پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:42

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه با حضور سردار منوچهر امان الهی صبح امروز پنجشنبه 28 مرداد ماه 1395 در سالن سینما فرهنگ پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری روز پنج‌شنبه (28 مرداد 95) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه با حضور سردار منوچهر امان الهی صبح امروز پنجشنبه 28 مرداد ماه 1395 در سالن سینما فرهنگ پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری روز پنج‌شنبه (28 مرداد 95) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه که با حضور سردار امان الهی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، تغییر پست‌ها را یک امر طبیعی روزگار عنوان کرد و گفت: اینکه عزیزی می‌آیند و عزیزی دیگر از جمع ما می‌روند یک امر طبیعی روزگار‌است و از کلام حضرت علی (ع) همواره یاد گرفته‌ایم که ریاست وسیله است نه غایت و هدف؛ خوشا بحال کسانیکه این وسیله را جهت پیشبرد اهدف عالی بکار می برند .ماموستا قادری

امام‌جمعه پاوه نیروی انتظامی را حافظ امنیت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نیروی محترم انتظامی از ولادت فرزندان ما تا تدفین انسان‌ها در خدمت مردم هستند و در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها خون داده‌اند و امروز هم در برقراری امنیت اجتماعی برای شهروندان تلاش و جهد وافر می‌کنند و شب‌ها نمی‌خوابند تا ما در کمال آرامش و امنیت به استراحت بپردازیم.

حاج ماموستا قادری در ادامه به نقش مدیران در ارتقای ارزش‌های انسانی اشاره کرد و افزود: بعضی از مدیران تاریخ‌ساز هستند و شخصیت خود و زیرمجموعه‌شان را در جامعه ارتقاء می‌دهند و بعضی از مدیران با کردار و اعمال خود شخصیت خویش و افراد تحت امر و فرمان بجای ارتقاء، زیر سئوال و اتهام می برند.

وی سپس به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: در نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر آمده است: ای مالک تو فرماندار من هستی و در میان مردم مصر زندگی می‌کنی، آنان یا برادر دینی شما هستند که باید با معیار دینی و قرآنی با آن‌ها برخورد کنی و یا ازنظر انسانیت با شما برادرند که باید با معیار قرآنی و انسانیت با آن‌ها برخورد نمایی.ماموستا قادری

وی افزود: از سخن حضرت علی (ع) درمی‌یابیم در حکومتداری مسئله ایدئولوژی و دین و مذهب مطرح نشده بلکه معیار در حکومتداری بر برخورد خوب و حسن امر شده و این‌ها همه برای ما درس و حکمت و راهکارند.

امام جمعه شهر پاوه برخورد خوب و شجاعت را از خصائل حَسَن و نیکوی جناب سرهنگ اسدی برشمرد و عنوان کرد: فرماندهی منطقه انتظامی پاوه جناب سرهنگ اسدی، همواره با مردم به نیکویی برخورد می‌کرد و در طول 4 سال خدمت ایشان در شهرستان پاوه، هرگاه از ایشان خواسته‌ایم برای مشکلی چاره‌جویی کنند، با مناعت طبع در رفع آن تلاش و کوشش مس نمودند و در مراسمات بزرگ و چند هزارنفری که هرسال در پاوه برگزار می‌گردد چون سربازی فداکار برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد ما هم از زحمات این عزیز ممنونیم و برای ایشان در سنگر جدیدش آرزوی توفیق داریم.

حاج ماموستا قادری برای فرماندهی جدید نیروی انتظامی جناب سرهنگ ملکی نیز آرزوی توفیق و عزت کرد و گفت: جناب سرهنگ ملکی قبلاً مدتی در پاوه تشریف داشته‌اند و آشنا به فرهنگ مردم و منطقه هستند و به ایشان هم تبریک عرض نموده و امیدواریم کارشان در پاوه به نحوی باشد که روزی هم جمع‌شویم و از زحمات این بزرگوار نیز تقدیر نماییم.ماموستا قادری

امام‌جمعه پاوه در ادامه سخنان خود به عملیات روز سه شنبه در کرمانشاه و جوانرود اشاره کرد و گفت: از دقت نیروهای محترم امنیتی و اقدام به موقع و سریع نیروهای محترم انتظامی و سپاه پاسداران کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم در آینده هوشیارتر و آگاه تر از حال باشیم.

