ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:29

دیدار صمیمی ورزشکاران شهرستان پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری+ عکس

دیدار صمیمی ورزشکاران شهرستان پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری+ عکس

به گزارش سلام پاوه : جمعی از روسای هیئت ها ، ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان پاوه با حضور در کلاس هفتگی تفسیر و اخلاق مسجد قبا با ماموستا ملا قادر قادری دیدار کردند . به گزارش سلام پاوه : در این دیدار صمیمی و پرشور که بیش  300 نفر حضور داشتند ماموستا ملا قادر […]

به گزارش سلام پاوه : جمعی از روسای هیئت ها ، ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان پاوه با حضور در کلاس هفتگی تفسیر و اخلاق مسجد قبا با ماموستا ملا قادر قادری دیدار کردند .

به گزارش سلام پاوه : در این دیدار صمیمی و پرشور که بیش  300 نفر حضور داشتند ماموستا ملا قادر قادری در سخنانی به اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام اشاره کرد و افزود : دين اسلام به امر ورزش تاکيد فراوانی دارد و این مهم همواره مورد تاييد و تاکيد بزرگان دين بوده و هست.

با اظهار خوشحالی از حضور جوانان ورزشکار دراین دیدار گفت :  یکی از معضلات در اکثر شهرها مسئله اعتیاد است و نقطه هدف در این مسیر انحرافی جوانان هستند و دیدار ورزشکاران با امام جمعه خوشحالم که می بینیم این تعداد جوانان در رشته های ورزشی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود : ورزش عاملی مهمی است که از بسیاری از انحرافات اخلاقی جلوگیری میکند و اگر روح ایمان و معنویات را با ورزش ارتباط دهیم یقیناً نتایج بسیار خوبی را خواهیم گرفت.

ماموستا قادری با تأکید بر این نکته که مقدمه داشتن روح قوی، جسمی توانمند است که با ورزش محقق می شود افزود : تلاش ما در مساجد تغذیه روحی و در نهایت سلامت روح است و کار شما در سالن های ورزشی  تلاش برای سلامت جسم و این دو در کنار هم ارزشمند هستند.

 امام جمعه پاوه سپس ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای هیئت های ورزشی شهرستان پاوه از اثر بخش نبودن فعالیتهای ورزشی در شهرستان پاوه انتقاد کرد و گفت : فعالیتهای ورزشی منسجم در شهرستان ما بسیار پیشتر از جاهای دیگر شروع و در بسیاری از رشته ها نیروهای توانمندی در گذشته داشتیم اما امروز می بینیم از بسیاری از شهرهای دیگر عقب هستیم و این برای ما جای نگرانی و تأسف دارد و قطعا باید دلایل این ناکامی و رکود با کار کارشناسی بررسی شود.

ماموستا ملا قادر قادری در پایان این دیدار از استاد فرید بهرامی از مربیان با اخلاق و محبوب تکواندو درشهرستان پاوه با اهداء لوحی تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد .

عکس : شاهو عظیمی

دیدار با امام جمعه

دیدار با ورزشکاران 4

دیدار ورشکاران با امام جمعه

دیدار با امام جمعه

2 پاسخ برای “دیدار صمیمی ورزشکاران شهرستان پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری+ عکس

  • کوسالان در تاریخ اسفند 14, 1392 گفت:

    واقعا حرکت بسیار ارزنده ای بود و شور و شوق زیادی را در میان ورزشکاران بوجود آورد
    ماموستا ملا قادر هر از چندگاهی چنین کارهایی را انجام میدهد که واقعا جای تفدیر دارد کاش دیگر مسولان نیز یاد بگیرند

  • ورزشکار در تاریخ اسفند 14, 1392 گفت:

    اقدامی جالب و ستودنی