ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:46

دو کیلو و 381 گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف و ضبط شد/تریاک بیشترین میزان کشفیات

دو کیلو و 381 گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف و ضبط شد/تریاک بیشترین میزان کشفیات

به گزارش سلام پاوه : رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر روانسر خبر داد: در چهار ماهه نخست سالجاری دو کیلو و 381 گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف و ضبط شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از سراب روانسر: جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان روانسر در سرسرای جلسات […]

به گزارش سلام پاوه : رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر روانسر خبر داد: در چهار ماهه نخست سالجاری دو کیلو و 381 گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف و ضبط شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از سراب روانسر: جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان روانسر در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.کشف مواد مخدر

در ابتدای این جلسه علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: هدف نظام‌های سلطه از ترویج اعتیاد و سوق دادن کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه به مصرف مواد مخدر در واقع نابودی نسل جوان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از جرایمی که در کشور رخ می دهد به نوعی ریشه در اعتیاد دارد تاکید کرد: فقط با برخورد قهری نمی توان پیشگیری کرد و باید از تمامی ظرفیت ها بهره بگیریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: حوزه مبارزه با مواد مخدر با کمبود اعتبارات مواجه است و متاسفانه افراد خیر در این حوزه مشارکت نمی کنند و در این میان خدمات اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است.

حسین ویسمرادی نیز فرماندار شهرستان روانسر افزود: اعتیاد به مواد مخدر یک پدیده بسیار خطرناک و غیرقابل جبران است که باید با برنامه ریزی دقیق تمام تلاش خود را برای پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر در بین افراد و خانواده های سالم بکار بگیرم.

وی با ابراز نگرانی از افزایش پدیده شوم اعتیاد در بین جوانان گفت: این زنگ خطری برای همه مسوولان است که باید اولویت شورای فرعی مواد مخدر پیشگیری و مبارزه با آن باشد .

رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر روانسر با بیان اینکه در سال 94 سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف شده و در این راستا 35 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سالجاری دو کیلو و 381 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 20 نفر نیز دستگیر شده اند.

ویسمرادی ادامه داد: براساس آمارهای موجود تریاک بیشترین میزان کشفیات را دارد به طوری که در سال 93 یک کیلو و 478 گرم و در سال 94 دو کیلو و 499 گرم کشف شده است