حاج ماموستا قادری مردم پاوه را مردمی قدرشناس عنوان کرد و گفت : مردم پاوه مردمی پاک و محترم و قدرشناس هستند که اگر کسی به آن‌ها خدمت کند دعاگوی همیشگی او خواهند بود و معتقدند که امنیت نعمت است و باز اعتقاددارند که نعمت امنیت را باید با تمام توان حفظ و حراست نمایند تا دشمنان به خود اجازه ندهند امنیت مردم را به خطر اندازند.

امام جمعه شهر پاوه در پایان خاطرنشان کرد: دیروز با امروز متفاوت است و لازم و ضروری است در آینده هوشیارتر و در مراسمات و نمازهای جمعه آگاه‌تر باشیم تا انشاء الله امنیت این شهرستان حفظ شود زیرا امنیت اورامانات، سبب حفظ امنیت استان کرمانشاه و امنیت استان کرمانشاه هم امنیت مرکز را در پی خواهد داشت. پس در حقیقت ما حصار جمهوری اسلامی هستیم و هر چه این حصار مستحکم‌تر باشد عزت و امنیت مملکت بیشتر است و همه ما نفع خواهیم برد.سردار امان الهی

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: نیروهای انتظامی، در این مناطق به عنوان مرزبانان در مقابل تهدیدات که در راستای مخدوش کردن اتحاد موجود حرکت می کنند، هوشمندانه و جدی ایستاده اند.

سردار منوچهر امان اللهی به نقش ارزنده ماموستا قادری امام جمعه پاوه در وحدت منطقه و روشنگری های ایشان، اشاره کرد و افزود: بزرگان و علمای این شهرستان و در راس آنها، حاج ماموستا قادری در جریان ها و فتنه های بوجود آمده در کشور همسایه، با سخنرانی های متعدد و مراجعات حضوری به روستاهای اطراف در روشنگری و آگاهی بخشی به مردم همواره نقش بسزای را ایفا کرده اند.

وی گفت: چهره کریه جریان تکفیری و داعش در دنیا جز ننگ و خواری برای مسلمانان را در پی نداشته است.

وی با بیان اینکه امروز همگان به این جریانات داعش و نقش و جایگاه امنیت در منطقه پی برده اند گفت: به سبب نقش و اهمیت امنیت در بین مردم است که در پی مقابله با عوامل تکفیری در چند روز اخیر در استان کرمانشاه و برخی از شهرستان ها، مراتب تقدیر و تشکر وافری از جانب همین مردم به عوامل بازدارنده و انتظامی ابراز شده است.سردار امان الهی

سردار امان الهی با اشاره به اینکه با وجود امنیت است که آرامش و آسایش برقرار می شود گفت: امورات فردی و اجتماعی نیز در پی برقراری امنیت ،رونق خواهند گرفت.

وی خاطر نشان ساخت: همراهی و عنایت های اقشار مختلف مردمی همواره در قالب های مختلف وجود داشته است و خدمتگزاری ما نیز به این مردم در برقراری امنیت برای ما افتخار است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه: با ارائه گزارشی از میزان جرائم در سطح استان گفت: با وجود سنگینی کار و ماموریت در حوزه انتظامی استان، امروز جرائم قابل کنترل است و با اینکه استان ما در جایگاه 13 کشور از لحاظ جمعیت قرار دارد اما در رتبه 18 کشوری در حوزه وقوع جرم و جنایت قرار داریم که امتیاز بزرگی برای این استان محسوب می شود.

وی افزود: نقش تاثیر گذار جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری در این شهرستان و همراهی مردم با فرهنگ این دیار باعث شده است که وقوع جرم و جنایت نیز در این شهرستان کم باشد.

