطالب مهمی که بیان فرمودند . از مسئولین محترم دست اندرکار استدعا میشود حداقل یک شب با خانواده در یکی از روستاهای اطراف زباله دانی بسر ببرند تا درد ماها را لمس کنند .