ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:24

سارقان کابل برق در پاوه دستگیر شدند

سارقان کابل برق در پاوه دستگیر شدند

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ اسدي  از دستگيري سارقان کابل های برق در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : در پی چند فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان پاوه و اختلال در خطوط برق رسانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی […]

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ اسدي  از دستگيري سارقان کابل های برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله : در پی چند فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان پاوه و اختلال در خطوط برق رسانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و در نهايت با دستگيري و انهدام باند سارقان انجاميد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزار ماسوله در اين باره اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت كابل برق در سطح شهرستان پاوه و شهرهاي سرهنگ اسدیتابعه در طول يك ماه گذشته با توجه به حساسيت موضوع، انتظامي شهرستان پاوه به صورت ويژه موضوع را در دستور كار خود قرار داد.
سرهنگ اسدي افزود: با بهره گيري از منابع اطلاعاتي محلي و امكانات فني و استعدادهاي نيرويي خود به بررسي موضوع پرداختيم.
سارقين مذكور كه قصد سرقت كابل برق در اطراف پاوه را داشتند با شناسايي و حضور به موقع پليس خوشبختانه موفق به اين اقدام خود نشدند.
 وي گفت: خوشبختانه با شناسايي نوع و رنگ خودروي سارقين ، در يك عمليات غافلگيرانه و با شگرد خاص پليسي در طي دو مرحله تمامي باند اعضاي سارقين دستگير و متلاشي گرديند.
اسدي ادامه داد: اموال به سرقت رفته كشف و خودروي آنان توقيف شد  و سارقين نيز به كليه سرقت هاي انجام شده در سطح شهرستان پاوه معترف شدند.
وی در پايان گفت: شهرستان پاوه یکی از شهرستان های امن و پاک کشور است براساس آمار و ارقام موجود کمتر از سه دهم درصد از جرائم کل استان کرمانشاه مربوط به پاوه می باشد و اين هم نشات گرفته از وضعيت فرهنگ مردم اين شهر و تعامل خوب انها با پليس مي باشد و انشالله هم شاهد وقع جرائمي اين چنين در شهرستان پاوه نباشيم.

2 پاسخ برای “سارقان کابل برق در پاوه دستگیر شدند

  • مدرک ولدبیگی در تاریخ اسفند 15, 1392 گفت:

    با سلام و تشکر از نیروی انتظامی شهرمان که در این مورد توانسته اند وظیفه خود را بدرستی به انجام برسانند
    امیدوارم بتوانند با همکاری و همیاری مردم عزیز شهرمان موجبات امنیت و اسایش شهروندان را به بهترین شکل مهیا نمایند و برنامه هایی هم جهت ایام نوروز و رفاه حال مسافران نوروزی داشته باشد

  • ازاد حسینی در تاریخ اسفند 14, 1392 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت اینجانب به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر پاوه از این اقدام جناب سرهنگ اسدی و همکارانشان تقدیر و تشکر می کنم