وی در پایان گفت: این مراسم به جهت تقدیر و تشکر از جناب سرهنگ پرویز اسدی است که به واسطه جابه جایی های داخلی، ایشان به عنوان فرمانده ی انتظامی شهرستان ساوه ادامه خدمت خواهند داد و جناب سرهنگ حمید رضا ملکی نیز به عنوان فرمانده ی انتظامی شهرستان پاوه معرفی خواهد شد.پرویز ایده پور

فرماندار شهرستان پاوه نیز در این مراسم اظهار داشت: عصر امروز ، عصر ارتباطات است که به واسطه شتاب داده ها و شتاب در افزایش مسئولیت ها به عنوان قرن تکنولوژی معرفی گردیده است.

پرویز ایده پور با اشاره به گفته ای از یکی از فلاسفه مبنی بر اینکه برای اداره امور نیاز به دو موضوع دانش و آرامش است افزود: در ابتدایی ترین دوران زندگی انسان ها، زمانی که اجتماع و امورات گروهی را انتخاب کردند، لزوم توجه به برقراری نظم و امنیت در دنیا تاکید شده است.

وی ادامه داد: پس از پیشرفت بشر ، مشکلات اجتماعی و اخلاقی نیز بیشتر شد و بر لزوم برقراری امنیت توسط پلیس در این حوزه ، تاکید گردید و در طول تاریخ آرامش یکی از ملزومات زندگی بوده است که در این راستا پلیس عهده دار برقراری این آرامش بوده است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه توسعه اجتماعی بدون امنیت معنا ندارد گفت: به سبب وجود عدالت در جامعه است که شیرین ترین امنیت در این جامعه به وجود می آید.

ایده پور سپس افزود: پاوه، شهر امنیت، آسایش و آرامش است که در بخش امنیت عمومی یکی از امن ترین شهرستان های کشور محسوب و در امنیت داخلی نیز بی تاثیر نبوده است و در عین حال نیز به عنوان یکی از حساس ترین شهرستان ها لحاظ می شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات فرماندهی انتظامی گفت: بخشی از برقراری امنیت در این شهرستان ، عامه مردم به سبب وجود فرهنگ غنی و تدین آنهاست و بخش دیگر آن نیز حاکمیت است.سرهنگ پرویز اسدی

سرهنگ پرویز اسدی نیز در ابتدای این مراسم، نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضرین در جلسه و گرامی داشت حماسه 26 مرداد پاوه و سالروز بازگشت آزادگان به کشور و تقدیر و تشکر از تمام حاضران و مردم و اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرستان پاوه با 5 منطقه شهری، 34 روستا و 9 پاسگاه و کلانتری است که نیروی انتظامی این شهرستان تعامل صددرصدی را با اقشار مختلف مردم، مسئولان مذهبی و سیاسی داشته است.

وی افزود: به جرات می توانم بگویم که برقراری این تعامل در نتیجه تدابیر سازمانی و تعاملات و رهنمودهای روحانیون بالاخص ارشادات امام جمعه پاوه بوده است.

وی گفت: خوشحالم که توانسته ایم وظیفه ذاتی خود را در برقراری نظم و امنیت و ارائه خدمات به نحوی که مورد رضایت خاطر مردم باشد انجام داده ایم.

سرهنگ اسدی با اشاره به خدمت 4 سال و 4 ماه خود در این شهرستان گفت: شهرستان پاوه یکی از پاکترین و امن ترین شهرستان های کشور محسوب می شود که آن هم ناشی از تدین و فرهنگ غنی مردم است.

در پایان این مراسم فرمانده جدید انتظامی شهرستان پاوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان در این مراسم و آرزوی موفقیت برای سرهنگ اسدی در پست جدید اظهار داشت: توفیق خدمتگزاری در این شهرستان از جانب فرمانده انتظامی استان به من داده شده است که امیدواریم بتوانم شایسته این همه اعتماد و لایق خدمتگزاری این مردم باشم و بتوانم رضایت خداوند را فراهم کنم.سرهنگ ملکی

سرهنگ حمید رضا ملکی افزود: بنده به تبعیت از دستورات سردار انتظامی استان کرمانشاه و نظام اسلامی بالاترین خدمت را به مردم، وظیفه خود می دانم .

