س 28 فروردین 1403 ساعت 18:34

جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه برگزار شد+عکس

جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه برگزار شد+عکس

به گزارش سلام پاوه:جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه روز یکشنبه 31 مرداد ماه 95 در ساعت ۴ بعدازظهر با حضور شهردار و غرفه داران در مکان سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:علی محمد میری شهردار پاوه پس از عرض سلام و […]

به گزارش سلام پاوه:جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه روز یکشنبه 31 مرداد ماه 95 در ساعت ۴ بعدازظهر با حضور شهردار و غرفه داران در مکان سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.شهرداری (4)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:علی محمد میری شهردار پاوه پس از عرض سلام و خیر مقدم خدمت مدعوین محترم، طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:امیدوارم  در جهت خدمت صادقانه به مردم شریف پاوه موفق باشیم.

شهردار پاوه گفت:در شروع به کارم بعنوان شهردار پاوه دو هدف اساسی را سرلوحه کار خود قرار دادم یک هدف این که صادقانه کار کنم و هدف دیگر با ارائه خدمات عمومی در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنم و تا به امروز تلاش نموده ام که در این راستا گام بردارم و عموم مردم از این خدمات استفاده نمایند.

میری در ادامه با بیان اقدامات انجام شده توسط شهرداری جهت راه اندازی بازارچه شماره۳ به مالکان غرفه ها اعلام نمود با همت و پشتکار عالی در راه اندازی غرفه نهایت سعی و تلاش خود را به کار ببرید در غیر اینصورت کسی ضرر می کند که مالک غرفه است و با راه اندازی بازارچه است که همه منفعت می برند.

شهردار در نتیجه گیری بحث خطاب به مالکان غرفه ها اعلام نمودند ما در مقابل هم قرار نداریم بلکه در یک جبهه ایم تا با توان و اراده جمعی شاهد رونق بازارچه باشیم و هر کاری که از طرف شهرداری در راه انداری بازارچه نیاز باشد در خدمت شما هستم و آن را به نحو احسن انجام می دهیم.

محمد ابراهیمی،نماینده شهرداری در راه اندازی بازارچه های شماره۲ و ۳ نیز گفت:شهرداری شرایط لازم را جهت راه اندازی تا حدود زیادی فراهم نموده است و غرفه داران نیز با همت و غیرت نسبت به راه اندازی نهایی بازارچه اقدام نمایند.

وی افزود:مرحله بعدی کار این بازارچه واگذاری انشعاب برق از سوی اداره برق و آسفالت محوطه از سوی شهرداری می باشد که از غرفه داران درخواست می گردد به شهرداری مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه انشعاب برق ۲۵ آمپر خود اقدام نمایند.وی ادامه داد افرادی که نسبت به واریز هزینه انشعاب ۱۵ آمپری اقدام نموده اند می بایست مابه التفاوت انشعاب  ۲۵ آمپر را پرداخت نمایند که اداره برق سریعاً نسبت به ایجاد شبکه و روشنایی معابر محوطه و امتیاز انشعابات اقدام می نماید.

ابراهیمی در پایان از زحمات آقای میری بعنوان شهردار پاوه در راه اندازی بازارچه های شماره ۲ و ۳ تشکر و قدردانی نمود.

پایان بخش مراسم سخنرانی آقایان سید تیمور حسینی و امیر دولتخواه از اعضای هیئت امنای بازارچه مرزی شماره ۳ بود که به تفصیل گزارشی درخصوص راه اندازی بازارچه مرزی ارائه نمودندو و از آقای میری شهردار پاوه تقدیر و تشکر فراوان بعمل آوردند.

لازم بذکر است در این جلسه تعدادی از صاحبان این دکه ها به بیان نقدها و راهکارهایی پرداختند.

شهرداری (8) شهرداری (6) شهرداری (11) شهرداری (9) شهرداری (10) شهرداری (4) شهرداری (5) شهرداری (1) شهرداری (2) شهرداری (3) شهرداری (13)شهرداری (12)شهرداری (7)

2 پاسخ برای “جلسه هم اندیشی راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۳ شهرداری پاوه برگزار شد+عکس

  • محبی در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    جناب یوسفی چرا شورا نیستند توجلسه؟

  • علی در تاریخ شهریور 2, 1395 گفت:

    من این شهردار رو نمی شناسم کاری نداشتم تا رام به شهرداری بیفته اما از مردم شنیده ام مرد خوبیه و دوست داره کار مردم رو راه بندازه اگه اینطوره خدا خیرش بده