وی گفت: از مردم شریف و شهید پرور پاوه و مسئولین نیز تقاضا دارم در راستای انجام وظیفه و ماموریت های محوله، عمل به قانون و مقررات و نظم و امنیت و عمل به فرامین رهبری و سیاستهای کلی نظام و اولویت های ناجا از جمله مبارزه با کالای قاچاق ، گروهک های معاند پژاک و جریانات و تفکرات انحرافی حمایت و همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند.
سرهنگ ملکی سپس افزود: ان شالله با برقراری نظم و امنیت ، شهرستانی عاری از هرگونه ناامنی را با همکاری شما عزیزان داشته باشیم.

در پایان مراسم نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ پرویز اسدی، سرهنگ حمید رضا ملکی به سمت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه منصوب شد.

لازم بذکر است سرهنگ اسدی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه منصوب شده اند. و در پایان مراسم برای تقدیر از مردم شهرستان پاوه تابلویی که مزین به آیات قرآن کریم بود به نمایندگی از مردم پاوه به ماموستا قادری برای نصب در مسجد قبا اهداء کردند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم از زحمات سرهنگ پرویز اسدی که شبانه روز خدمتگذار مردم شهرستان پاوه بوده اند و همیشه همراه و یاور اصحاب رسانه و سایتهای شهرستان پاوه بوده اند و همیشه و در همه حال پاسخگوی تماسهای خبرنگاران بودند تشکر و قدردانی نمائیم و برای ایشان در پست جدید ارزوی موفقیت نماییم و برای جناب سرهنگ ملکی نیز ضمن خوش آمد گویی آرزوی موفقیت را داریم.

photo_2016-08-18_02-26-07 photo_2016-08-18_02-26-15 معارفه فرمانده انتظامی پاوه photo_2016-08-18_02-28-06 photo_2016-08-18_02-27-32 photo_2016-08-18_02-27-38 photo_2016-08-18_02-27-42 photo_2016-08-18_02-27-52 photo_2016-08-18_02-27-01 photo_2016-08-18_02-26-21 photo_2016-08-18_02-26-28 photo_2016-08-18_02-26-34 photo_2016-08-18_02-26-40 photo_2016-08-18_02-26-47 photo_2016-08-18_02-27-21 ماموستا قادری photo_2016-08-18_02-13-33 photo_2016-08-18_02-13-14 photo_2016-08-18_02-13-19 سردار امان الهی photo_2016-08-18_02-12-34 پرویز ایده پور ماموستا قادری سردار امان الهی ماموستا قادری سرهنگ پرویز اسدی photo_2016-08-18_02-28-18 photo_2016-08-18_02-28-23 photo_2016-08-18_02-28-33 photo_2016-08-18_02-28-41 photo_2016-08-18_02-28-47 photo_2016-08-18_02-28-53 photo_2016-08-18_02-29-01 photo_2016-08-18_02-29-07 photo_2016-08-18_02-29-17 photo_2016-08-18_02-27-26

3 پاسخ برای “مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ مرداد 30, 1395 گفت:

    جناب سرهنگ اسدی شما فقط یک فرمانده نبودی شما نقش پدری شجاع مهربان و دلسوز برای پرسنلت داشتی هر کجا میروی دست حق به همراهت

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ مرداد 29, 1395 گفت:

    ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ پرویز اسدی، و آرزوی توفیق برای سرهنگ حمید رضا ملکی.
    پس آموزش و پرورش چی شد؟

  • آسمان در تاریخ مرداد 28, 1395 گفت:

    جناب سرهنگ حاج آقا اسدی سلام خدا بر شما وهمکاران گرامی وآروزی موفقیت برای جناب سرهنگ ملکی ودوردبر زحمات شما سلامت وموفق موید باشید خدا نگهدار شما